راهنمای خرید روتختی

اگر خوب نخوابید، نمی توانید روز خود را خوب شروع و به پایان برسانید. شما به خوابی خوب، ذهنی آرام و تخت خواب مناسب نیاز دارید. خوشبختانه با تکنیک های خاصی می توان ذهن را آرام کرد، اما برگه اشتباه را نمی توان تغییر داد و تنها راه ممکن تغییر آن است! اگر می خواهید از کیفیت روتختی و سایر اجزای پشتیبانی خواب مطمئن شوید، لطفا قبل از خرید تخت خواب خود راهنمای خرید محصولات خواب با کیفیت را مطالعه کنید.

آگاهی شما در این زمینه شما را از انتخاب های اشتباه و انتخاب بهترین گزینه ها باز می دارد. به همین منظور، در این صفحه قصد داریم با ارائه راهنمای خرید محصولات خواب با کیفیت، به شما کمک کنیم تا یک خرید رضایت بخش و بی نقص و همچنین تضمین یک خواب راحت در شب داشته باشید! با ما بمان…

کیسه خواب چه ویژگی هایی دارد؟

وسایل خواب همه لوازمی هستند که هنگام خواب از آنها استفاده می کنیم. پرمصرف ترین محصولات خواب عبارتند از روتختی، بالش، تشک، ملحفه و روبالشی. اول از همه، یک محصول خواب باید با طراحی داخلی اتاق خواب شما هماهنگ باشد. به عبارتی به رنگ و طرح آن دقت کنید. برای مثال اگر سبک اتاق خواب شما کلاسیک است نمی توانید از روتختی اسپرت استفاده کنید و بهتر است روتختی به سبک کلاسیک انتخاب کنید.

در مرحله دوم باید به نوع کالای خواب توجه کنید. اگر پوست حساسی دارید، الیاف لباس شب شما باید ضد حساسیت باشد. در غیر این صورت بهتر است از محصولات کمتری با الیاف مصنوعی استفاده کنید. ایده آل ترین گزینه ها پنبه و پر است. البته وجود الیاف مصنوعی مانند پشم شیشه و اکریلیک به عنوان مواد خواب داخلی به دلیل خاصیت حفظ گرما می تواند شب های زمستان را گرمتر از قبل کند.

یکی دیگر از ویژگی های وسایل خواب باکیفیت، جذب رطوبت بالا است.

اندازه ها نیز تاثیر بسزایی بر کیفیت خواب دارند. به عنوان مثال، اگر بالش شما خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد، ممکن است به مهره های گردن شما آسیب برساند و خواب شما را مختل کند. استاندارد فنرهای تشک، ارتفاع تشک، اندازه و جنس روتختی، سایز تخت و … نکاتی هستند که در خرید کالای خواب باید به آن توجه کنید.

ما در فروشگاه بالیشما بهترین و با کیفیت ترین وسایل خواب را تولید و وارد می کنیم و در خدمت شما عزیزان هستیم.

نکات مهم برای خرید روتختی

هنگام خرید روتختی ابتدا باید از خود بپرسید که روتختی برای چه شخصی و چه اتاقی باید باشد. برای مثال شکل و طرح روتختی دخترانه با روتختی پسرانه متفاوت است.

در مرحله بعد باید مشخص کنید که این روتختی در چه فصلی استفاده می شود و آیا می خواهید از آن فقط به عنوان روتختی استفاده کنید یا قصد دارید هنگام خواب آن را مانند پتو روی خود بیندازید. پاسخ به این سوالات نوع و ضخامت روتختی را مشخص می کند.

روتختی ارائه شده در فروشگاه روتختی بالیشما از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در برابر شستشو مقاوم است. با توجه به سلیقه های مختلف، زیباترین و به روزترین مدل های روتختی را در طرح ها و رنگ های متنوع به فروش می رسانیم.

نکات مهم برای انتخاب بالش باکیفیت

از آنجایی که پوست صورت هنگام خواب روی بالش قرار می گیرد، انتخاب بالشی از بهترین الیاف ممکن مهم است. در غیر این صورت، ممکن است پس از استفاده طولانی مدت از بالش، آکنه روی صورت و سایر مشکلات پوستی داشته باشید. جذب رطوبت و قابلیت تنفس بالش باعث می شود موها و گردن شما در هنگام خواب کمتر عرق کنند.

برای حل این مشکل، برخی از تولیدکنندگان بالش هایی ساخته اند که از فوم حافظه ساخته شده است که ژل خنک کننده داخل آن ها قرار دارد. به این ترتیب دیگر لازم نیست شب بالش را بچرخانید!

موضوع دیگر توجه به وضعیت مهره های گردن و انتخاب بالشی با ارتفاع مناسب است. همچنین الیاف داخل بالش باید طوری جابجا شوند که وقتی به پهلو می خوابید، بالش فضای خالی بین سر و شانه را پر کند.

بهترین الیاف برای بالش چیست؟

بالش ها از انواع الیاف مانند پنبه، پر، پشم، کرک، فوم و الیاف مصنوعی ساخته شده اند. الیاف طبیعی کیفیت و استحکام بالایی دارند، اما همه نمی توانند از آنها استفاده کنند. زیرا احتمال آسیب پذیری آنها زیاد است. از طرف دیگر، بالش های پنبه ای و پشمی را نمی توان با ماشین شستشو داد. زیرا الیاف آنها هنگام شستن ماشین جمع می شود. البته اگر از روبالشی استفاده می کنید، کافی است سالی یک بار روبالشی را بشویید، محتویات بالش را خالی کرده و سالی یک بار با دست بشویید.

افرادی که به الیاف طبیعی حساسیت دارند یا از روبالشی استفاده نمی کنند باید از بالش های الیاف مصنوعی استفاده کنند.

راهنمای خرید محصولات خواب با کیفیت

از آنجایی که پارچه ارتباط مستقیمی با پوست دارد، بهتر است در هنگام خرید به موارد مختلفی توجه کنید. راحتی پارچه را با سه پارامتر لمسی، حرارتی و رطوبت اندازه گیری می کند.

آن ها هستند:

پنبه: بسیار بادوام، ارزان و قابل تنفس است و یکی از محبوب ترین پارچه ها به حساب می آید.

ابریشم: بسیار لطیف و لطیف است و برای افرادی که به ابریشم حساسیت ندارند و خواهان یک محصول خواب نرم هستند مناسب است. قیمت این پارچه نسبتاً بالاست.

پلی استر: از مواد پلیمری ساخته شده و نسبتا زبر است. از آنجایی که عایق حرارتی بسیار خوبی است، برای فصل سرد مناسب است. علاوه بر این، مقاومت و طول عمر بالایی دارد.

بامبو: این پارچه معمولاً از ترکیب بامبو و سایر الیاف ساخته می شود و بسیار نرم، قابل تنفس و مقاوم است.

کامپوزیت: این نوع پارچه از ترکیب پنبه و سایر الیاف ساخته شده و نسبتاً ارزان، بادوام، نرم و ضد چروک است.

تنسل: از الیاف درخت اکالیپتوس ساخته شده و خاصیت نرم و ضد باکتریایی دارد.

کتان: بسیار بادوام و ضخیم است و به دلیل عایق حرارتی مناسب برای فصل سرد می باشد.

فلانل: از پنبه یا پشم ساخته شده، در عین زیبایی، بدن را به خوبی گرم می کند.

اهمیت خرید محصولات خواب از یک فروشگاه معتبر

اعتبار فروشگاهی که از آن خرید می کنید، کیفیت کالای خواب شما را تضمین می کند. هر چه اعتبار فروشگاه بیشتر باشد، کیفیت، دوام و خدمات پس از فروش محصول شما بهتر است.

فروشگاه کالای خواب بالیشما با بیش از 10سال تجربه در زمینه فروش روتختی برند و تولید بهترین و با کیفیت ترین محصولات خواب با تخفیف ویژه، پشتیبانی 24 ساعته را به مشتریان ارائه می دهد. هدف ما جلب رضایت شما عزیزان است.

مقلات مشابه از سایت بالیشما اینجا کلیک کنید.

سبک زندگی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی