مهاجرت به کانادا برای ایرانیان سخت است یا خیر؟ بهترین راه کدام است؟

برای بسیاری از ایرانیانی که قصد مهاجرت دارند، کشور کانادا در اولویت‌های ابتدایی قرار می‌گیرد. زیرا کشور کانادا دارای مزیت‌های زیادی است و نسبت به برخی کشورها شرایطی مهاجرتی آسان‌تری دارد. با این حال مهاجرت به هیچ کشوری آسان و بدون چالش نیست. در این مقوله قصد داریم شرایط مهاجرتی کانادا را بررسی کنیم و به این سوال پاسخ دهیم که آیا مهاجرت به کانادا برای ایرانیان سخت است یا خیر، پس با ماه همراه باشید.

برای بسیاری از ایرانیانی که قصد مهاجرت دارند، کشور کانادا در اولویت‌های ابتدایی قرار می‌گیرد. زیرا کشور کانادا دارای مزیت‌های زیادی است و نسبت به برخی کشورها شرایطی مهاجرتی آسان‌تری دارد. با این حال مهاجرت به هیچ کشوری آسان و بدون چالش نیست. در این محتوا به نقل از  موسسه مهاجرتی زند آرتا، قصد داریم شرایط مهاجرتی کانادا را بررسی کنیم و به این سوال پاسخ دهیم که آیا مهاجرت به کانادا برای ایرانیان سخت است یا خیر، پس با ماه همراه باشید.

مهاجرت به کانادا سخت است یا خیر؟

شاید شما هم از زبان بسیاری از افرادی که تجربه مهاجرت به کانادا را داشته اند، شنیده اید که کانادا بسیار عالی است و موقعیت شغلی و درآمد در این کشور در بهترین حالت ممکن قرار دارد. از طرفی دیگر با افرادی برخورد داشته اید که از پشیمانی از مهاجرت به کانادا گفته‌اند و تجربه تلخشان را با دیگران به اشتراک گذاشته اند. شاید این تجربه‌های متفاوت شما را دچار تردید و دودلی کند و نتوانید به درستی تصمیم بگیرید. اما باید از خودتان سوال مهمی بپرسید: قصد شما از مهاجرت به کانادا چیست؟ آیا تجربه‌های دیگران می‌تواند به تنهایی در تصمیم شما به مهاجرت تاثیر بگذارد؟

طبیعتا زندگی در هیچ کجای دنیا بدون چالش و مشکل نیست؛ اما مساله‌ای که اهمیت دارد هدف شما از مهاجرت است. مثلا اگر شما یک تخصص حرفه‌ای دارید و می‌توانید در کانادا از موقعیت شغلی خوبی بهره مند شوید، بنابراین مهاجرت برای شما می‌تواند گزینه مناسبی باشد. یا هر کشوری قوانین خاص خودش را دارد و شما باید قبل از مهاجرت به هر کشوری از خودتان بپرسید که می‌توانید با شرایط جدید خودتان را وقف دهید یا خیر. بنابراین تمام این مسائل به شما و شرایط شما مربوط می‌شود.

روشهای مهاجرت به کشور کانادا

در ادامه به طور خلاصه به روش‌های مهاجرت به کانادا می‌پردازیم تا بتوانید با توجه به شرایط خود، بهترین روش مهاجرت به کانادا را انتخاب کنید.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

کانادا دارای برنامه‌های سرمایه گذاری متفاوتی است که شما می‌توانید با مشورت با یک وکیل مهاجرتی بهترین روش سرمایه گذاری را انتخاب کنید. در این روش شما با داشتن مبلغی قابل توجه می‌توانید از طریق سرمایه گذاری اقدام به مهاجرت به این کشور کنید.

مهاجرت از طریق خود اشتغال زایی

اگر مهارت خاصی دارید و می‌توانید در کشور کانادا کسب و کار خود را راه اندازی کنید می‌توانید با گرفتن ویزای خود اشتغال زایی به این کشور مهاجرت کنید. داشتن تمکن مالی، مهارت و تجربه کاری، مدارک لازم جهت پذیرش و عدم سوء پیشینه از مهم‌ترین شرایط اخد ویزای خود اشتغال زایی است.

مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی

بسیاری از جوانان با گرفتن ویزای تحصیلی می‌توانند به کشور کانادا مهاجرت کنند. مهم‌ترین شرایط مورد نیاز برای مهاجرت تحصیلی تسلط به زبان انگلیسی و داشتن مدرک زبان، ارائه دعوتنامه از سوی دانشگاه‌های کانادا و داشتن تمکن مالی است.

مهاجرت از طریق استارتاپ

یکی از راه‌های مناسب برای مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ است. اگر کسب و کار خلاق و نوآوری دارید، می‌توانید با مشاوره یا یک وکیل مهاجرت در موسسه مهاجران زند آرتا نسبت به معرفی استارتاپ و مهاجرت اقدام کنید.

مهاجرت از طریق اسپانسرشیپ والدین

فرزندانی که در کانادا اقامت دارند با داشتن تمکن مالی، اقامت دائم و اخذ شهروندی کانادا، می‌توانند اسپانسر والدین خود شوند و برای مهاجرت والدین خود به کانادا اقدام کنند.این هم روشی است که امکان دارد برحسب نوع هدف هر فرد برای مهاجرت بهترین روش مهاجرت برای وی باشد.

روش های مهاجرت به کانادا

بهترین روش مهاجرت به کانادا

چون نوع نیاز و هدف هر فرد از مهاجرت متفاوت است، هریک از روشهای فوق برحسب انتظار افراد می تواند متفاوت باشد. یکی به قصد تحصیل می رود دیگری به قصد سرمایه گذاری.یکی دوست دارد نزد فرزندش باشد، دیگری با هدف استارتاپ به کانادا مهاجرت می کند. لذا انتخاب بهترین روش مهاجرت به کانادا را به خود شما عزیزان واگذار می کنیم.

موسسه مهاجرتی

کلام پایانی

در این مطلب، به طور کوتاه سعی کردیم به راه های مهاجرت به کانادا اشاره کنیم. هیچگاه نمی‌توان به طور قطع گفت بهترین روش برای مهاجرت به کانادا چیست، زیرا شرایط هر کسی متفاوت است. بهتر است با بررسی انواع شرایط مهاجرتی، تصمیم بگیرید که کدام روش برای شما مناسب‌تر است.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره برای مهاجرت به کانادا و روش های راحت با کارشناسان ما در تماس باشید :

شماره های تماس مجموعه :

(۲۰ خط) ۱۱۰۰ ۸۸۵۳ – ۰۲۱

برای تماس سریع با کارشناسان ما و درخواست وقت مشاوره می توانید از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید:

شماره واتس آپ ایران: ۰۹۱۲۷۳۷۲۳۹۳

شماره واتس آپ یونان: ۳۰۶۹۴۸۱۱۷۰۹۲+

www.zandarta.com

مهاجرت
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی