تحقیر و قعرنشینی منچستریونایتد در شب درخشش یاران قدوس

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال منچستریونایتد شنبه شب در چارچوب هفته دوم لیگ برتر انگلیس مهمان برنتفورد بود و در نهایت این دیدار با نتیجه چهار بر صفر به سود برنتفورد به پایان رسید. 

اریک‌ تن‌هاخ سرمربی شیاطین سرخ در این دیدار از ابتدا از کریستیانو رونالدو استفاده کرد اما این کار هم سودی برای تیمش نداشت. برنتفورد این بازی خانگی را طوفانی شروع کرد و در دقیقه ۱۰ موفق شد توسط جاشوآ داسیلوا و روی اشتباه عجیب داوید دخیا به گل اول برسد. 

اشتباهات دخیا تمامی نداشت. او در دقیقه ۱۸ با یک پاس پر ریسک به اریکسن باعث شد او نیز اشتباه کند تا ماتیاس ینسن بتواند گل دوم تیم میزبان را به ثمر برساند. عملکرد بد منچستر در نیمه نخست تمامی نداشت. آن ها در دقیقه ۳۰ توسط بن می گل سوم را نیز دریافت کردند. در دقیقه ۳۵ نیز برایان امبئومو گل چهارم تیمش را به ثمر رساند تا یونایتد در همان نیمه اول تحقیر شود. 

تحقیر و قعرنشینی منچستریونایتد در شب درخشش یاران قدوس

منچستر در نیمه دوم بازی را در اختیار داشت اما در نهایت نتوانست حتی یک گل از چهار گل خورده را جبران کند. در نهایت این بازی با نتیجه چهار بر صفر به سود برنتفورد به پایان رسید تا منچستر در دومین دیدار نیز مانند هفته اول شکست بخورد.

در این بازی سامان قدوس ملی‌پوش فوتبال کشورمان روی نیمکت برنتفورد حضور داشت و فرصت بازی پیدا نکرد. 

یونایتدی ها با این شکست در قعر جدول قرار گرفتند و در سوی دیگر شاگردان توماس فرانک نیز با این پیروزی به رده سوم رسیدند.   

نتایج دیگر دیدارهای امروز لیگ برتر نیز به شرح زیر است: 

استون ویلا ۲-۱ اورتون

آرسنال ۴-۲ لسترسیتی

برایتون ۰-۰ نیوکاسل

منچسترسیتی ۴-۰ بورنموث

ساوتهمپتون ۲-۲ لیدز

ولورهمپتون ۰-۰ فولام

منبع:ایرنا

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی