شربت شونیسل برای لاغری مفید هست یا نه؟

شربت شونیسل برای لاغری مفید هست یا نه؟ این سوالی است که در این مقاله به آن پاسخ می دهیم و درخصوص سایر خواص شربت شونیسل بحث خواهیم کرد.

تو این مقاله می خواهیم در مورد این موضوع که آیا شربت شونیسل برای لاغری مفید هست یا خیر؟ صحبت کنیم. برای تبیین این موضوع لازم هست ابتدا در مورد اینکه شربت شونیسل چیست؟ و چه خواصی دارد؟ توضیحاتی رو ارائه کنیم:

شربت شونیسل چیست؟

این شربت در واقع از روغن سیاهدانه خوراکی، عسل و سرکه ترکیب شده است و این ترکیب فوق العاده با نسبتی مشخص با هم مخلوط می شوند. شونیسل نام امروزی این ترکیب است که توسط دکتر خیراندیش روی این محصول گذاشته شده و در حال حاضر نیز شربت شونیسل دکتر خیراندیش جز با کیفیت ترین محصولات می باشد.

شربت شونیسل برای چی خوبه؟

مطالعات نشان می دهد که شونیسل  ممکن است کاربردهای متعددی برای سلامتی داشته باشد، از جمله درمان آسم و کمک به کاهش وزن، تقویت قوای جنسی، کمک به کاهش قند خون و دیابت، همچنین کمک به درمان برخی از بیماری های سخت مانند ام اس و سرطان که در ادامه به جواب این سوال که شربت شونیسل برای چی خوبه و خواص آن بیشتر می پردازیم.

خواص شربت شونیسل

این شربت برخلاف طعم و مزه ناخوشایندش دارای خواص فوق العاده ای است که به برخی از خواص شربت شونیسل اشاره می کنیم:

  • موثر در لاغری برای چاقی های بلغمی
  • قوت بخش و انرژی زا
  • موثر در درمان نازایی
  • کنترل کننده انزال زودرس
  • منضج و مسهل بلغم
  • افزاینده اسپرم در ناتوانی های جنسی
  • کمک به برطرف کردن نامنظمی عادات ماهیانه
  • تقویت کننده تخمدان و بالابردن فولیکول سازی آن
  • درمان بزرگی پروستات و رفع عوارض ناشی از آن
  • درمان ورم های عفونی بدن
  • درمان فشارخون بالا

شربت شونیسل برای لاغری

این مطلب که آیا شربت شونیسل برای لاغری مفید هست یا نه؟ به صورت کلی مطلب صحیحی است و می تواند در کاهش وزن موثر باشد. این تاثیر به خاطر وجود روغن سیاهدانه و سرکه است.

روغن سیاهدانه با کنترل سطح انسولین بدن به تعادل در اشتها کمک میکند و می تواند در لاغری موثر باشد. همچنین تحقیقات دیگری نشان می دهد که استفاده از روغن سیاهدانه خوراکی به عنوان مکمل در کنار رژیم های کم کالری به افزایش سوخت و ساز بدن کمک کرده و تاثیر بیشتری در کاهش وزن دارد.

به علاوه بسیاری از مردم از اثر سرکوب کننده اشتهای سرکه انگور آگاه هستند و در حالت معمول اگر  سرکه انگوری را با آب مخلوط کنید و بنوشید احساس سیری ایجاد می کند همچنین در طول پروسه رژیم غذایی، می توانید برای تسریع متابولیسم و ​​انجام چربی سوزی، سرکه انگور مصرف کنید. کاهش وزن با سرکه انگوری که در سس سالاد و درمان های رژیمی ترجیح می دهید، آسان تر خواهد بود.

اما بیشترین تاثیر شربت شونیسل برای لاغری زمانی خواهد بود که چاقی شما ناشی از غلبه خلط بلغم در بدن شما باشد. به این معنی که شما فردی بلغمی مزاج باشید و به همین دلیل چاق شده باشید. یک مثالی در مورد افراد بلغمی به کار می رود که اگر این افراد آب هم بخورند چاق می شوند. در این حالت شما باید این خلط فاسد را از بدن خود خارج کنید و شربت شونیسل منضج و مسهل بلغم است.

شربت شونیسل برای لاغری

روش مصرف شربت شونیسل

قبل از مصرف شربت را به آرامی تکان دهید و حداکثر هر 8 ساعت، 1 قاشق مرباخوری و حداقل هر شب، 1 قاشق مربا خوری از شربت شونیسل میل شود. برای تاثیر این داروی گیاهی فوق العاده لازم است حداقل طی یک دوره 40 روزه از این محصول استفاده شود تا نتایج آن ملموس و مشخص باشد.

عوارض شربت شونیسل

عوارض جانبی در این محصول برای اکثر مردم بی خطر است و مشکلی ندارد. اما مصرف این محصول در دوران بارداری و ایام قاعدگی بانوان به کلی ممنوع می باشد و باید از مصرف آن پرهیز کرد.

شربت شونیسل اصل از کجا بخریم؟

حال که شما با خواص و فواید شربت شونیسل برای لاغری و سایر ویژگی های آن آشنا شدید می توانید با خیال راحت از شربت شونیسل دکتر خیراندیش استفاده بفرمایید و به راحتی آن را به صورت آنلاین از عطاری آنلاین گندم کالا سفارش دهید.

رژیم و تندرستی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی