فوری/ هشدار ترسناک برای فوتبال ایران / تعلیق فدراسیون فوتبال هند

به گزارش ساناپرس؛ شورای فیفا به اتفاق آرا تصمیم گرفت فدراسیون فوتبال هند را بخاطر نفوذ بی‌دلیل از طرف اشخاص ثالث که نقض جدی اساسنامه فیفا محسوب می‌شود، به حالت تعلیق درآورد.

فدراسیون جهانی فوتبال در اطلاعیه خود در این باره تاکید کرد: این تعلیق زمانی برداشته می‌شود که دستور تشکیل کمیته‌ای متشکل از مدیران برای تصدی اختیارات کمیته اجرایی این فدراسیون لغو شود و امور روزانه آن به فیفا برگردد.

فیفا همچنین تاکید کرده تعلیق فدراسیون فوتبال هند به این معنی است که جام جهانی فوتبال زنان زیر ۱۷ سال ۲۰۲۲ که قرار بود در تاریخ یازدهم الی سی‌اُم اکتبر در هند برگزار شود، طبق این برنامه انجام نخواهد شد و فیفا در حال بررسی‌های بعدی است تا در صورت لزوم، موضوع را به کمیته مربوطه ارجاع بدهد.

فدراسیون جهانی فوتبال در پایان اطلاعیه خود عنوان کرده در تماس با وزارت جوانان و ورزش هند است و امید دارد نتیجه مثبتی در این پرونده حاصل شود و این فدراسیون از تعلیق درآید.

گفتنی است، فیفا در شرایطی پس از هشدارهای مکرر به فدراسیون فوتبال هند، امروز آن را به حالت تعلیق درآورد که بارها نیز به فدراسیون فوتبال ایران چنین هشداری داده بود!

اخبارورزش
پربازدیدفدراسیون فوتبال
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی