تغییر جنسیت جدید در ایران / اینبار این خانم بازیگر معروف همه را شوکه کرد

به گزارش ساناپرس، عکسی قدیمی از رویا نونهالی داور سابق مسابقه استعدادیابی عصر جدید مربوط به سال ها قبل و بازی او در فیل زندان زنان ایت که برخی از رسانه های زرد برای فالور و کلیک با عنوان تغییر جنسیت این بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران داغ کردند.

در عکس منتشر شده، رویا نونهالی برای بازی در فیلم «زندان زنان» محصول سال ۱۳۷۹ موهای سر خود را تراشیده و گریم متفاوتی دارد. رویا نونهالی از داوران مسابقه عصر جدید بوده است. خاتون نام دختر رویا نونهالی است. رویا نونهالی متولد ۲۴ بهمن ۱۳۴۱ اهل تهران و اصالتا مازندرانی است. رویا نونهالی در سال ۶۷ اولین سیمرغ بلورین خود را برای بازی در فیلم عروسی خوبان گرفت. رویا نونهالی در فیلم سینمایی زندان زنان محصول سال ۱۳۷۹ گریم متفاوتی داشت و موهای سرش را تراشید.

پس از آشکارسازی جنسیتی شهره (مازیار) لرستانی شایعات زیادی پیرامون تغییر جنسیت سایر بازیگران از جمله رویا نونهالی و شهره سلطانی (به دلیل شباهت اسمی) در فضای مجازی منتشر شده است. خانم رویا نونهالی در سال ۱۳۷۹ در فیلم «زندان زنان» به ایفای نقش پرداخته بود که بنا به نقش و کاراکتری که بازی کرده بود، موهای خود را از ته تراشیده و استایل مردانه دارد. حالا این عکس سوژه پیج اینستاگرامی و شبکه های مجازی شده است. در آخرین نمونه این شایعات هم برخی صفحات مجازی نوشتند «داور عصر جدید تغییر جنسیت داد» که بررسی ها نشان می دهد این اخبار از اساس کذب است.

گریم متفاوت رویا نونهالی از داوران مسابقه عصر جدید با موهای تراشیده در فیلم زندان زنان را در زیر می بینید

رویا نونهالی هم تغییرجنسیت داد؟/ عکس شوکه کننده از رویا نونهالی با استایل مردانه 19

شایعات داغ درباره بازیگران

خانم رویا نونهالی در سال ۱۳۷۹ در فیلم «زندان زنان» به ایفای نقش پرداخته بود که بنا به نقش و کاراکتری که بازی کرده بود، موهای خود را از ته تراشیده و استایل مردانه دارد. حالا این عکس سوژه پیج اینستاگرامی و شبکه های مجازی شده است

لازم به ذکر است که به تازگی خبر تغییر جنسیت شهره لرستانی تایید شده و شایعات درباره این از جمله اینستاگرام موضوع داغ شده و شایعات زیادی درباره تغییر جنسیت دیگر بازیگرهای زن از جمله شهره سلطانی و رویا نونهالی به گوش می رسد.

حتی برخی شهره سلطانی را با شهره لرستانی اشتباه می گیرند که به دلیل شباهت اسمی این دو بازیگر است.

رویا نونهالی متولد ۲۴ بهمن ۱۳۴۱ اهل تهران و اصالتا مازندرانی است رویا نونهالی ازدواج کرده و یک دختر به نام خاتون دارد.

آغاز فعالیت هنری رویا نونهالی از سال ۱۳۶۲ با بازیگری تئاتر شروع شد. فعالیت در سینما از سال ۱۳۶۶ با حضور در فیلم «یار در خانه و…» ساخته خسرو سینایی. بازی در تلویزیون سال ۱۳۸۱ با مجموعه «خواب و بیدار» او را به اوج شهرت رساند. رؤیا نونهالی در سال ۱۳۹۵ جزو داوران سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر بود.

نونهالی دارای تحصیلات در رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. رویا نونهالی در خانواده ای متدین پر از عشق بزرگ شده است وی می گوید سرچشمه این عشق پدر و مادرم هستند که این عشق به خانواده و دوست داشتن را به من و چهار خواهر دیگرم تزریق کرده اند.

وی با بازی در سریال پلیسی خواب و بیدار مهدی فخیم زاده در نقش ناتاشا بسیار مشهور شد.

او در سریال شهرزاد ایفاگر نقش خواهر بزرگ آقا بود. زنی که عشقی آتشین را از دوران جوانی تا میانسالی با خود حمل کرده و برای فراموش کردنش خانه پدری را ترک کرده است. عشقی که بزرگ آقا مانع تحقق آن شده بود.

رویا نونهالی در مسابقه استعدادیابی عصر جدید در کنار امین حیایی، سید بشیر حسینی و آریا عظیمی نژاد به عنوان داور حضور دارد. نودادبرتر این مسابقه با اجرای احسان علیخانی از شبکه سوم سیما پخش میشود

رؤیا نونهالی رکورد دار کسب تندیس حافظ تحت عنوان بهترین بازیگر زن درام از جشنواره حافظ است و در سال ۱۳۹۵ جزو داوران بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر و از اعضای هیئت داوران بخش ملی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه گویی بوده ‌است و در فصل قبلی عصر جدید هم جزو داوران این برنامه بوده است.

وی اصالتاً مازندرانی است و اصلیت وی به روستای تاکر از توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران بر می‌گردد.

او در مدرسه ژاندارک تهران تحصیل کرده و مسلط به زبان انگلیسی و فرانسه؛ و لیسانس رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.

نونهالی اولین بازیگر زنی است که بلافاصله بعد از ورودش به سینما در سال ۱۳۶۷ سیمرغ بلورین از هفتمین جشنواره فیلم فجر را برای بازی در فیلم «عروسی خوبان» از آن خود کرد و هم چنین برای یک بازی کوتاه و نگاه پر معنایش در فیلم «خانه‌ای روی آب» دوباره سیمرغ بلورین را از آن خود کرد

اخباربازیگران و هنرمنداندسته‌بندی نشده
تغییر جنسیت
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی