نحوه خرید ووچر و شارژ حساب پرفکت مانی با نوین پرداخت

 در این مقاله درباره نحوه خرید کد ووچر و شارژ حساب پرفکت مانی، خرید وب مانی و… از نوین پرداخت با شما صحبت می‌کنیم.

نوین پرداخت، یکی از وب‌سایت‌هایی است که در ایران، انواع خدمات پرفکت مانی، وب مانی و دیگر خدمات ارزی نوین را ارائه می‌دهد. تا چند سال پیش امکان خرید از سایت‌های خارجی، کاری غیر ممکن به نظر می‌رسید. جمعه سیاه که می‌شد داغ دلمان تازه می‌شد که کاش می‌توانستیم از این همه سایت خارجی در حراجی خرید کنیم. مشکلات حساب ارزی و نرخ دلار و تحریم و… باعث شد از فکر داشتن حساب ارزی هم منصرف شویم. اما مدتی است که با وجود حساب‌های آنلاین مانند پرفکت مانی امکان خرید از سایت‌های خارجی برایمان مهیا شده است. در ادامه قصد داریم کمی بیشتر درباره پرفکت مانی،خرید ووچر پرفکت مانی و نحوه شارژ و استفاده ازآن صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت و دریافت پول در سرتاسر جهان است که‌ایده و نقطه آغاز آن در کشور پاناما بوده است. امکان دریافت و ارسال پول از طریق پرفکت مانی توسط اینترنت در سرتاسر دنیا امکانپذیر است. یعنی اگر شما بخواهید از هر سایت خارجی طرف قرارداد، خرید کنید به راحتی و تنها توسط پرفکت مانی شارژ شده، می‌توانید این کار را انجام دهید. به عنوان مثال، تصور کنید قصد خرید یک کیف یا حتی یک مجموعه آموزشی یا پادکست صوتی را دارید. در صورتی که سایت مورد نظر خدمات پرفکت مانی را بپذیرد، می‌توانید به راحتی و با استفاده از ریال، آن محصول یا خدمات را خریداری نمایید. از جمله مزایای پرفکت مانی، می‌توان به امکان پس انداز ارز و خرید انواع رمزارز اشاره کرد.

کاربرد‌ها و مزایای پرفکت مانی
خرید ووچر پرفکت مانی

امکان انتقال ارز به صورت آنلاین در سرتاسر جهان از طریق پرفکت مانی وجود دارد. خرید کالا یا هرگونه خدمات از تمام وب سایت‌های دارای خدمات پرفکت مانی به راحتی صورت می‌گیرد. حتی امکان ذخیره و پس انداز دارایی‌ها روی پرفکت مانی امکان‌پذیر است و افراد می‌توانند سود ماهانه دریافت کنند. داشتن حساب پرفکت مانی امکان خرید دلار و یورو را نیز فراهم می‌کند.
اما چگونه می‌توان حساب پرفکت مانی را شارژ کرد؟

نحوه شارژ حساب پرفکت مانی

شارژ حساب پرفکت مانی به صوت خودکار و قیمت مناسب می‌تواند انجام شود. با توجه به اینکه پرفکت مانی قابلیت انتقال و داد و ستد ارز را ممکن می‌سازد، شارژ آن می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد. در نوین پرداخت، امکان شارژ پرفکت مانی با قیمت مناسب، در زمان سریع و با پشتیبانی قوی و سریع امکان‌پذیر است. یکی از روش‌های شارژ حساب پرفکت مانی، خرید ووچر پرفکت مانی است.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی، امکان فوق‌العاده‌ای است که به شما این امکان را می‌دهد که تنها با خرید یک کد ووچر و وارد کردن آن بتوانید معاملات ارزی خود را انجام دهید. ووچر پرفکت مانی برای ایرانی‌ها تحریم نیست و شما می‌توانید از این کد برای شارژ حساب خود استفاده کنید. از دیگر مزایای ووچر می‌توان به سرعت زیاد انتقال ارز اشاره کرد. شارژ حساب پرفکت مانی با استفاده از ووچر بسیار سریع صورت می‌گیرد و تاریخ انقضا ندارد و شما می‌توانید در هر زمان و مکانی از ووچر پرفکت مانی خود استفاده کنید. هم چنین با این روش ،شما امنیت بالایی هنگام انتقال ارز را تجربه می‌کنید.
در حقیقت شما بدون نیاز به ایجاد حساب در پرفکت مانی، ووچر مورد نظر خود را خریداری و معامله خود را انجام می‌دهید. هر کد ووچر میزان مشخصی اعتبار دارد و شما می‌توانید از این میزان مشخص اعتبار برای معاملات ارزی خود استفاده کنید. یکی از مزایای مهم پرفکت مانی این است که تحت تأثیر هیچ تحریم یا ریسکی در بازار معاملات نیست. به همین دلیل استفاده از این سیستم به جای مستر کارت، ویزا کرات و… توصیه می‌شود.

نحوه خرید ووچر و شارژ حساب پرفکت مانی با نوین پرداخت

در نوین پرداخت شما می‌توانید با سرعت بالا و اتوماتیک حساب پرفکت مانی خود را از طرق مختلف و خرید ووچر شارژ کنید. کافی است وارد میز کار خود شوید و سپس از بخش منوی سفارشات، سفارش جدید را انتخاب و از زیر مجموعه پرفکت مانی، خرید کد ووچر را انتخاب کنید.
دقت کنید که برای نقل و انتقالات مالی از طریق پرفکت مانی، به احراز هویت حساب کاربری نیاز دارید. در این صورت کارمزد خدمات نوین پرداخت، تنها 0.5 درصد خواهد بود. در صورتی که حساب بدون وریفای داشته باشید، کارمزد سایت ۲ درصد خواهد بود.
تمام سایت‌هایی که در قسمت پرداخت خود لوگوی پرفکت مانی را داشته باشند، ووچر پرفکت مانی را می‌پذیرند. اغلب سایت‌های اروپایی و سایت‌های کشور‌های حوزه خلیج فارس این امکان را به خریداران محصول و خدمات خود داده‌اند. شما حتی بدون نیاز به احراز هویت می‌توانید مستقیماً به درگاه پرداخت پرفکت مانی متصل شوید و با وارد کردن کد، معامله خود را انجام دهید. حتی می‌توانید از طریق نقد کردن درآمد ارزی، پول خود را به ریال تبدیل کنید.

خدمات دیگر سایت نوین پرداخت

خرید وب مانی از نوین پرداخت و خرید پرداخت ارزی نوین پرداخت از جمله دیگر خدمات وب سایت نوین پرداخت است.

خرید وب مانی

وب مانی، مانند پرفکت مانی یک کیف پول آنلاین است که شما می‌توانید به جای مستر کارت، ویزا کارت و… از آن استفاده کنید. دفتر اصلی وب مانی در کشور روسیه است و به همین دلیل استفاده از وب مانی برای کاربران ایرانی آسان و بی دردسر خواهد بود. از وب مانی بیشتر در کشور‌های آسیای شرقی استفاده می‌شود. پس اگر قصد خرید از کشور دوست و همسایه، یا همان چین، را داشتید می‌توانید روی وب مانی حساب باز کنید. یکی از دلایل محبوبیت وب مانی کارمزد کم این کیف پول است.
در نوین پرداخت، علاوه بر استفاده از خدمات اکانت وب مانی و امکان شارژ آن، می‌توانید از امکان خرید پرداخت ارزی استفاده کنید.  همانطور که می‌دانید استفاده از مستر کارت و ویزا کارت به دلیل تحریم برای ایرانیان امکانپذیر نیست، سایت نوین پرداخت این امکان را ایجاد نموده است که ایرانیان بتوانند از طریق این سایت معتبر، خرید‌های خود را انجام دهند.

سخن آخر

از دیگر امکانات نوین پرداخت می‌توان به ثبت نام آزمون‌های بین‌المللی نظیر آیلتس، خرید و فروش پی پال، خرید و فروش ارز‌های دیجیتال و… اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت نوین پرداخت مراجعه و با ساخت اکانت، از خدمات این مجموعه استفاده کنید.

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی