پشت پرده تلخ مرگ یک بوکسور ایرانی / ماجرا چه بود؟

به گزارش ساناپرس، محمدامین روستایی بوکسور همدانی وزن ۶۰ کیلوگرم این تیم که عنوان نایب قهرمانی کشور در مسابقات مشهد را کسب کرده بود، در جریان یکی از تمرینات، بی‌هوش شد و پس از انتقال به بیمارستان، درگذشت.

محمد امین روستایی بوکسور همدانی تیم ملی جوانان که در اردوی این تیم در استان کردستان حضور داشت، پس از پایان یکی از تمرینات تیم ملی از هوش رفت که بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد و پس از دو روز بستری در بیمارستان و عمل جراحی شب گذشته جان به جان آفرین تسلیم کرد.

بر اساس اطلاعاتی که تا این لحظه گزارش شده است، این بوکسور در اردوی تیم ملی با نشانه‌های سرگیجه به کما می‌رود و پس از انتقال به بیمارستان سنندج تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

علت مرگ بوکسور تیم ملی توسط پزشکی قانونی در حال بررسی است.

رئیس فدراسیون بوکس گفت: مربیان می گویند که هیچ ضربه‌ای به سر بوکسور فوت شده در اردوی تیم ملی وارد نشده است.

محمد امین روستایی بوکسور همدانی تیم ملی جوانان که در اردوی این تیم در استان کردستان حضور داشت، روز دوشنبه 17 مردادماه پس از پایان یکی از تمرینات تیم ملی از هوش می رود و بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل می شود.طبق ادعای سرپرست تیم ملی جوانان، محمد امین روستایی پس از پایان تمرینات تیم ملی، برای شستن دست و صورت خود به سمت سرویس بهداشتی می رود، اما پس از مدتی بی‌هوش روی زمین می افتد. پس از این اتفاق حاضرین در سالن تمرین سریعاً با اورژانس تماس گرفته و روستایی بلافاصله به بیمارستان منتقل می شود، اما متاسفانه در بیمارستان طبق تشخیص پزشکان مشخص می شود که او دچار ضایعه مغزی شده و با وجود جراحی و تلاش کادرپزشکی، متاسفانه امروز چهارشنبه 19 مردادماه وی دارفانی را وداع کرد.

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس کشورمان در واکنش به این سوال که خبر مرگ عضو تیم ملی جوانان واقعا شوک کننده بود، چه اتفاقی برای روستایی در اردوها رخ داده است، گفت: از دست دادن محمد امین روستایی عضو تیم ملی جوانان واقعا دردناک بود. همه ما از حادثه ای که رخ داده شوک شده ایم و منتظر نتیجه پزشکی قانونی هستیم، چون واقعا علت مرگ مغزی را هنوز نمیدانیم.

رئیس فدراسیون بوکس در ادامه افزود: طبق صحبت های سرپرست تیم ملی، او در تمرینات اردوی تیم ملی به شکل عادی تمرین می کرده و بیکباره احساس سردرد می کند و بعد از آن به حالت بیهوشی می رود. هنوز کسی واقعا علت مرگ او را نمی داند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در طول تمرین ضربه ای به سر این بوکسور خورده است که باعث مرگ مغزی شده است، گفت: خیر در رابطه با این موضوع بنده از مربیان تیم ملی سوال کردم، آنها مدعی شدند که هیچ ضربه ای به سر این بوکسور وارد نشده است. آنها مدعی شدند که اصلا روز حادثه تمرین به شکلی فیزیکی بین بوکسورها انجام نشده و در واقع فقط تمرینات آماده سازی در اردوی تیم ملی انجام شده است. به هیچ عنوان ضربه ای نیز به سر او وارد نشده است.

رئیس فدراسیون بوکس در پایان صحبت های خود، خاطر نشان کرد: روستایی در حالت بیهوشی بوده و با همان شرایط راهی بیمارستان شده است. رضا مهدی پور سرمربی تیم ملی می تواند در مورد این موضوع توضیحات کامل تری را ارائه کند. در هر صورت ما هم منتظر جواب نهایی پزشکی قانونی هستیم./ منبع : فارس

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی