رئیس کمیته مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال: استقلال یکی از نمایندگان ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان است

به گزارش ایرنا، مصطفی زارعی رئیس کمیته مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال درباره اینکه چرا اولین جلسه این کمیته با باشگاه استقلال برگزار شد، در یک گفتگوی تلویزیونی گفت: با توجه به اینکه استقلال قهرمان فصل گذشته است و باید برای فصل آینده لیگ قهرمانان، بین دو لیگ، نمایندگان‌مان را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کنیم، احتمال اینکه استقلال به عنوان یکی از نمایندگان ایران در آسیا معرفی شود، خیلی زیاد است و به همین دلیل روند صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه را جدی‌تر از تیم های دیگر دنبال می‌کنیم.

زارعی با اینکه روند صدور مجوز حرفه ای از ۱۰ دی ماه آغاز و نتیجه آن ۱۰ خرداد سال آینده اعلام خواهد شد، افزود: قهرمان فصل جاری و قهرمان فصل گذشته در لیگ قهرمانان سال آینده حضور خواهند داشت. درباره دیگر نمایندگان ایران با توجه به سهمیه‌ای که خواهیم داشت، ساز و کار آن سوی فدراسیون فوتبال در نظر گرفته خواهد شد.

رئیس کمیته مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه هنوز تعداد سهمیه‌های ایران برای فصل آینده لیگ قهرمانان مشخص نیست، اظهار داشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا تعداد سهمیه ایران را اعلام خواهد کرد و این سهمیه‌ها می تواند ۲+۲ یا ۳+ یک باشد.

زارعی درباره اینکه طریقه دو نماینده دیگر ایران که از بین تیم‌های قهرمان جام حذفی خواهند بود، به چه صورت است، تصریح کرد: چند جلسه در این باره تشکیل شده و مسئولان سازمان لیگ در این باره اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

منبع:ایرنا

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی