دیاباته در آغوش یحیی! / فوق ستاره خارجی دوم در راه پرسپولیس/ این تیم حریف می طلبد

به گزارش ساناپرس، دیدار مقابل ذوب آهن و تساوی مقابل تیم ۱۰ نفره نشان داد، پرسپولیس با وجود جذب لوکادیا، همچنان نیاز به یک مهاجم دارد. مهاجمی که روی هوا خوب باشد و بتواند در مواقعی که کار گره می خورد، به پرسپولیس کمک کند.

تقریبا از ابتدای نقل و انتقالات شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال که بازی های بسیار خوبی با پیراهن این تیم انجام داد و آقای گل لیگ برتر هم شد، به پرسپولیس معرفی شد. دیاباته که فصل قبل در تیم الغرافه قطر بازی می کرد، هم اکنون بازیکن آزاد است و مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد. با این حال گل محمدی به چند دلیل از جمله مصدومیت های فراوان، آماده نبودن و دوندگی پایین، قبل از خرید لوکادیا، برای جذب دیاباته اکی نداده بود.

مدیران پرسپولیس به دلیل قیمت مناسب و اینکه دیاباته بازیکن آزاد است، او را گزینه مناسبی برای پرسپولیس می دانند. با این حال یحیی زیر بار جذب دیاباته نرفت و لوکادیا که به مراتب گزینه بهتری است، پرسپولیسی شد. حالا و بعد از پرسپولیسی شدن لوکادیا، دوباره شایعه مذاکره شیخ دیاباته مطرح شد ولی این بار سرمربی پرسپولیس نظرش را تغییر داد و به مدیران پرسپولیس اعلام کرد موافق جذب دیاباته است.

اخبارورزش
پرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی