علی کریمی پشیمان شد/ اعتراف جاودگر جنجالی شد

به گزارش ساناپرس، علی کریمی سابقه طولایی در انتقاد از دولتمردان دارد. علی کریمی یکی از معدود سلبریتی هایی است که همیشه از مردم محروم حمایت کرده و سعی کرده حرف آنها را به گوش سیاسیون برساند. علی کریمی بی دلیل نبیت که یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ ورزش ایران به شمار می‌رود. علی کریمی پس از بازنشستگی مدتی به سرمربیگری، تیمداری و در انتها مجریگری یک برنامه اینترنتی مشغول شد. علی کریمی این روزها بیشتر در فضای مجازی فعالیت دارد و درگیری شدیدی هم با یک روحانی پیدا کرده است.

ماجرای کامل درگیری علی کریمی و یک روحانی

دستور آمده که بیلیوردهای علی کریمی از سطح شهر جمع شود؛ ماجرا از این قرار است که علی کریمی یک استوری چندی پیش در ماه محرم گذاشته و نوشته بوده به جای این که میلیاردها تومن خرج نذری دادن کنید و دعا کنید همان پول نذری را صرف شفای بیماران نیازمند کنید. یک روحانی هم به نام حامدرضا معاونیان در واکنش به استوری علی کریمی حمله سختی به او کرده است و نتیجه این شده که تابلوهای تبلیغاتی علی کریمی از سطح شهر برداشته شده است.

چند نفر این استوری علی کریمی را دیده بودند؟

از آن‌ها که دیده بودند؛ چند نفر وقت گذاشته بودند و کامل خوانده بودند؟

از آنها که خوانده بودند، چند نفر به یادشان مانده بود که علی کریمی چه گفته؟

شما با این خشم و بد و بیراه گفتن و عامل دستور جمع‌آوری بیلبوردها شدن، باعث شدید که حرف او به گوش اکثریت ملت ایران برسد.

فکر نمی‌کنید محض خاطر ما و مردم نه؛ فقط محض خاطر خودتان هم که شده؛ بهتر است از کنار خیلی چیزها عبور کنید و جنجال و بلوا به پا نکنید؟

فیلسوفی می‌گوید: “ارتباطی که می‌ترسید از دست بدهید؛ ارتباطی است که هرگز نداشته‌اید.”

واکنش تند حامدرضا معاونیان به علی کریمی

ستاره سابق فوتبال ایران, بیشتر و در اعتراض به نذری دادن, با انتشار یک استوری درحساب اینستاگرام نوشته بود: میلیاردها تومان خرج میکنیم. نذری بدهیم و در پایان, آرزوی شفای یک بیماری را داریم که برای نداشتن پول درمان می میرد.

حامدرضا معاونیان در برنامه ای حرف های بسیار تندی به علی کریمی زد که با واکنش هایی در فضای مجازی همراه شد.

«نوبت به فوتبال شما سلبریتی های الدنگ که می رسد اگر میلیاردها پول از بیت المال هدر بره را یادت نیامد که اگر خرج فقرا و مریض ها شود آنها درمان می شود؟ خودت چقدر پول گرفتی؟ مربی ها چقدر پول می گیرین؟ چندمیلیارد چندمیلیارد می گیرید تو این مافیای فوتبال؟ بعد تو آمدی می گویی نذری ندن؟! پولش را بدهند مریض ها درمان بشوند؟ تو دلت برای فقرا می سوزه؟ چه کار کردی برای فقرا؟ »

«ما میلیاردها پول نذری نمی دهیم که مریضمان شفا پیدا کند! شفا پیدا کرد یا نکرد. سر من و مریضم به نیزه، وقتی سر امام حسین به نیزه بلند است. کدوم امام حسینی ای، کدوم هیئتی نذری داده که مریض خوب بشه؟ می دهند برای عزای امام حسین… نذری میدهند ، اقامه عزا می کنند، خرج می کنند… و کنارش البته به آقا امام حسین (ع) می گویند مریض داریم حاجت داریم. اگر هیچ مریضی را هم ابا عبدالله (ع) شفا ندهد، همین بساط برپاست. »

اما پس از این استوری فیلمی از یک روحانی دست به دست شد که به علت این اظهارنظر واکنش تندی را نسبت به علی کریمی نشان می‌دهد و به شکل عجیبی چندمرتبه جادوگر فوتبال ایران را «بی‌شرف» می‌خواند! حالا علی کریمی با یک پست در اینستاگرام به نظر می‌رسد به شکل غیرمستقیم به صحبت های روحانی مذکور واکنش نشان داده است.

کریمی پستی با این متن را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است:

«دردها فراموش می‌شوند اما حرامزاده‌ها هرگز!»

کریمی واکنش دیگری را به معاونیان نیز در توییتر با این نوشته داشت:

«بدون شک خیلی‌ها بهتر از من امام حسین را می‌شناسند اما من اینطور می‌شناسم که امام حسین مقابل ظلم، مقابل آدم بد ذات و بد دهن هرگز سر خم نکرد. و در آخر، باور دارم خدا اونایی که حق الناس به گردنشونه رو هیچ وقت رو سفید نمی‌کنه.»

حالا اما واکنش علی کریمی به این شخص روحانی ادامه دار شده است و او پستی با ادبیاتی بسیار تند منتشر کرده است و خطاب به معاونیان گفته است:

ولی من کامنتم رو باز میزارم تا مردم نظرشونو در مورد منو تو بدن!!

بسم الله»

دعوای علی کریمی با یک روحانی ادامه دارد ؛ کریمی: بی شرف تو دوزاری هستی!!

گفته می‌شود پس از دعوای علی کریمی با یک روحانی بیلبوردهای کریمی نیز از تهران جمع شده است!

سه‌شنبه 25 مرداد، از جمع‌آوری بیلبوردهای علی کریمی که تبلیغ یک برند آرایشی بوده، خبر داد و دلیل آن را توهین او به «‌فرهنگ نذری» اعلام کرد.

کریمی در اوایل ماه محرم با انتشار یک استوری نوشته بود: «میلیارد‌ها تومان خرج می‌کنیم نذری بدهیم و در پایان آرزوی شفای بیماری را داریم که برای نداشتن پول درمان می‌میرد.»

همزمان طی مراسم عزاداری ایام محرم، یک روحانی به نام حامدرضا معاونیان، به صحبت‌های اخیر ملی‌پوش سابق تیم ملی‌ ایران واکنش نشان داد و در یک سخنرانی به علی کریمی با الفاظ توهین‌آمیز و تندی حمله کرد.

ماجرای کامل زد و خورد شدید علی کریمی و یک روحانی | علی کریمی با یک آخوند سرشاخ شد13

حامدرضا معاونیان، روحانی توهین‌کننده به کریمی

کریمی ظهر دوشنبه نیز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به الفاظ رکیک حامدرضا معاونیان واکنش نشان داد.

محمدجواد آذری‌جهرمی،‌ وزیر سابق ارتباطات نیز در کانال تلگرامی خود در واکنش به جمع‌آوری بیلبوردهای کریمی نوشت: «عزیزان، با جمع کردن این بیلبوردها نه از دارایی علی کریمی کم‌ میشه و نه جواب آن مطلب اشتباه داده میشه. فقط کلونی از مردم بر اثر هیجاناتی که ما بهشون تزریق می‌کنیم جمع‌تر میشند. این‌ همه مردم رو به سمت مقابله‌گری سوق ندیم».

علی کریمی هافبک سابق پرسپولیس و تیم ملی با انتشار یک استوری دیگر در اینستاگرام خبرساز شد.

علی کریمی که این روزها دوباره استوری‌هایش در اینستاگرام سر زبان‌ها افتاده، با یک استوری دیگر خبرساز شد.

کریمی ضمن بازنشر یکی از استوری‌های جنجالی اش نوشت: چقدر سر این پست هنوز که هنوز دارم بدوبیراه می‌شنوم!

علی کریمی از بازنشر این استوری، ضمن طرح گلایه‌هاش، دوباره همان حرف‌های قبلی را تکرار کرد؛ در واقع می‌توان انتشار مجدد این استوری را دفاعیه کریمی در مورد هجمه‌هایی که علیه او صورت کرد محسوب کرد.

ماجرای کامل زد و خورد شدید علی کریمی و یک روحانی | علی کریمی با یک آخوند سرشاخ شد10

درگیری شدید علی کریمی و خبرنگار

ماجرای کامل زد و خورد شدید علی کریمی و یک روحانی | علی کریمی با یک آخوند سرشاخ شد1

علی کریمی در یک استوری اینستاگرامی شدیداللحن پاسخ خبرنگاری که به او طعنه‌های عجیبی زده بود را داد.

سیده راضیه طاهریان در توییتی نوشته بود: مورد داریم که توی عمارت چند ده میلیاردی زندگی می‌کنه و قبض برق خونه‌اش از حقوق ماهانه کارگرها بالاتره، اونوقت پست گذاشته «حالا باید برای یک تیکه نان جان بکنیم» اشاره نمیکنم که اسمش علی کریمیه!

علی کریمی هم در واکنش به این توصیف عجیب از زندگی اسطوره فوتبال کشورمان که در بالاترین سطوح ورزشی مشغول بوده، نوشت: افتخار میکنم که با عرق ریختن برای خانواده‌ام یک خونه درست کردم! نه مثل امثال شما که با رانت و هزارتا کثافت‌کاری شکمتون رو سیر میکنید. تو اگه واقعا بویی از آدمیت برده بودی یه سرچ میکردی که من درآمدم از چه طریقی بوده!! پته‌تون خیلی وقته رو شده مادام.

مهدی طارمی ستاره بین‌المللی فوتبال ایران به تازگی در صفحه توییترش با نوشتن جمله‌ای تقریبا کوتاه، ولی پرمعنی از علی کریمی، اسطوره فوتبال ایران حمایت کرده است. طارمی نوشته است: «علی کریمی و کریمی‌ها بهانه‌ای هستند برای فراموش شدن گرانی‌ها وگرنه همه می‌دانیم علی کریمی حمایت شده مردمی است. کسی را با اسم علی آقا بزرگ نکنید لطفا.»

به گزارش فرارو، طارمی اشاره بیشتری به داستان علی کریمی نکرده است، ولی به نظر می‌رسد واکنش او نسبت به داستانی است که به تازگی توسط یک جریان خاص علیه کریمی به راه افتاده و دوباره ماجرای خانه لاکچری او در در لواسان را به بهانه‌های مختلف مطرح کرده و به میان کشیده‌اند.

اخبارورزش
علی کریمی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی