لیست نهایی بازیکنان پرسپولیس لو رفت / یحیی رو خوب بازیکنی شرط گذاشت

به گزارش ساناپرس، یورگن لوکادیا، رسما با پرسپولیس قرارداد بست اما  با ورود لوکادیا، پرونده خط حمله پرسپولیس بسته نشده است و ظاهرا کادر فنی پرسپولیس قصد خرید یک مهاجم بزرگ دیگر را هم دارند.

به گزارش شفقنا ورزشی، با وجود اینکه رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد که به‌دنبال خرید بازیکن جدید نیست اما از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که این باشگاه با جدیت مشغول مذاکره با چند گزینه‌ای است که به آنها معرفی شده‌اند.

خیلی‌ها منتظرند تا یورگن لوکادیا را در ترکیب پرسپولیس ببینند و عملکرد او را بسنجند. اما این بازیکن تازه دیروز تمریناتش را با تیم آغاز کرده و گفته می‌شود کادرفنی مشغول محک‌زدن میزان آمادگی اوست.

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد این بازیکن در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل فولاد قرار نخواهد گرفت و شاید حضوری کوتاه در بازی داشته باشد. گفته می‌شود از بازی با آلومینیوم اراک این احتمال وجود دارد که او در ترکیب فیکس پرسپولیس قرار بگیرد. البته شنیده‌هایی حاکی از آمادگی کم این بازیکن است‌ که می‌گویند در تست آمادگی این بازیکن مشخص‌شده دوری او از بازی‌ها و تمرینات تیمی باعث شده تا از شرایط و آمادگی لازم دور باشد. حتی گفته می‌شود علت اینکه یحیی خواستار جذب مهاجم دوم شده همین عدم‌آمادگی لوکادیا بوده و نمی‌خواسته سر این موضوع ریسک کند.

باید منتظر باشیم و ببینیم در روزهای بعد لوکادیا چه شرایطی را از خود در معرض دید خواهد گذاشت.

کریم انصاری‌فرد

کریم انصاری‌فرد، بازیکن تیم ملی ایران، بازیکنی است که هر سال به پرسپولیس پیشنهاد می‌شود. او سال‌های حضور در ایران، یک فصل در پرسپولیس بازی کرد که بیشتر این زمان، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس بود. انصاری‌فرد رسما از آ.ا.ک آتن جدا شده و به عنوان بازیکن آزاد، می‌تواند تیم آینده‌اش را انتخاب کند. گل‌محمدی هم علاقه زیادی به جذب انصای‌فرد دارد.

همین موضوع هم پرسپولیسی‌ها را امیدوار کرده تا او به ایران بیاید و این فصل، دوباره با ستاره سابق‌شان همکاری کنند. آنچه مانع بزرگ این انتقال شده است، علاقه انصاری‌فرد برای بازی ماندن در اروپاست. انصاری‌فرد گاهی که در دسته دوم اسپانیا شرایطی بحرانی را تجربه می‌کرد، با دستمزدهای بالا به ایران برنگشت تا برای ماندن در اروپا بجنگد. او پس از یک فصل نه چندان خوب، قصد تکرار همین کار و اثبات توانایی‌هایش در فوتبال اروپا را دارد. کار پرسپولیس برای راضی کردن انصاری‌فرد به ترک اروپا و بازگشت به ایران، بسیار سخت و دور از انتظار به نظر می‌رسد.

آلف مانگا

آلف مانگا، بازیکنی است که یحیی گل‌محمدی پیش از خرید لوکادیا هم به پرسپولیس پیشنهاد داده بود. مهاجمی که توانایی بازی در پست وینگر را هم دارد و سرعت و خصوصیات بازی‌اش، مشابه چیزی است که گل‌محمدی از مهاجم تیمش می‌خواهد. با ورود لوکادیا، به نظر می‌رسید پرونده مانگا بسته شده اما پرسپولیسی‌ها، برای خرید دومین مهاجم باز هم سراغ او رفته‌اند. مانگا که بازی این هفته تیمش کوریتیبا را بخاطر محرومیت از دست داده بود، در سطح اول فوتبال برزیل به عنوان بازیکن ثابت به میدان می‌رود. مانع اصلی انتقال او، رقمی است که باید به باشگاهش پرداخت شود. مانگا به صورت قرضی در کوریتیبا بازی می‌کند و باشگاه اصلی او، وولتا ردونداست. مانگا در لیگ ۲۰۲۲ برزیل، به عنوان وینگر ۳ گل زده و ۲ پاس گل داده است. پرسپولیسی‌ها امیدوارند گره انتقال او، سرانجام باز شود و مثل کاسیانو، مجبور به بستن پرونده این بازیکن نشوند.

گزینه‌های دیگر

علاوه بر کریم انصاری‌فرد و مانگا، پرسپولیس سراغ چند گزینه خارجی دیگر هم رفته است. باشگاه تلاش برای جذب مهاجم خارجی را تایید کرده اما ترجیح داده فعلا در سکوت این روند را دنبال کند. رسانه‌ای شدن مذاکرات پرسپولیس با کاسیانو و مانگا، باعث گره خوردن انتقال آن‌ها و بالا رفتن رقم رضایتنامه‌شان شد. یکی از گزینه‌های عجیبی که نام او مطرح شده، دنیل استوریج است. بازیکن سابق لیورپول که در بهترین فصل دوران بازی، ۲۲ گل در لیگ برتر انگلیس زد. نام استوریج قبلا هم به پرسپولیس لینک شده اما این انتقال، بیشتر در حد شایعات فضای مجازی است. استوریج فصل ۲۰۲۰/۲۱ حتی یک بازی هم نکرد و فصل پیش، فقط ۶ بازی به زمین رفت و گلی هم نزد.

در روزهای آینده، احتمالا از گزینه‌های جدید پرسپولیس برای خط حمله رونمایی می‌شود و این تیم، سراغ قطعی کردن آخرین خرید خود در تابستان شلوغش خواهد رفت.

حال باید منتظر ماند و دید که مهاجم دوم چه کسی خواهد بود!

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی