شوک به هواداران / آخرین سال حضور یحیی در پرسپولیس؟

به گزارش ساناپرس، صحبت های هواداران معترض تیم پرسپولیس به یحیی گل محمدی در پایان دیدار این تیم مقابل فولاد منتشر شد که این از دیدگاه کارشناسان زنگ خطری برای پرسپولیس است و یحیی گل محمدی درست است که توانسته جام ها و موفقیت هایی را کسب کند اما در دو سال اخیر ضعیف ظاهر شده و نتوانسته آرزوهای هواداران را برآورده سازد و احتمال جدایی این سرمربی پس از این فصل و یا در میانه فصل در صورت نتایج ضعیف وجود دارد.

 دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 20:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی و در حضور 40 هزار هوادار برگزار شد.

در این رقابت تلاش دو تیم به تساوی بدون گل انجامید تا امتیازات میان شاگردان یحیی گل محمدی و جواد نکونام تقسیم شود. هفته قبل این دو تیم برابر ذوب آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان به تساوی بدون گل دست یافته بودند.

پرسپولیس با لباس‌های یکدست قرمز و تیم فولاد با لباس‌های سفید در زمین حاضر شدند. قرمزپوشان از ابتدا هجومی ظاهر شدند. فولاد هم در 5 دقیقه اول با دو خطا سعی در متوقف کردن حرکات تیمی سرخ پوشان را داشت. در دقیقه 9 پاس عمقی خوبی برای ترابی ارسال شد و او به یک فرصت طلایی رسید اما ضربه این بازیکن به تیرک عمودی دروازه فولاد برخورد کرد. دقیقه 11 در پی عدم هماهنگی بیرانوند و گولسیانی، ساسان انصاری می رفت که صاحب موقعیت شود که این فرصت از کاپیتان فولاد گرفته شد. دقیقه 15 علی نعمتی توپ را از بازیکن فولاد گرفت اما داور یک خطا از سمت راست برای فولاد اعلام کرد و یک کارت زرد به نعمتی داد. ارسال مهدی شیری توسط مدافع قرمزپوش دفع شد. در دقیقه 18 شوت آبشک توسط علیرضا بیرانوند مهار شد. در دقیقه 20 شوت احسان پهلوان از روی دروازه میزبان گذشت.

در دقیقه 21 محمد آبشک روی ترابی خطا کرد و از پیام حیدری کارت زرد گرفت. در دقیقه 24 از سوی هواداران پرسپولیس، یاد و خاطره هادی نوروزی گرامی داشته شد. در دقیقه 26 بار دیگر مهدی ترابی در محوطه جریمه فولاد صاحب موقعیت شد که توپ از زیر پا رها و بازی به جریان افتاد. در دقیقه 30 داور مسابقه یک دقیقه استراحت برای دو تیم اعلام کرد. در دقیقه 34 سروش رفیعی پشت محوطه جریمه فولاد متوقف شد و داور یک ضربه ایستگاهی برای قرمزپوشان اعلام شد. شوت زمینی و محکم مهدی ترابی از کنار دروازه مهمان به بیرون رفت. در دقیقه 36 فولاد ضد حمله‌ای را تدارک دید و در نهایت شوت وریا غفوری پس از برخورد به بازیکن قرمزپوش از کنار دروازه بیرانوند عبور کرد و یک کرنر برای فولاد بدست آمد. ارسال مهدی شیری توسط گولسیانی دفع شد.

در دقیقه 38 ارسال مهدی ترابی از جناح چپ با ضربه سعید صادقی همراه شد که توپ در اختیار گلر فولاد قرار گرفت. در دقیقه 39 مهاجم فولاد صاحب یک تک به تک با بیرانوند شد و گلر پرسپولیس به خوبی توپ این بازیکن را مهار کرد. در دقیقه 43 شوت محمد آبشک از روی دروازه بیرانوند گذشت و در برگشت، توپ از روی پای صادقی در محوطه جریمه فولاد عبور کرد. در دقیقه 45 فولاد از جناح چپ صاحب یک ضربه کرنر شد. ارسال توپ راهی به جایی نبرد. داور برای نیمه اول، چهار دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. دقیقه 47 در پی خطای مهدی ترابی روی وریا غفوری و اعتراض شدید فولادی‌ها، داور یک کارت زرد به مهدی ترابی داد. حسین کعبی از کادر فنی فولاد در پی اعتراض به داور کارت زرد گرفت. این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

سفیدپوشان فولاد آغازگر نیمه دوم این بازی بودند. پرسپولیس در نیمه دوم با یک تغییر وارد زمین شد و طی آن، امید عالیشاه به جای کمال کامیابی‌نیا به زمین آمد. در دقیقه 46 بازیکن فولاد روی سعید صادقی خطا کرد و از داور کارت زرد گرفت. در دقیقه 58 سروش رفیعی در میانه زمین با خطا مواجه شد و بازی برای لحظاتی متوقف شد. در دقیقه 62 آیاندا پاتوسی به جای وریا غفوری برای فولاد به بازی آمد. در دقیقه 63 شوت مهدی ترابی توسط کنت گلر فولاد با مشت دفع شد. در دقیقه 65 ارسال فولادی‌ها از سمت چپ با برخورد مهاجم فولاد با بیرانوند همراه شد که گلر میزبان با مصدومیت مواجه و بازی برای لحظاتی متوقف گردید.

در دقیقه 68 قرمزپوشان توسط سعید صادقی به یک فرصت طلایی رسیدند که داور بدون اینکه کمک داور پرچم بزند، شخصا اعلام آفساید نمود. در دقیقه 69 پرسپولیس تا آستانه باز کردن دروازه فولاد پیش روی کرد اما دفاع چند لایه فولاد اجازه رسیدن قرمزپوشان به گل را نداد. در دقیقه 75 فولاد به یک ضربه ایستگاهی رسید. ارسال توپ با ضربه سر کولیبالی از روی دروازه قرمزپوشان گذشت. داور برای نیمه دوم نیز یک دقیقه وقت استراحت برای دو تیم اعلام کرد. در دقیقه 77 حامد پاکدل به جای مهدی عبدی و محمد عمری به جای سعید صادقی برای پرسپولیس وارد زمین شدند. در دقیقه 79 فولاد از سمت راست صاحب یک کرنر شد. ارسال مهدی شیری، بازی را به جریان انداخت. در دقیقه 81 ارسال خوب دانیال اسماعیلی‌فر با دخالت کنت، گلر فولاد از سوی دیگر زمین به بیرون رفت.

در دقیقه 86 وحید حیدریه به جای سعید آقایی و علیرضا کوشکی به جای ساسان انصاری برای فولاد وارد زمین شدند. در دقیقه 88 بازیکن فولاد، مجید علیاری با مصدومیت مواجه شد و میلاد سرلک هم توپ را به بیرون زد تا به وضعیت این بازیکن رسیدگی شود. در دقیقه 90 احمد عبدالله‌زاده و علی قربانی به جای محمد آبشک و مجید علیاری برای فولاد وارد زمین شدند. داور برای نیمه دوم، 5 دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. دقیقه 91 شرزود تمیروف به جای ترابی برای پرسپولیس به زمین آمد. در دقیقه 92 شلیک تمیروف از بالای دروازه فولاد عبور کرد. در دقیقه 96 ضربه امید عالیشاه با اختلاف از روی دروازه فولاد عبور کرد. در دقیقه 97 علیرضا کوشکی از داور کارت قرمز دریافت کرد و از زمین خارج شد. این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا امتیازات تقسیم شود.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی