افزایش حقوق بازنشستگان / برنامه جدید دولت چیست؟

به گزارش ساناپرس،«محمدهادی زاهدی وفا» روز سه‌شنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: در گذشته تصمیم‌های حرفه‌ای برای صندوق‌ها گرفته نشده و نتیجه آنها این شده که منابع صندوق‌ها متکی به بودجه دولت شود.این در حالی است که باید رفتار اقتصادی منطقی داشت و بر اساس فرمول اقتصادی سیاستگذاری شود.

وی با بیان اینکه طبق قانون سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی باید همسان‌سازی انجام شود گفت: این صورت‌مسئله بزرگی است که با کمک اصحاب رسانه باید حل شود.

زاهدی وفا گفت: در همین راستا اختیارات هیات وزیران به هیات امنای تأمین اجتماعی تفویض شد. باید در چارچوب مصوبه شورای عالی کار تصمیم می‌گرفتیم اما محدودیت‌های منابع وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص حقوق بازنشستگان جلسه‌های مختلفی با نمایندگان آنان گذاشتیم که در جلسه فردا با بازنشستگان تصمیم نهایی رسانه‌ای می‌شود.

سرپرست وزارت کار با تاکید بر اینکه منزلت بازنشستگان باید حفظ شود گفت: باید حقوق و دارایی مثل زمین، ساختمان یا سهام به آنها واگذار شود.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم گفت: کارهای سختی که در ۴۰ سال گذشته باقی‌مانده بود و همه دولت‌ها از آن سر باز می‌زدند را این دولت انجام داد.

اخباراقتصاد
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی