حمله به یک استقلالی / قلیچ به سیم آخر زد / واکنش ساپینتو چیست؟

به گزارش ساناپرس؛ رضا رجبی به تازگی ضمن انتقاد از ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال گفت: ما دربازی استقلال برابر سپاهان اصفهان، نه نظم و انضباط تیمی دیدیم، نه تعویضی بر مبنای تغییر و بهبود! پس چرا مربی خارجی می‌آوریم؟ جالب است وحید قلیچ که به‌ درد جوک گفتن در فضای مجازی می‌خورد، می‌گوید ساپینتو امسال بهترین سرمربی ایران است. تو از کجا ساپینتو را می‌شناسی؟

وحید قلیچ اما در جواب رضا رجبی می‌گوید: اتفاقا من جوک‌های خیلی قشنگ تری هم بلدم تعریف کنم. لطیفه‌هایی که همه ایران بخندند و کیف کنند اما حرمت داری می‌کنم.

او ادامه می‌دهد: آقای رضا رجبی من و شما در تهرانسر بودیم و به حرمت همان نان و نمکی که با هم خوردیم حرفی نمی‌زنم و احترام می‌گذارم اما اگر بار دیگر بی دلیل و با دلیل اسم من را بیاوری آن وقت دهانم باز می‌شود و … امیدوارم این آخرین باری باشد که از من مایه می‌گذارید.

دروازه بان اسبق پرسپولیس باز حرف خود در دفاع از ساپینتو را تکرار کرده و خاطرنشان می‌کند: من تعریف ساپینتو را شنیدم و گفتم می‌تواند بهترین سرمربی لیگ برتر شود وگرنه پسرخاله او نیستم! من نمی‌دانم چرا این حرف من به یک بازیکن اسبق استقلال برخورده است؟ فقط همین را می‌دانم که اگر ساپینتو را بردارند یا اخراج کنند، رضا رجبی را به جای او به عنوان سرمربی استقلال انتخاب نخواهند کرد.

از قلیچ درباره بازی پرسپولیس و ذوب آهن می‌پرسیم که می‌گوید: اولین بازی همیشه سخت است و این برای استقلال و پرسپولیس هم بوده است. زمان ما علی پروین همیشه قبل از اولین بازی در لیگ و شروع مسابقات می‌گفت این بازی مثل دعوا می‌ماند! شما باید مشت اول را محکم بزنید تا برنده دعوا شوید و متأسفانه پرسپولیس نتوانست مشت اول را محکم بزند.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی