اشک ساپینتو درآمد / این باخت فشار سنگینی به او وارد کرد

به گزارش ساناپرس؛ رحیم یوسفی، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس درباره دیدار اخیر این تیم مقابل ذوب آهن، بازی با فولاد خوزستان و پایان سربازی مدافعان استقلال اظهاراتی را مطرح کرد.

از مهاجم هلندی جدید پرسپولیس شناخت دارید؟

همان قدر که در رسانه‌ها درباره اش صحبت شده ما هم همان قدر می دانیم. اگر مقابل فولاد به میدان برود بهتر می توانیم درباره اش حرف بزنیم.

با همین اطلاعاتی که دارید فکر می کنید در پرسپولیس موفق شود؟

فوتبالیستی که در سطح یک اروپا فوتبال بازی کرده و گل زده قطعاً باید در لیگ ما راحت باشد و بهتر بتواند کار کند. البته باز هم می گویم از این قبیل تعاریف درباره شرزود تمیروف هم مطرح می شد اما دیدیم که این بازیکن ۲ ریال هم ارزش نداشت.

بازی همین مهاجم مقابل ذوب آهن را دیدید؟

ایکاش به جای اینکه تمیروف به میدان بیاید پرسپولیس ۱۰ نفره بازی می کرد. وقتی او درون زمین است پرسپولیس هم ۱۰ نفره میشود هم حواس هم تیمی هایش را هم پرت می کند. خدا میداند چه کسانی پشت این بازیکن هستند که نه از پرسپولیس می رود و نه از ترکیب بیرون می ماند.

بازی با ذوب آهن را چطور ارزیابی کردید؟

به نظرم پرسپولیس باید برنده می شد. موقعیت های عالی هم داشتیم. مخصوصاً مهدی عبدی که در برخی مواقع خودخواهانه رفتار کرد. اگر پاس می داد می شد پرسپولیس با همان یک گل هم برنده شود.

بازی فولاد را چطور پیش بینی میکنید؟

پرسپولیس ۲ امتیاز در اصفهان از دست داد و دیگر نباید امتیاز از دست بدهد. همین دو امتیازهاست که در پایان فصل باعث از دست رفتن قهرمانی می شود. از همین هفته باید سفت و سخت به میدان برویم و فقط برای برد بجنگیم. ولی فولاد تیم راحتی نیست اما پرسپولیس هم نشان داد که تیم سرسختی است.

در بازی با ذوب آهن شرایط تهاجمی پرسپولیس را چطور ارزیابی کردید؟

به نظرم تیم فوروارد کم دارد. حتی همین لوکا هم که آمده کم است. اگر این بازیکن در یک دیدار اخراج شود یا آسیب ببیند باز هم شرایط مثل قبل میشود.

از نتایج دیگر دیدارهای هفته اول خبر دارید؟

بله! استقلال بازی ضعیفی جلوی سپاهان نشان داد و فکر می‌کنم باید می باخت. آقای ساپینتو بادش خوابید(خنده)! او روز اول آمده بود می گفت می خواهم ۴ تا قهرمانی بیاورم! آن شب هم کنار زمین خیلی بالا و پایین می پرید ولی دو گل خورد و الان هم که تیمش ته جدول است. این باخت لازمش بود.

حرف باقیمانده ای دارید؟

شنیدم کارت پایان خدمت سربازهای استقلال صادر شده است. جالب است که تا دفاع استقلال سوتی داد یزدانی معاف شد(خنده)! خیلی برام جالب بود.

چطور؟

تا جایی که یادم است آنها در اسفند ماه به خدمت اجباری رفتند. زمان ما ۱۸ ماه خدمت سربازی بود و ۶ ماه دوره احتیاط که جمعش می شد ۲۴ ماه! لابد بازیکنان استقلال در یک ارتش دیگر خدمت کرده‌اند که ما از آن بی خبریم. لطفاً اعلام کنند آدرسش کجاست ما هم پسران فامیل و آشنا را بفرستیم همان جا خدمت کنند تا ۴ ماهه کارت بگیرند!

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی