پرسپولیس و یحیی تمام کردند! / سرنوشت استقلال با ساپینتو چه می شود؟

به گزارش ساناپرس، سهراب انتظاری می‌گوید جو فضای مجازی باعث ایجاد فشار روی مهاجمان پرسپولیس شده و آنها روحیه لازم را ندارد.

پرسپولیس روز گذشته علی‌رغم ده نفره شدن ذوب آهن، موفق به باز کردن دروازه حریف خود نشد تا تنها یک امتیاز از هفته اول لیگ برتر کسب کند. سهراب انتظار درباره عملکرد سرخپوشان در بازی دیروز به خبرنگار ما گفت: با وجود اینکه اولین بازی فصل بود و بیرون از خانه هم بود و بازی در فولادشهر هم همیشه به خاطر ارتفاع از سطح دریا سخت است اما با این حال بازی را می‌توان به دو بخش تقسیم کرد؛ نیمه اول بازی متعادل و محتاطانه بود اما در نیمه دوم پرسپولیس بهتر و روان تر بازی کرد و موقعیت های خوبی هم ایجاد کرد. می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم اما متاسفانه توپ ها تبدیل به گل نشد؛ در مجموع عملکرد دیروز پرسپولیس عالی نبود اما برای شروع فصل بد هم نبود‌.

وی با اشاره به اخراج بازیکن ذوب آهن افزود: درست است که ذوب آهن ده نفره شد اما باید این مسئله را هم در نظر بگیریم که این تیم با توجه به مهره هایی که در اختیار داشت از ابتدای بازی تدافعی بازی کرد و با ۱۱ نفر دفاع می‌کردند و قصد استفاده از ضدحملات را داشتند و پس از اینکه بازیکن‌شان هم اخراج شد، کاملا وارد محوطه جریمه شدند و یک فوتبال بسیار تدافعی ارائه دادند ولی با این حال ما موقعیت های خوبی داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم که این اتفاق نیفتاد. از طرفی نبود تماشاچی هم کیفیت بازی را پایین می‌آورد؛ اگر دیروز تماشاگران در استادیوم حضور داشتند بعد از ده نفره شدن، یک نیروی خاصی به بازیکنان تزریق می‌شد.

انتظاری در خصوص عملکرد خرید های جدید پرسپولیس در ترکیب این تیم گفت: خیلی زود است که درباره عملکرد بازیکنان قضاوت کنیم و بعد از ۵-۶ بازی می‌توانیم نظر بدهیم اما در مجموع برای شروع خوب کار کردند و عملکرد بدی نداشتند. همه بازیکنانی که جذب شده‌اند بسیار باکیفیت و بزرگ هستند اما مثل همه جای دنیا، بازیکن برای هماهنگی نیاز به زمان دارد‌؛ این بازیکنان هم قطعا به مرور با جو پرسپولیس آشنا می‌شوند و توانایی های خودشان را بیشتر نشان می‌دهند و موثرتر خواهند بود.

پیشکسوت پرسپولیس با تمجید از علیرضا بیرانوند گفت: همیشه می‌گویند یک دروازه‌بان خوب از نان شب هم واجب تر است؛ در حال حاضر خیال مدافعان ما از دروازه راحت است. با احترام به دروازه‌بان های فصل گذشته، ما سال قبل در این خط دچار چالش بودیم اما دیروز نشان دادیم که نقطه قوت تیم، بیرانوند است. این بازیکن باتجربه شده و یک تکیه‌گاه بزرگ برای تیم است و حضورش در دروازه، به بازیکنان اعتماد به نفس می‌دهد.

اخبارورزش
استقلالپربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی