فیلم لو رفته رقص بازیگر معروف / مهناز با لباس چسبان خودنمایی کرد

به گزارش ساناپرس، مهناز افشار در ایران از سوپر استار های مشهوری بود که مثل بنز درآمد داشت و اسم و رسم خاص خودش رو داشت. مهناز افشار در سینمای ایران مغرور بود اما در عوض از هنرمندان با استعدادی بود که توانایی این رو داشت هم در نقش های جدی و هم طنز به خوبی بدرخشه.
مثلا فیلم نهنگ عنبر رو به یاد دارید؟ مهناز افشار و رضا عطاران در این کار ترکوندن و حسابی باعث حال خوب مخاطب شدن. البته که شاید یکسری هم باهاش حال نکردن که خب میشه سلیقه ای! اما نهنگ عنبر از بهترین ایفای نقش هایی بود که مهناز افشار در کارنامه کاری خود ثبت کرد. مهناز خانوم افشار حالا اونور آب درسته که به قول خودش زندگی خوبی داره اما سخت دلتنگ هم زبوناشه! خانوم بازیگر در اینستاگرام که تنها راه ارتباطیش با مردمه فعالیت بسیار زیادی داره که خب دلیل این هم همون دلتنگیه و خیلی وقتا میاد با انتشار یه عکس دلنوشته هاش رو در کپشن مینویسه و میره!

Untitled

اما همه اینها به کنار، مهناز خانوم تنها دلتنگه! وگرنه لایف استایل مرفه و جذابی داره و مدااام در حال گشت و گذار ازینور به اونوره. وی به همراه دخترش در آلمان زندگی می کنه اما چند روز پیش راهیه ترکیه شده که خب با تصویر جدید و هشتگی که زده مشخصه برگشته به آلمان و در دوسلدورف حضور داره. خانوم خانوما در این تصویر استایلی بسیار رنگی پنگی داشت که مورد توجه کاربران قرار گرفت.

مهناز افشار و اینستاگرام کهکشانیش!

جالبه بدونید مهناز افشار بالاترین تعداد فالوور میان بازیگران رو داره و در حال حاضر پیجش با نزدیک به 16.5 میلیون کاربر دنبال کننده فعاله. خانوم بازیگر هم در حد ستاره های کهکشان براشون پست میذاره و همش گوشی به دسته!

مهناز افشار در ایران هم که بود طرفداران بسیاری داشت اما انگاری از وقتی رفته دوست داشتنی تر شده و مردم باهاش مهربون تر هستند! البته این محبوبیت برای بعد از سکوت مهناز نسبت به خشونت مردم بود چرا که در ابتدای مهاجرت مهناز خانوم یه راست رفت و تو برنامه گات تلنت شد داور! خیلی از مخاطبین هم که از یه طرف جریان همسر سابق مهناز و زندان و … تو گوششون بود و از طرفی مهناز رو اونور آب دیدن خونِشون به جوش اومد و زدن با حرف ترکوندنش!

اخباربازیگران و هنرمندان
مهناز افشار
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی