تغییرات و تحولات مهم در استقلال / لیست ساپینتو تغییر کرد / گزینه جدید لو رفت

به گزارش ساناپرس؛ استقلال و ملوان امروز در هفته دوم لیگ برتر در انزلی به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. دو تیم در هفته اول لیگ برتر کار خود را با شکست آغاز کردند.

استقلال مدافع عنوان قهرمانی با ساپینتو در ورزشگاه آزادی شکست تلخی را مقابل سپاهان تجربه کرد تا آنها ناچار باشند برای از بین بردن اثرات آن شکست تنها به پیروزی در انزلی فکر کنند.

ملوان هم پس از بازگشت به لیگ برتر در اولین دیدار خود متحمل شکست شد و حالا آنها نخستین میزبانی شان در لیگ برتر بعد از سال‌های زیاد را تجربه می‌کنند و بدیهی است که هواداران این تیم انتظاری جز پیروزی در این بازی دشوار ندارند.

اما آبی‌ها در این دیدار تغییرات مهمی را در ترکیب تیم شان خواهند داشت.

در درون دروازه همچنان سیدحسین حسینی به میدان خواهد رفت و در خط دفاعی مرادمند جایگزین روزبه چشمی خواهد شد تا این بازیکن به خط میانی آبی‌ها اضافه شود. بنابراین خط دفاعی آبی‌ها با حضور رافائل سیلوا،مرادمند و غلامی شکل خواهد گرفت

در سمت راست حردانی بعد از غیبت در بازی اول به دلیل مصدومیت به عنوان بازیکن کناری به میدان خواهد رفت و در سمت مقابل هم احتمالا شاهد حضور سلمانی خواهیم بود.

در خط میانی روزبه چشمی و مهدی پور بازی خواهند کرد. هرچند احتمال حضور آرش رضاوند هم وجود دارد. اما مثلث تهاجمی استقلال در این بازی را یامگا،پیمان بابایی و البته سجاد شهباززاده به عنوان مهاجم نوک تشکیل خواهند داد.

در بازی امروز مهدی قایدی هم می‌تواند به میدان برود اما به نظر می‌رسد او در بازی اولی که حضور دارد روی نیمکت بنشیند. البته استقلالی‌ها همچنان در انتظار صدور آی تی سی محمد محبی پیش از این بازی هم هستند.

ترکیب احتمالی استقلال:

حسینی-سیلوا-غلامی-مرادمند-سلمانی-حردانی-مهدی پور-چشمی-یامگا-شهباززاده- بابایی

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی