حال وخیم محمد کاسبی / برای بازیگر معروف دعا کنید

به گزارش ساناپرس، محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در حالی به سبب ضعف عملکرد قلب مجدد در بیمارستان بستری شد که مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت خبر از پیگیری لحظه لحظه روند درمان این هنرمند پیکشوت داد.

 محمد کاسبی  بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به سبب نارسایی قلبی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان قلب شهید رجایی تهران بستری شده بود و بعد از مدتی با بهبود وضعیت جسمانی برای طی کردن مراحل درمان به منزل بازگشت، اما این بازیگر طی چند روز گذشته بار دیگر به سبب ضعف عملکرد قلب و آب آوردن ریه‌ها اینبار در بیمارستان عرفان بستری شده است.

در حال حاضر درمان دارویی در دستور کار پزشکان است

پیش از این به دنبال نارسایی قلبی که پدرم داشت تعویض دریچه آئورت اسفندماه انجام شد. اما الان در ادامه این نارسایی قلبی، ریه‌ها آب آورده است

در همین ارتباط یلدا کاسبی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا درباره وضعیت این بازیگر که چند روزی است مجدد در بیمارستان بستری شده است گفت: پیش از این به دنبال نارسایی قلبی که پدرم داشت تعویض دریچه آئورت اسفندماه انجام شد. اما الان در ادامه این نارسایی قلبی، ریه‌ها آب آورده است.

وی اضافه کرد: پدرم چند روز است در بیمارستان عرفان و در بخش آی‌سی‌یو تحت درمان است. عملکرد عضلات قلب در پی این نارسایی ضعیف شده بود و پزشکان در حال حاضر درمانی دارویی در دستور کار  دارند.

کاسبی در ادامه ضمن درخواست دعا از سوی مردم ایران و دوست‌داران این بازیگر خاطره‌ساز خاطرنشان کرد: ضربان قلب بالاست و پدرم تحت مراقبت است.

در حوزه شرایط درمان به شکل مستمر با خانواده محمد کاسبی در ارتباطیم

همچنین سیدعباس عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا گفت: از زمان بازگشت محمد کاسبی بازیگر پیش‌کسوت و گران‌مایه سینما؛ تئاتر و تلویزیون ایران به منزل بنا به سفارش و توصیه پزشکان کار فیزیوتراپی او را به شکل مستمر انجام دادیم و بر همین اساس به شکل مستمر پیگیر وضعیت جسمانی او بودیم.

 در حال حاضر نیز خبر بستری مجدد این بازیگر پیش‌کسوت به‌دلیل نارسایی قلبی به دست ما رسیده و در حال گفت‌وگو با خانواده و دختر این بازیگر برای طی کردن مراحل درمان هستیم

عظیمی ضمن درخواست دعا از سوی تمامی مردم ایران برای بهبود حال این بازیگر پیشکسوت کشور یادآور شد: با توجه به وضع جسمانی استاد، وقوع چنین اتفاقی را از پیش در نظر داشتیم و تمامی امکانات برای پیگیری وضعیت استاد را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

به گزارش ایرنا؛ محمد کاسبی  در کارنامه حرفه ای خود سابقه بازیگری، کارگردانی، نویسندگی و دوبله را دارد. ضمن اینکه سوابق اجرایی زیادی در کار هنری داشته و از جمله بنیانگذاران حوزه هنری و مرکز هنرهای نمایشی است.

کارنامه بازیگری کاسبی در تلویزیون گرچه محدود و سختگیرانه اما پُربار و قابل اعتنا است، به خصوص بازی در سریال‌های خاطره‌انگیزی همچون خوش رکاب، صاحبدلان، سه در چهار و سرّ دلبران.

 یکی از ماندگارترین نقش‌آفرینی‌های کاسبی به حضور وی در سریال صاحبدلان باز می‌گردد.

اخباربازیگران و هنرمندان
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی