دست سحر قریشی رو شد / طلاق از تتلو به این شرط!

 این روزها که خبر جدایی امیر تتلو از سحر قریشی در فضای مجازی بسیار داغ است در یک اقدام جنجالی این خانم بازیگر عکس های تتلو را پاک کرد.

در آخرین واکنش امیر تتلو در کامیونیتی یوتیوبش گفته هروقت او بخواهد سحر قریشی بر می گردد اما ظاهرا شرایط دیگر سخت شده است.

تتلو دو شب پیش برای مسیحا دختری که این روزها در کنار بند موسیقی او است تولد گرفت و ویدئوهایی منتشر کرد که احتمالا بازگشت قریشی را بسیار کم می کند.

در بیوگرافی اینستاگرام قریشی هم دیگر خبری از اشاره ی او به رابطه ی عاشقانه اش با تتلو نیست.

دعواهای مجازی سحر قریشی و امیر تتلو از اردیبهشت ماه امسال با انتقاد شدید تتلو در کانال یوتیوبش از برخی رفتارهای قریشی در کنسرت اخیر خود در استانبول آغاز شد. این دعوا با انتشار یک متن عذرخواهی از سوی سحر قریشی به پایان رسید.

اما یک ماه بعد تتلو در پیامی دیگر مدعی اعتیاد سحر قریشی شد و خود را مجرد اعلام کرد. این بار نیز قریشی با انتشار پیامی از تتلو عذرخواهی کرد.

این قهر و آشتی های مجازی اما طی ماه های بعدی نیز بارها تکرار شد، امری که بسیاری آن را جنجالی ساختگی برای جذب مخاطب می دانستند.

در هفته های اخیر نیز تتلو در پیام هایی در کانال یوتیوبش با تکرار ادعای اعتیاد سحر قریشی، اعلام کرد قریشی خانه ی او در ترکیه را به مقصد دبی ترک کرده است.

تتلو همچنین مدعی شد قریشی با کارشکنی تلاش کرده بود کنسرت آینده ی او را به هم بزند. تتلو تأکید کرد موسیقی و کارش بالاترین اولویت را برای او دارد و به خاطر آن از هر کسی می گذرد. او در نهایت برای چندمین بار خود را مجرد اعلام کرد.

اخباربازیگران و هنرمندان
سحر قریشی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی