صعود زندی‌بتن کلاردشت و پنجمین شکست قند کاترین آمل

به گزارش ایرنا، مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتسال کشور عصر چهارشنبه با برگزاری هر هفت مسابقه انجام شد و دو نماینده فوتسال مازندران در این لیگ به مصاف حریفان رفتند که زندی‌بتن توانست مهمان خود را شکست دهد و به دومین پیروزی فصل دست یابد و قند کاترین آمل در تبریز شکست را مقابل حریف و میزبان قدرتمند خود پذیرا شد.

شاگردان مهرداد لطفی در تیم فوتسال زندی‌بتن کلاردشت که هفته قبل با یک تساوی از مشهد برگشتند، در دیدار هفته هفتم در سالن شهدای چالوس میزبان همسایه‌اش در جدول یعنی فولاد زرند ایرانیان شد و توانست با پنج گل که توسط علی اسماعیلی، محمود لطفی و محمدرضا کرد وارد دروازه فولاد زرند ایرانیان شد مهمان خود را 5 – 3 شکست دهد. زندی‌بتن کلاردشت با این برد 9 امتیازی شد و با دو پله صعود در جدول به رتبه هفتم رسید.

قند کاترین آمل هم امروز در تبریز به مصاف مس سنگون رفت و نتوانست مقابل حریف قدرتمند و مدعی‌اش به امتیاز برسد. شاگردان جواد اصغری‌مقدم که هفته گذشته نخستین برد فصل را در آمل مقابل قعرنشین جدول یعنی چیپس کامل مشهد به دست آوردند، امروز کار سختی مقابل میزبان داشتند و 5 – 2 از حریف تبریزی شکست خوردند.

بهرام سارانی و مهدی دهقان‌نژاد دو گل قند کاترین را وارد دروازه مس سونگون کردند و پنج گل تیم میزبان هم توسط مجتبی پارساپور، سالار آقاپور(دو گل) مهدی جاوید و محمدرضا سنگ‌فیدی به ثمر رسید.

تیم آملی لیگ برتر فوتسال با این شکست همچنان 4 امتیازی ماند و بدون تغییر در جدول نسبت به هفته گذشته، با ایستادن در رتبه دوازدهم به استقبال هفته هشتم مسابقات می‌رود.

هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور سه‌شنبه یکم شهریور برگزار می‌شود که قند کاترین باید از همسایه پایینی‌اش یعنی تیم رده سیزدهمی مقاومت البرز میزبانی کند و زندی‌بتن کلاردشت نیز در همدان به مصاف تیم رده چهارمی کراپ الوند می‌رود.

منبع:ایرنا

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی