پیروزی شیرین نفت مسجد سلیمان مقابل مسِ تازه‌وارد

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و مس کرمان در هفته نخست بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال جمعه شب از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی آغاز شد و در پایان تیم نفت مسجد سلیمان توانست با برتری سه بر ۲ حریف خود را شکست دهد. 

تیم میزبان توانست بازی را بهتر شروع کند و پیمان رنجبری در دقیقه ۲۴ موفق شد گل نخست تیمش را در به ثمر برساند. در ادامه تیم تازه لیگ برتری شده مس‌کرمان جلو کشید و توانست در دقیقه ۳۰ کار را به تساوی بکشاند. 

نفتی‌ها تنها ۳ دقیقه بعد از گل تساوی توسط رضا دهقانی به گل برتری رسیدند اما این نیمه جذاب باز هم گل داشت. حسین دوست‌دار در دقیقه ۴۰ بار دیگر بازی را به تساوی کشاند تا نیمه نخست با تساوی به پایان برسد. 

شاگردان مهاجری نیمه دوم را نیز مانند نیمه نخست شروع کرده و در دقیقه ۵۹ موفق شدند توسط امیرحسین کریمی به گل سوم خود دست پیدا کنند. در نهایت نیز تیم میزبان موفق شد با همین نتیجه اولین پیروزی فصل خود را به دست بیاورد. 

حسین زیاری، هادی طوسی، مرتضی سلیمان نژاد و امیر عیار قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند. 

ترکیب نفت مسجد سلیمان:

علی محسن زاده، مجتبی مقتدایی، سامان نریمان جهان، عقیل کعبی، علیرضا دغاغله، پیمان رنجبری، رضا دهقانی، مسلم مجدمی، میلاد باقری، اسماعیل بابایی و امیرحسین کریمی.

سرمربی: محمدرضا مهاجری

ترکیب مس کرمان: 

آرمان شهداد نژاد، سید جلال عبدی، عیسی پرتو، شروین بزرگ، حسین دوستدار، سامان تورانیان، سید محمد ستاری، علی تهامی، احمد نصیری، عارف زینلی و محمد امین کاظمیان

سرمربی: فرزاد حسین‌خانی

منبع:ایرنا

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی