ساپینتو بازی ملوان را نبرد اخراج می شود؟ / پایه های لرزان مربی پرتقالی

به گزارش ساناپرس، سعید مراغه چیان، بازیکن قدیمی استقلال درباره مصاف امروز این تیم مقابل ملوان بندر انزلی، مصاحبه ای که انجام داد که در ادامه می خوانید:

وضعیت استقلال در آستانه بازی هفته دوم را چطور ارزیابی میکنید؟

به نظرم استقلال حالا برای سرمربی اش شناخته شده تر است. در بازی اول کاملاً مشخص شد که سرمربی پرتغالی این تیم را خوب نمی شناسد.

از کجا متوجه شدید؟

وقتی در نیمه دوم دو نوبت تعویض سه نفره و دو نفره انجام شد فهمیدیم که ساپینتو تیمش را خوب نشناخته و مهره هایش را به درستی مورد ارزیابی قرار نداده که البته ما به او حق می دهیم. اما این وضعیت نباید ادامه پیدا کند.

بیشتر در این باره توضیح می دهید؟

ما از اینجا به بعد دیگر فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم. استقلال اگر می خواهد قهرمانی فصل گذشته را تکرار کند باید با قدرت جلو برود و حریفان را شکست بدهد.

به نظرتان بازی در انزلی تا چه اندازه برای استقلال سخت است؟

استقلال همیشه در روزهای سخت بهتر و زیباتر بازی میکند. استقلال دیگر نباید به انزلی، اصفهان، تبریز و شهرهای دیگر فکر کند. این تیم فقط باید برود و همه مسابقات را به چشم سه امتیاز ببیند تا برنده شود. ما الان سه امتیاز از رقبای بالای جدول عقب هستیم ولی فاصله من با آنها فقط همان سه امتیاز است. با همین برد هفته دوم می توانیم به آنها برسیم اما اگر آنها نتیجه بگیرند و باز هم برنده شوند آن وقت نتیجه نگرفتن استقلال کار دستش می دهد.

پیش بینی تان از نتیجه بازی چیست؟

استقلال مهره های خوبی در خط حمله دارد و باید مثل نیمه دوم مقابل سپاهان ملوان را تحت فشار بگذارد و در همان نیمه اول کار را یکسره کند.

حضور مهره های تازه وارد چقدر به این مهم کمک می کند؟

استقلال باید از قائدی، محبی و هر مهره ای که دارد استفاده کند. ساپینتو باید از همه مهماتش استفاده کند. لیگ امسال سخت است و همه رقبا به فکر پیروزی هستند. اگر دیر بجنبیم از قافله عقب می افتیم.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی