نورافکن: استقلال خوش‌شانس بود که گل‌های بیشتری نخورد/ تابع کاپیتان‌های تیم ملی هستیم

به گزارش جمعه شب ایرنا، سپاهان عصر امروز درحالی در بازی بزرگ هفته اول لیگ برتر باشگاه‌های فوتبال کشور توانست با ۲ گل استقلال را شکست دهد که امید نورافکن یکی از بازیکنان تاثیرگذار زردپوشان اصفهانی بود.

نورافکن پس از پایان بازی با اشاره به اینکه سپاهان شروع خوبی در لیگ داشت، گفت: فکر می‌کنم نیمه اول استقلال از ما سرتر بود، ولی در نیمه دوم تیم ما سوار بازی شد و توانستیم دو گل بزنیم و یکی دو موقعیت دیگر هم داشتیم و اگر خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم به گل‌های بیشتری هم برسیم. 

وی با بیان اینکه بازی استقلال و سپاهان، نبرد دو تیم از بهترین‌های ایران بود، افزود: دشوار بود که از اول بازی برای سه امتیاز به زمین برویم، ولی با برنامه‌ریزی و آنالیزی که داشتیم توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

هافبک زردپوشان اصفهانی تاکید کرد: امسال شرایط برای سپاهان متفاوت است و به دنبال این هستیم که نمایش بهتری داشته باشیم. پنجشنبه هم با نساجی مسابقه داریم و امیدواریم که سه امتیاز آن بازی را هم کسب کنیم.

نورافکن در ادامه به ماجرای اختلاف در تیم ملی هم واکنش نشان داد و تصریح کرد: تابع کاپیتان‌های تیم ملی هستیم. بچه‌ها هر تصمیمی بگیرند ما هم به آن عمل می‌کنیم و امیدوارم در آخر هر آن چیزی که حق است اتفاق بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: همه چیز را مردم می‌دانند و هر فردی به یک مسئله‌ای می‌پردازد و در آخر هم هر کسی به تنهایی شخصاً تصمیم می‌گیرد. مطمئناً این شرایط برای تیم حاشیه به وجود می‌آورد و نباید ادامه پیدا کند.

منبع:ایرنا

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی