آیفون تصویری تکنما و راهنمای خرید آن : تکنما شاپ

آیفون تصویری تکنما از شناخته شده ترین و بهترین درب باز کن های ایرانی است که با کیفیت ترین و پیشرفته ترین محصولات آن در حال حاضر در بازار های داخلی و حتی خارجی به فروش میرسد. این برند آیفون تصویری در مدل های مختلفی تا کنون تولید شده است که همگی نیز از لحاظ کیفیت و عملکرد جایگاه بسیار خوبی را به خود اختصاص داده اند. از آنجایی که مدل های زیادی از آیفون تصویری تک نما وارد بازار شده است بهتر است تا شما را با محصولات مختلف آن آشنا کنیم تا بتوانید بهترین محصول را انتخاب و خریداری کنید.

انواع آیفون تصویری تکنما بر اساس مانیتور

اول از هر چیز برای اینکه با انواع آیفون تصویری تکنما آشنا شوید باید به مانیتور آن اشاره کنیم که بیشترین تنوع مدل ها را به خود اختصاص داده است و در مدل های جدید با پیشرفته ترین تکنولوژی های روز همراه بوده است. انواع آیفون تصویری تکنما را بهتر است به سه دسته مختلف تقسیم بندی کنیم که ارزان، میان رده و گران قیمت را شامل میشود. قابل ذکر است که انواع آیفون تصویری در سه رده قیمتی مختلف همگی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و تنها امکانات آن ها است که باعث ایجاد تمایز میان آنها شده است. کلیه مانیتورها نیز از نمایشگر رنگی با کلید های لمسی بهره میبرند و تنها یک مدل مانیتور در مدل F10 تولید شده است که نمایشگر آن تمام لمسی است.

آیفون تصویری تکنما مدل D43 , D70 , D43M , D70M ( اقتصادی و پر فروش )

آیفون تصویری تکنما سری D در دسته پر فروش ترین مانیتورهای تولید شده توسط تکنما قرار میگیرد که شاید یکی از مهمترین دلایل فروش بالای آن را باید کیفیت و امکانات مناسب در کنار قیمت مناسب دانست. آیفون تصویری تکنما D43 و آیفون تصویری تکنما D70 از دو مانیتوری هستند که به ترتیب سایز نمایشگری برابر با 4.3 اینچ و 7 اینچ رنگی با کلیدهای لمسی دارند و از امکانات آنها میتوان به قابلیت ارتباط با واحد نگهبانی اشاره نمود. این دو مدل آیفون تصویری تکنما سری D به خوبی میتواند برای افرادی که انتظار زیادی از بابت امکانات درب باز کن ندارند ایده آل باشد. آیفون تصویری تکنما مدل D43M و آیفون تصویری تکنما مدل D70M نیز که بعد از دو مدل قبلی تولید و راهی بازار شدند از قابلیت حافظه خور برخوردار هستند. این ویژگی را دو مدل قبلی در اختیار ندارند و توسط این ویژگی میتوان تصاویری که مانیتور به کمک پنل بیرونی ثبت میکند را در مموری کارت یا کارت حافظه ذخیره نمود. هر چهار مدل آیفون تصویری تکنما سری D نمایشگری رنگی با کلیدهای لمسی را در اختیار دارند و از امکانات مشترک آنها جدای از حافظه خور بودن میتوان به ارتباط داخلی، باز کردن درب پارکینگ، اتصال به دو پنل، اتصال به دوربین دوم، تنظیم صدای زنگ و عیب یاب هوشمند اشاره نمود.

آیفون تصویری تکنما

آیفون تصویری تکنما مدل C43 , C70 , C43M , C70M ( میان رده و محبوب )

از انواع آیفون تصویری تکنما که جزو پرفروش ها و محبوب ترین ها نیز محسوب میشود باید به مانیتورهای تکنما سری C اشاره نمود که به چهار مدل مختلف تقسیم بندی میشوند و برای افرادی مناسب هستند که به دنبال مانیتور با امکانات فراوان اما با قیمت متعادل و مناسب میباشند. آیفون تصویری تکنما مدل C43 و آیفون تصویری تکنما مدل C70 هر دو از لحاظ امکانات یکسان هستند و به ترتیب از نمایشگری رنگی با دکمه های لمسی به سایز 4.3 اینچ و 7 اینچ برخوردار هستند. این دو آیفون تصویری تکنما سری C قادر به ثبت تصویر بر روی ماژول حافظه هستند. و اما آیفون تصویری تکنما مدل C43M و آیفون تصویری تکنما مدل C70M نیز نسل جدیدی از مانیتور تکنما سری C هستند که یک تفاوت با دو مدل قبلی دارند و آن هم ثبت و ذحیره عکس و فیلم در کارت حافظه به جای ماژول حافظه است. از امکانات مشترک هر چهار مدل آیفون تصویری تکنما سریC  نیز جدای از حافظه خور بودن باید به ارتباط داخلی، ارتباط با واحد نگهبانی، انتقال زنگ بین واحد ها، باز کردن درب پارکینگ، اتصال به دو پنل، اتصال به دوربین دوم، تنظیم صدای زنگ، بی صدا کردن زنگ واحد و عیب یاب هوشمند اشاره کرد.

آیفون تصویری تکنما مدل E43 و E70 ( میان رده و بدون گوشی دهنی )

یکی از متمایزترین مانیتورهای تکنما که بیشتر برای دفاتر و شرکت ها مناسب و ایده آل است و طرفداران خاص خود را نیز دارد آیفون تصویری تکنما سری E است که در دو مدل عرضه میشود. آیفون تصویری تکنما مدل E43 و آیفون تصویری تکنما مدل E70 از دو مانیتوری هستند که در این سری تولید میشوند و به ترتیب نمایشگری رنگی با دکمه های لمسی به سایز 4.3 اینچ و 7 اینچ در اختیار دارند. برای مکالمه با این دو آیفون تصویری تکنما سری E باید از میکروفون داخلی استفاده نمایید و دیگر از گوشی دهنی برای مکالمه خبری نیست. آیفون تصویری تکنما مدل E43 و آیفون تصویری تکنما مدل E70 هر دو امکاناتی یکسان دارند که این امکانات را میتوان قابلیت ارتباط داخلی، باز کردن درب پارکینگ، اتصال به دو پنل، اتصال به دوربین دوم نامید.

آیفون تصویری تکنما مدل F10 ( گران قیمت اما بی رقیب )

در نهایت نیز باید آیفون تصویری تکنما مدل F10 را معرفی کنیم که قیمت بالایی دارد اما یکی از بی رقیب ترین مانیتورهای تکنما محسوب میشود. آیفون تصویری تکنما مدل F10 برای اولین بار با نمایشگری 10 اینچی آن هم تمام لمسی طراحی شده است که کلیدهای لمسی از روی آن حذف و به جای آن یک نمایشگر که تماما لمسی است جایگزین شده است. هر امکاناتی که از یک مانیتور انتظار داشته باشید در آیفون تصویری تکنما مدل F10 وجود دارد و به خوبی تمامی نیازهای شما را مرتفع خواهد کرد. از امکانات آیفون تصویری تکنما مدل F10 میتوان حافظه داخلی، ارتباط داخلی، ارتباط با نگهبانی، باز کردن درب پارکینگ، اتصال به دو پنل و دوربین دوم، عیب یاب هوشمند، انتقال زنگ، فراخوانی آسانسور، ضبط خودکار عکس و فیلم و انتقال زنگ درب به مانیتور را نام برد.

پنل آیفون تصویری تکنما

دو نوع پنل آیفون تصویری تکنما به طور کلی تولید و در بازار برای خرید وجود دارد که یکی پنل نامبرینگ تکنما و دیگری پنل کدینگ تکنما است. پنل نامبرینگ تکنما از پنل هایی است که به تعداد هر واحد یک کلید یا همان زنگ بر روی پنل تعبیه شده است و برای ساختمان های تا 9 واحد مناسب است و اما پنل کدینگ اینگونه نیست و باید از طریق کد دهی با واحد مد نظر ارتباط برقرار کنید که برای ساختمان های با بیش از 10 واحد مانند مجتمع ها مناسب است. از لحاظ امکانات نیز پنل آیفون تصویری تکنما به دو دسته پنل های ساده و پنل های پسوردی یا کارتی و یا پسوردی کارتی تقسیم بندی میشود. پنل های ساده فقط از کلید یا همان زنگ بر روی خود برخوردار هستند که میتوانید از طریق آنها با واحد مد نظر ارتباط برقرار کنید اما پنل های پسوردی، کارتی و یا پسوردی کارتی امکان باز کردن درب ورودی ساختمان با کارت یا پسورد یا هر دو را فراهم میکنند. شرکت تکنما همچنین برخی از پنل های آیفون تصویری را به صورت لمسی نیز تولید کرده است که بهترین سازگاری را با سازه های مدرن از لحاظ ظاهری برقرار میکنند.

آیفون تصویری تکنما

خرید آیفون تصویری تکنما از مراکز معتبر و با گارانتی اصلی

برای خرید آیفون تصویری تکنما حتما به مراکز معتبر مراجعه نمایید و تا جای ممکن از فروشگاه های نا معتبر و بی نام و نشان خرید نکنید. با خرید آیفون تصویری تکنما از مراکز معتبر میتوانید علاوه بر اینکه مشاوره رایگانی برای انتخاب بهترین محصول دریافت کنید از مزایای نصب و راه اندازی زیر نظر کارشناسان مجرب، قیمت مصوب کارخانه و بدون نوسان، پشتیبانی توسط تیم حرفه ای و گارانتی اصلی بهره مند خواهید شد. برای خرید آیفون تصویری تکنما میتوانید فروشگاه تکنما شاپ ( نمایندگی رسمی محصولات تکنما ) را انتخاب کنید و به صورت حضوری و غیر حضوری نیز امکان خرید برای شما از این فروشگاه وجود دارد.

ثبات قیمت آیفون تصویری تکنما با توجه به قیمت گذاری توسط تولید کننده

شرکت تکنما برای اینکه قیمت آیفون تصویری تکنما را در سراسر کشور بدون نوسان و به صورت یکسان حفظ نماید اقدام به قیمت گذاری محصولات و ارائه لیست قیمت به تمامی فروشندگان کرده است که با این لیست قیمت دیگر هیچ فروشنده مجازی نمیتواند قیمت ها را به صورت خودسرانه افزایش دهد. قیمت آیفون تصویری تکنما همچنین با توجه به تولید داخل بودن بسیار مناسب است و میتواند هزینه های شما را نسبت به برندهای خارجی بکاهد.

https://taknamashop.com/

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی