دانلوپ از بهترین برند های لاستیک سواری

لاستیک دانلوپ از تولیدات کمپانی دانلوپ است که در سال ۱۹۸۸ تاسیس شد. شرکت دانلوپ موسس آن فردی به نام جان بوید دانلوپ بود که زمانی که پسر خود را سوار بر دوچرخه دید ، به این فکر افتاد که از تایر های لاستیکی بادی استفاده کند و آن را به جای لاستیک های بدون باد به کار گیرد تا دوچرخه به راحتی حرکت کند که این ایده بعد ها منجر به تولید اولین لاستیک در جهان شد. پس از آغاز سرمایه گذاری تجاری توسط دانلوپ ، لاستیک ها به تولید رسیدند و ثبت اختراع نیز به نام وی ثبت شد دانلوپ اولین کارخانه ی تولید تایر دانلوپ را در شهر دوبلین ایرلند تاسیس نمود و در ادامه شرکت دانلوپ در شهر هاناو آلمان نیز تاسیس شد.

خصوصیات لاستیک دانلوپ

کمپانی دانلوپ اولین کمپانی تولید لاستیک ها به صورت استاندارد برای مسابقات موتور سواری و اتومبیل رانی بود و همیشه یکی از حامیان مالی و تامین کنندگان لاستیک های مسابقات بود.

ویژگی لاستیک دانلوپ

دانلوپ برندی معتبر و شناخته شده در سطح جهان است که به دلیل ویژگی‌های بسیار خوب محصولاتش مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. لاستیک دانلوپ دارای چسبندگی بسیار خوبی بوده و به همین جهت امنیت خودرو را تامین می نماید یکی از مزیت های لاستیک دانلوپ پایین بودن استهلاک آن است در واقع یکی از عواملی که هزینه های جانبی خودرو را افزایش میدهد استهلاک بوده و لاستیک دانلوپ کمترین استهلاک را دارند.لاستیک دانلوپ سر و صدای بسیار ناچیزی داشته و سر و صدا را به داخل خودرو انتقال نمی دهد بنابراین سرنشینان در آرامش خواهند بود.طراحی لاستیک دانلوپ به صورت اصولی بوده و این لاستیک از مواد مرغوب تهیه شده است.

انواع لاستیک دانلوپ

لاستیک های دانلوپ در تنوع بالایی به تولید می رسند این تایر ها با توجه به سبک رانندگی و شرایط آب و هوایی و نوع انتظارات راننده از لاستیک در نظر گرفته می شود.از نظر دسته بندی لاستیک دانلوپ برای فصول مختلف، لاستیک دانلوپ در انواع تایر زمستانی دانلوپ ، تایر تابستانی دانلوپ و تایر تمام فصل دانلوپ می باشد.لاستیک های زمستانی دانلوپ مناسب برای فصل سرما بوده و در برف و یخبندان بهترین عملکرد را دارد و مقاومت بالا در مقابل سرما و ترمز گیری بسیار خوب از ویژگی های منحصر به فرد تایر زمستانی دانلوپ می باشد. تایر تابستانی دانلوپ یکی از انواع تایر هایی است که در فصل های گرم به ویژه تابستان از آن استفاده می شود و برای مناطقی که دمای تا حدود ۷ درجه سانتیگراد دارند مناسب می باشند بنابراین در فصل سرما  باید آن را با تایر زمستانی تعویض نمایید.یکی از انواع تایرهای بسیار پرمصرف تایر تمام فصل دانلوپ می باشد این لاستیک ها همانطور که از نامشان مشخص است برای تمام فصول استفاده می شوند. لاستیک تمام فصل دانلوپ برای کشورهایی که دارای آب و هوای چهارفصل هستند مانند ایران می تواند بسیار کاربردی باشد تا در طول سال دیگر نیازی به تصویر تعویض تایر پیدا نکنیم. قیمت لاستیک تمام فصل دانلوپ مقداری نگران تر از سایر لاستیک هایی که تک فصل هستند می باشد.

قیمت لاستیک دانلوپ

لاستیک دانلوپ از انواع لاستیک های وارداتی است که شناخته شده بوده و کیفیت بالایی دارند به همین جهت قیمت آن تا حدودی بالا بوده و با توجه به اینکه امروزه واردات قطعات خارجی بسیار کمتر شده ، روز به روز قطعات خودرو در حال افزایش می باشند. اما فروشگاه چرخ و یدک با واردات انواع لاستیک توانسته قیمت گذاری بسیار مناسب را در نظر گیرد بنابراین انواع لاستیک دانلوپ را با قیمت ارزان می توانید از مجموعه چرخ و یدک تهیه کنید.

خرید لاستیک سواری دانلوپ به صورت اینترنتی

لاستیک سواری دانلوپ از انواع لاستیک های پرفروش این برند بوده و برای انواع خودروها در نظر گرفته شده و لاستیک دانلوپ در ابعاد و سایز بندی مختلف و مدل های گوناگون طراحی و ساخته شده تا مشتریان بتوانند با توجه به شرایط رانندگی از آن بهره ببرند. فروش اینترنتی لاستیک ها از طریق فروشگاه چرخ و یدک انجام گرفته و افراد می توانند به وب سایت اینترنتی این مجموعه مراجعه کرده و خرید غیر حضوری را انجام دهند. در خرید اینترنتی شما وقت بیشتری برای انتخاب محصولات مورد نظرتان دارید و می توانید به راحتی انواع لاستیک ها را تهیه کنید.

خصوصیات لاستیک دانلوپ

 لاستیک دانلوپ توسط اولین تولیدکننده ی لاستیک در جهان به تولید رسیده و این لاستیک ها دارای استانداردهای لازم می باشند ، لاستیک دانلوپ کیفیت و دوام بالایی دارد و می توانید از حداکثر عمر مفید این تایر استفاده کنید.لاستیک دانلوپ عملکرد بسیار خوبی در خودرو داشته و فرمان پذیری بسیار خوبه این لاستیک موجب شده که از ضربات ناگهانی به خودرو جلوگیری کند. انعطاف بالای تایر های دانلوپ موجب شده حرکت خودرو بسیار نرم و آسان تر باشد. در صورتی که خرید لاستیک های وارداتی را از مجموعه های مطمئن تهیه کنید، لاستیک ها کیفیت مورد نظر را خواهنود داشت اما در صورتی که از مراکز غیر معتبر خرید لاستیک را انجام دهید ممکن است لاستیک های بی کیفیت و چندساله را به شما ارائه کنند به همین منظور پیشنهاد ما به شما فروشگاه بزرگ و معتبر چرخ و یدک است.

خرید انواع لاستیک دانلوپ

لاستیک دانلوپ در انواع مختلفی به تولید رسیده و این لاستیک یکی از انواع لاستیک های وارداتی است که در این مجموعه نوع اصلی و با کیفیت این تایرها عرضه میگردد. لاستیک دانلوپ با توجه به دسته بندی های مختلفی که دارد باید پیش از خرید با انواع آن آشنا شوید تا بتوانید یک لاستیک مناسب را برای خودرو تهیه نمایید.کارشناسان فروش ما در مجموعه چرخ و یدک اطلاعات لازم را به شما ارائه می‌کنند تا بتوانید بسیار راحت‌تر لاستیک مورد نظر را تهیه کنید.دانلوپ از چندین فناوری و نوآوری جدید برای تولید تایر هایش استفاده می کند تا بتواند عملکرد هر یک از مدل های این تایر را افزایش دهد بنابراین تمامی این موارد موجب شده که برند دانلوپ در زمینه تولید تایر از سایر رقبا جلو بزند.

دوام لاستیک دانلوپ

 یکی از عوامل مهمی که مصرف کنندگان لاستیک دانلوپ را انتخاب می کنند طول عمر بالای آن است زیرا رانندگان می‌خواهند که لاستیک هایشان بسیار طولانی مدت مورد استفاده قرار گیرد و کمتر نیاز به تعویض لاستیک داشته باشند بنابراین دانلوپ از فناوری های زیادی برای افزایش ماندگاری لاستیک ها بهره برده تا بتواند تایرهای با دیواره های قوی تر تولید کند که در برابر صدمات جزئی مقاومت بالایی داشته باشند و همچنین این لاستیک ها طوری طراحی شده اند که کمترین لرزش را در هنگام برخورد با موانع داشته باشد.

لاستیک دانلوپ

هندلینگ لاستیک دانلوپ

 بسیاری از رانندگان خودرو به کنترل خودرو در سرعت زیاد و پیچ ها بسیار اهمیت می دهند و این دو عامل مهم را در خرید هایشان اعمال می کنند. لاستیک های تولید شده توسط شرکت دانلوپ دارای فناوری خاصی هستند که باعث شده فشار وارده به لاستیک در سطح آن به صورت یکنواخت پخش شود و همچنین بهره‌ گیری از این تایر ها به شکل مناسب در جهت بهبود ترمز گیری و شتاب گیری موجب شده عملکرد کلی این لاستیک ها بسیار عالی باشد.فروشگاه چرخ و یدک از بزرگترین مجموعه های ارائه دهنده انواع تایرهای خارجی می باشد. این مجموعه خدمات فروش اینترنتی لاستیک را ارائه می نماید تا بتوانید خرید راحت تری را تجربه کنید و با خیال اسوده لاستیک ها را مورد بررسی قرار داده و به صورت آنلاین سفارش دهید.

https://charkhoyadak.com/

خودرو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی