ساپینتو باید قید این ۴ استقلالی سرشناس را بزند

2 دیدگاه

به گزارش ساناپرس، ساپینتو باید قید این ۴ استقلالی سرشناس را بزند با این حساب ساپینتو در بازی با ملوان هم ۴ بازیکن سرشناس را در اختیار نخواهد داشت و تقریبا باید با همان نفرات قبلی بازی کند.

ساپینتو باید قید این ۴ استقلالی سرشناس را بزند. وضعیت ۵ بازیکن استقلال برای بازی با ملوان مشخص نیست و ساپینتو باید قید حداقل ۴ نفر از آنها را برای بازی دوم تیمش هم بزند.محمد حسین مرادمند تا ۹ شهریور سرباز است،صالح حردانی همچنان مصدوم است و مشکل مهدی قایدی و کاوه رضایی و محمد محبی هم حل نشده چون باید کارت بازی آنها صادر شود.

پارس فوتبال نوشت: با این حساب ساپینتو در بازی با ملوان هم ۴ بازیکن سرشناس را در اختیار نخواهد داشت و تقریبا باید با همان نفرات قبلی بازی کند.

در بازی با سپاهان اکثر بازیکنان استقلال ناآماده بودند و این مساله به خاطر بدنسازی سنگین قبل از شروع فصل بود.طبعا شرایط بدنی بازیکنان استقلال در بازیهای آینده بهتر می شود اما ساپینتو باید مشکل هماهنگی بازیکنان استقلال را هم حل کند.

تیم او ۷ مهاجم دارد اما بازیساز خوبی ندارد که بتواند نقش مجتبی جباری یا امیرحسین حسین زاده را بازی کند. این مشکلی است که حتما باید حل شود تا استقلال بتواند از پتانسیل بالای مهاجمانش استفاده کند.

اخبارورزش
استقلال
 

2 دیدگاه.

  • کریم پور
    2022-08-14 06:14

    بعنوان یک استاد دانشگاه به ساپینتو می گویم یک بازیساز نیاز داری ودیگر اینکه فکری به حال دفاع بکنید که در گذشته هم مثل بازی اخیرثابت شده روزبه چشمی پر اشتباه است

  • یوسف
    2022-08-14 08:25

    درایران همانند مجتبی جباری مادر نخواهد زایید

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی