معرفی یک روش کسب سرمایه و درآمد غیرفعال !

رویایی به نام درآمد غیر فعال 

در سال‌های گذشته قیمت هر منزل مسکونی در تهران به بیش از سه میلیارد رسیده و خود یک سرمایه زیاد برای صاحبان ملک است و اگر همین سرمایه را در یک کسب و کار تزریق کنیم سود هنگفتی را نصیب ما می‌کند اما همه ما می‌دانیم که در شرایط تورمی اقتصاد، فروش ملک چندان عاقلانه نیست! راه و روش استفاده از این سرمایه اجاره دادن ملک است اما این راه حل هم چندان سودآورنیست!

در این مقاله تیم وکلای کارپردازان در تلاش است تا یک روش جدید برای کسب درآمد غیرفعال از سند املاک را به شما بشناساند! در این روش شما می‌توانید به صورت کاملا غیرفعال شش درصد از قیمت کل ملک‌تان را از راه اجاره می‌توانید بدست بیاورید!

بدین ترتیب شما از ملک پنج‌میلیاردی که شاید خودتان هم در آن زندگی کنید می‌توانید بیش از سیصد میلیون تومان کسب درآمد داشته باشید!

توجه: این روش‌ کاملا قانونی بوده و هیچ گونه جرمی را در بطن خود نخواهد داشت! پس با خیال راحت بقیه مقاله را بخوانید:

درآمد غیرفعال

خوب است در ابتدا معنی درآمد غیرفعال را کمی شرح دهم! در علم اقتصاد به هر روش کسب درآمدی که نیازی به ورود مستقیم به کار نباشد و تنها با داشتن سرمایه سود دریافت شود درآمد مستقیم گفته می‌شود!

این نوع از کسب درآمد در شرایط کنونی اقتصاد، می‌تواند رویای هر فرد جامعه باشد و بسیاری از اشخاص در تلاش برای پیدا کردن یک کارهستند که بدون درگیری در حد یک درآمد فعال و یا حتی بیشتر از درآمد شغل اصلی خود؛ درآمد کسب کنند. اصطلاحا حتی در موقع خواب هم پول پارو کنند!

سه روش اصلی درآمد غیرفعال:

  1. 1.     فروشگاه اینترنتی و فروش دوره
  2. 2.     سرمایه‌گذاری در یک کسب‌وکار
  3. 3.     سرمایه‌گذاری در ملک و املاک و اجاره ملک و سند آن

از این روش‌های روش اول نیازمند مهارت بسیار و تاحدودی مشهوریت است و در ابتدای کار اصلا درآمد غیرفعال حساب نمی‌شود و واقعا درگیرکننده است!

روش دوم که همان سرمایه‌گذاری در یک کسب و کار است هم نیازمند سرمایه‌گذاری زیاد و داشتن مهارت و تجربه زیاد در این رابطه است و با تمام این نکته‌‍‌ها ریسک سرمایه‌گذاری مالی در یک کسب‌وکار_ آن هم در این شرایط اقتصادی بسیار زیاد است!

روش سوم اما مهارت چندانی نیاز ندارد و کسب درآمد از اجاره آن نیز بدون ریسک است و با این وجود می‌تواند یک روش خود سرمایه‌گذاری باشید!

 کسب درامد غیرفعال از طریق اجاره سند

اما دو مشکل اساسی دارد:

اینکه به نسبت روش‌های اول و دوم این روش سود کمتری در پی دارد و ثانیا این روش اجاره مخصوص املاکی‌ست که خالی هستند و نمی‌توان مثلا از ملکی که در آن زندگی می‌کنیم این روش کسب درآمد کرد!

در ادامه این مقاله یک روش جدید اجاره را به شما ارائه می‌دهم که حتی املاک و خانه‌های که در آن زندگی می‌کنید و یا قبلا اجاره داده‌اید نیز می‌توانند دوباره برای شما کسب در‌آمد کنند!

ضمانت سند برای زندانی

قضات ناظر زندان برای اطمینان از بازگشت زندانی، قبل از فرستادن زندانی به مرخصی از او یک ضمانت دریافت می‌کنند! این ضمانت می‌تواند به صورت سند اجاره ای بوده و یا می‌تواند به صورت گرو گذاشتن فیش حقوقی باشد.

حل مشکل کار اینجاست که بسیاری ار این افراد زندانی سند مناسب برای وثیقه زندانی را ندارند.

این مشکل در سال‌های گذشته  توسط موسسات حقوقی با اجاره دادن اسناد و مواردی از این قبیل حل شده است و با حقوقی شدن موضوع اجاره سند سعی شده است که موضوع اجاره سند به پایین ترین حد ریسک خود برسد!

مرخصی داشتن از حقوق هر زندانیست و هر زندانی که در زندان حسن رفتار از خود نشان دهد و ثابت کند که لایق این مرخصی است، قانونا می‌تواند درخواست پیگیری کار‌های مرخصی خود را بکند. حال همانطور که گفته شد قضات ناظر در زندان برای اینکه از بازگشت زندانی اطمینان حاصل کنند یک ضمانت برای زندانی دریافت می‌کنند.

در این شرایط بهترین فرد برای گذاشتن ضمانت زندانی خود زندانیست و یا اعضای خانواده اوست اما ممکن است زندانی نتواند یک سند محیا کند در این شرایط موسسات حقوقی با مشاوره دادن و به صورت کاملا قانونی و طی پروتکول‌های قانونی آن با اجاره دادن یک سند ضمانت برای زندانی به کسانی که به این اسناد را نیازدارند کار را راحت کرده‌اند.

این موسسات می‌توانند برای مواردی مانند دریافت وام، ضمانت زندانی و ضمانت دادگاه سند معتبر و به صورت کاملا قانونی تهیه کنند.

اجاره سند یک روش کسب درآمد غیرفعال است و شما می‌توانید حتی سند خانه‌ای که درون آن زندگی می‌کنید را نیز اجاره دهید و برای خودتان یک درآمد غیرمستقیم؛ علاوه بر شغل اصلی خود داشته باشید.

لازم به ذکر است که از زندانی برای اجاره کردن یک سند؛ به اندازه کل ارزش سند چک یا سفته برای ضمانت گرفته می‌شود و در مرحله بعد برای ضمانت آن چک ویا سفته دو یا سه ضامن معتبر پشت چک و سفته را امضا می‌کنند.

 درامد غیر فعال و ضمانت برای زندانی

سخن آخر 

اگر قصد آن را دارید که برای ضمانت زندانی یک سند اجاره دهید؛ بهتر است در ابتدای امر با افراد با تجربه در زمینه اجاره سند و وثیقه مشورت کنید. از طرفی اگر قصد اجاره یک سند را نیز دارید مشاورین می‌توانند به خوبی مشورت دهند که چه سندی معتبر است و از کجا می‌توان مناسب‌ترین نوع سند را برای اجاره پیدا و تهیه کرد.

مشاورین بنیاد داوری و وکالت تیم وکلا با سال‌ها تجربه در زمینه سند‌گذاری پرونده‌های حقوقی و خصوصا کیفری آماده پاسخ‌گویی به تمام سوالات شما در زمینه‌های ضمانت برای زندانی و اجاره سند معتبر برای دیگر مقاصد می‌باشند.

برای دریافت مشاوره در زمینه‌های سند اجاره‌ای و وثیقه فوری با کارشناسان ما در تیم وکلای کارپردازان تماس بگیرید.

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی