کارت کنکور کارشناسی ارشد از ۳ مرداد توزیع می‌شود

سازمان سنجش آموزش کشور روز یکشنبه  در اطلاعیه ای درباره کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ که روزهای ۶ تا ۸ مردادماه برگزار می شود به برخی نکات اشاره کرد.

برگزاری آزمون و پرینت کارت شرکت در آزمون

براساس این گزارش، این آزمون در نوبت صبح روزهای چهارشنبه ۶ مرداد ماه، پنج شنبه ۷ مرداد ماه و جمعه ۸ مرداد ‌ماه سال ۱۴۰۰ و براساس اطلاعات مندرج روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار می شود.

متقاضیان هر یک‌ از کد رشته‌های امتحانی‌ لازم‌ است‌ به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند.

زمان توزیع کارت ورود به جلسه

کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون متقاضیان از روز یکشنبه سوم مردادماه بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد. متقاضیان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس دار و ارایه آن الزامی است. متقاضیان باید برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

آن دسته از متقاضیانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در رشته امتحانی دوم (رشته‌ شناور) نیز بوده‌اند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از درگاه این سازمان پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند. زمان برگزاری آزمون رشته‌های شناور (رشته انتخابی دوم) صبح روز چهارشنبه ۶ مردادماه است.

به گزارش ایرنا، کنکور کارشناسی ارشد امسال  ۶۳۴ هزار و ۵۴ داوطلب دارد.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی