زمان اجرای طرح رتبه بندی معلمان / شرایط افزایش حقوق تغییر می کند؟

2 دیدگاه

به گزارش ساناپرس؛ اجرای طرح رتبه بندی معلمان از برنامه‌های مهم وزارت آموزش وپرورش برای رفع مشکلات معیشتی و جایگاه معلمان و کیفیت بخشی نظام تعلیم و تربیت است.

وی افزود: پیش بینی می‌شود مدت زمان بررسی رتبه بندی تا اعمال حکم یک ماه تا 1.5 ماه زمان نیاز داشته باشد.

ستاری فرد به هماهنگی وزارتخانه با سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت مطالبات فرهنگیان و اشاره کرد و گفت: تا پایان شهریورماه بخشی از مطالبات فرهنگیان در خصوص موضوع رتبه بندی معلمان پرداخت خواهد شد تا از ماه‌های آینده با صدورحکم رتبه بندی نسبت به اجرای کامل نظام رتبه بندی اقدام شود.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش افزود: قرار است ورود به سامانه برای ثبت داده‌ها و مستندات بر اساس ترتیب رقم اول شماره ملی انجام تا نظم بخشی لازم ایجاد شود.

به گفته وی، معلمان براساس چهارشایستگی عمومی، تخصصی، حرفه ای و تجربه رتبه بندی خواهند و ارزیابی معلمان براساس مدارک و مستنداتی که در سایت بارگذاری شده از جمله مدارک تحصیلی، شرکت دردوره‌های آموزشی، توانمندی‌های فردی،مهارتهای که کسب کردند و کیفیت تدریس وتجربه انجام خواهد شد ومعلمان به پنج رتبه تقسیم خواهند شد.

معاون وزیر آموزش وپرورش گفت: اجرای طرح رتبه بندی معلمان درراستای افزایش رضایت شغلی معلمان و کیفیت بخشی آموزشی اجرا می‌شود.

اخبارجامعه
پربازدیدرتبه بندی معلمان
 

2 دیدگاه.

  • سید محمد
    2022-08-16 09:05

    وزیر اعلام کرد باحقوق مرداد ستاری فرد اعلام کرد باحقوق شهریورکسی اختیار ی ندارد لزومی دارد حرف بزند معلمان صبر کردنند تا صدور احکام صبر میکنند فعلا شما سوار وما پیاده حتی در صحبتهای ستاری فرد ووزیر برای پاداشت فرهنگیان چقدر دروغ گفتند یکی از حرف ستاری فر در ۲۱فروردین طبق روال در مرداد وشهرور انجام می شد ولی ما تصمیم داریم زودتر پرداخت کنیم برای حرف خودتان احترام قایل باشید پست به کسی وفا نمی کند روسیاهی به ذغال می ماند وبس

  • اعظم
    2022-08-16 09:07

    تا اینجا که فقط حرف زدهاید… ببینیم عملتان چگونه خواهد بود…

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی