بهترین روروئک و تاب برقی برای نوزاد

گرفتن عنوان پدر یا مادر از مهم‌ترین تصمیمات زندگی هر فرد است. این تصمیم علاوه بر اینکه حجم عظیمی از شادی و لذت را به افراد هدیه می‌دهد؛ مسئولیت‌های بسیاری را نیز برای آن‌ها به وجود می‌آورد. به عنوان والدین، افراد وظیفه راحتی، خوشحالی، سلامت، رفاه و… فرزند خود را بر عهده دارند. زمانی که فرزند آن‌ها یک کودک تازه متولد شده است؛ این مسئولیت‌ها چندین برابر هستند. تهیه لوازم و وسائل کودک یا اصطلاحاً سیسمونی، از اولین اقدامات والدین است. خرید لوازم و وسائل مناسب و کاربردی؛ علاوه بر تضمین رشد و سلامت کودک، باعث راحتی و آزادی عمل بیشتر والدین نیز خواهد شد. در نتیجه با خرید این لوازم می‌توان بچه‌داری را به امری شیرین‌تر و کم دردسرتر تبدیل کرد. در چنین شرایطی خود کودک نیز احساس راحتی بیشتری خواهد داشت و این مسأله به رشد بهتر و سالم‌تر او کمک خواهد کرد. به همین خاطر لوازمی نظیر روروئک، تاب برقی کودک، کالسکه و… امروزه در فروشگاه‌ها موجود هستند. کیفیت و کاربرد این لوازم از جهت آن‌که در معرض و تماس با کودکان هستند؛ باید از جهات مختلفی بررسی شوند. در ادامه ما به شما خواهیم گفت که بهترین روروئک و تاب برقی برای نوزاد؛ چه ویژگی‌هایی دارند.

بهترین روروئک برای نوزاد

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های پرورش یک کودک،

زمانی است که او پس از تلاش‌های فراوان موفق به راه رفتن می‌شود. در این مسیر، کودک بار‌ها زمین می‌خورد و هر بار مصمم‌تر از پیش تلاش می‌کند. بنابراین این دوره که معمولاً بین ۱۲ تا ۱۷ ماهگی را در کودکان مختلف شامل می‌شود؛ دوره بسیار حساسی است که والدین باید حواسش خود را معطوف به حرکات کودک خود کنند. از آن‌جایی که این‌کار باید به طور مداوم صورت پذیرد؛ بهتر است که از لوازم طراحی شده برای این امر، کمک گرفته شود. روروئک وسیله‌ای است که می‌تواند در فرآیند یادگیری راه رفتن، از کودک حمایت کند.

خرید بهترین روروئک می‌تواند به کودک کمک کند تا برای راه رفتن اشتیاق خود را حفظ کرده و در فرآیند یادگیری، آسیبی نبیند.

ویژگی‌های بهترین روروئک

یک روروئک خوب، در قسمت‌های مهم خود دارای ضربه گیر است. وجود ضربه گیر از این جهت حائز اهمیت است که در حین دست و ما زدن‌های معمول کودک، به او آسیبی وارد نشود.

از لحاظ قوانین فیزیک، هر چه پایین روروئک پهن‌تر باشد؛ تعادل آن در حین حرکت و تقلا‌های کودک بهتر حفظ خواهد شد و در نتیجه، ایمنی بیشتری خواهد داشت.

بدون شک روروئکی که قسمت‌های پارچه‌ای و پلاستیکی آن از ضخامت خوبی برخوردار هستند؛ ایمنی بیشتری دارند. والدین می‌توانند به روروئکی که ضخامت بیشتری دارد؛ به عنوان یک روروئک محکم بیشتر اعتماد کنند. همچنین اگر قسمت‌های گفته شده قابل شستشو باشند؛ روروئک مورد نظر انتخاب بهتری برای خرید به حساب می‌آید.

سرعت گرفتن کودک با روروئک، می‌تواند به نتایج فاجعه باری مانند زمین خوردن یا حتی چپ شدن روروئک و کودک به همراه آن، منجر شود. بنابراین قطعاً بهترین روروئک، روروئکی است که در قسمت چرخ‌های خود دارای پد ضد لغزش باشد.

وقتی زمان راه افتادن کودک فرا برسد؛ کودک قرار است که مدت زمانی نسبتاً طولانی را روزانه درون روروئک خود بگذراند. بنابراین مهم است که در این مدت، بتواند سرگرم شود. سرگرم شدن کودک می‌تواند برای والدین نیز وقت بخرد تا بتوانند به فعالیت‌های روزمرخ خود برسند. وجود وسایلی نظیر اسباب بازی‌های تعبیه شده، کلید‌های پخش‌کننده موسیقی، اشکال جذاب، رنگ‌های مختلف، مهره و… باعث می‌شوند تا علاوه بر سرگرم شدن کودک؛ قوای شنوایی، بینایی و لامسه کودک تقویت شوند.

مدت زمانی که کودکان اولین نشانه‌های راه رفتن را از خود نشان می‌دهند تا زمانی که بتوانند مرحله تاتی کردن را گذرانده و به راحتی و و بدون نیاز به کمک راه برود؛ ممکن است چندین ماه به طول بیانجامد. در این مدت زمان، کودک از لحاظ جسمانی ممکن است رشد قابل توجهی داشته باشد. پس بهترین روروئک برای خرید با توجه به این موضوع، روروئکی است که قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد.

بهترین تاب برقی کودک

وقتی صحبت از خرید باشد؛ ممکن است والدین بسیاری تصور کنند که تاب برقی یک وسیله اضافی و غیر ضروری است. این مسأله تا حدی صحیح است. در صورتی که والدین وقت و حوصله کافی برای تکان دادن مرتب گهواره و ترجیحا لالایی خواندن داشته باشند؛ تاب برقی کودک وسیله چندان کاربردی‌ای نیست. اما اگر والدین وقت کافی برای خواباندن کودک به شیوه گفته شده را نداشته باشند؛ تاب برقی یا گهواره برقی یک وسیله فوق‌العاده کاربردی به حساب می‌آید که به افزایش کیفیت خواب کودک کمک کرده و وقت کافی برای انجام فعالیت‌های روزانه والدین را نیز فراهم می‌کند.

ویژگی‌های بهترین تاب برقی کودک

کودکان پیش و بعد از خواب درون تاب برقی قرار می‌گیرند. بنابراین احتمال غلت خوردن کودک در آن وجود دارد. کمربند ایمنی با جلوگیری از چنین اتفاقی، باعث راحتی خیال والدین می‌شود. بهترین تاب برقی، تابی است که کمربندی محکم و قابل اعتماد داشته باشد.

وزن کم تاب برقی، ابعاد مناسب با توجه به فیزیک نوزادان، قابلیت جا به جایی، قابلیت تنظیم جهت حرکت تاب و… همه قابلیت‌هایی هستند که باعث می‌شوند یک تاب برقی کودک، انتخاب بهتری برای خرید باشد.

تاب برقی برای دوران نوزادی تا کودکی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بنابراین ممکن است از جنبه‌های گوناگون نیاز به پاکسازی داشته باشند. این مهم است که پارچه‌های آن ضد آب باشند و قابلیت پاکسازی با حوله یا شستشو را داشته باشند.

کیفیت خواب نوزادان و کودکان با رشد و سلامت آن‌ها، رابطه مستقیم دارد. تاب برقی به عنوان یک گعواره یا تخت پیشرفته، باید راحتی را مهمان خواب نوزادان کند. بنابراین بهترین تاب برقی کودک، تابی است که علاوه بر موارد پیشین، پارچه‌های آن دارای نرمی، ضخامت و کیفیت فوق‌العاده باشند.

خرید بهترین روروئک و تاب برقی از نیو نینی

نیو نینی فروشگاهی فوق‌العاده جهت خرید لوازم و ملزومات نوزادان و کودکان است که حال پس از ۱۰ سال سابقه، بخش فروش اینترنتی خود را به راه انداخته است. افراد می‌توانند علاوه بر بهترین تاب برقی و روروئک، انواع کالسکه، کریر، تخت کنار مادر، صندلی غذا، اسباب بازی، جامپر، واکر، صندلی ماشین و ده‌ها وسیله کوچک و بزرگ دیگر را در نیو نینی بیابند. این فروشگاه معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیکی، محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می‌کند. جهت مشاهده محصولات، کسب اطلاعات بیشتر و برخورداری از مشاوره رایگاه نیو نینی، می‌توانید به سایت آن به نشانی اینترنتی https://newnini.com/ مراجعه نمایید.

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی