امداد خودرو شاهرود و خدمات امداد خودرویی

اگر می‌خواهید با انواع خدمات خودرویی که در مجموعه امداد خودرو شاهرود در حال ارائه هستند آشنا شوید، پیشنهاد می‌شود مطالعه این بخش را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید.

حتما برایتان پیش‌آمده‌است که در جنگل یا جاده مشغول رانندگی هستید، خودروتان مشکل پیدا کرده و نیازمند خدمات امداد خودرو می‌شوید. امداد خودرو شاهرود سعی دارد تا با بهره‌گیری توامان از تجربه کارآمد، مهارت، تخصص و تعهد کاری به همه هم‌وطنانی که نیازمند به خدمات امداد شهری و هم‌چنین خدمات امدادی جاده هستند، خدمات خود را ارائه دهد. از طرفی دیگر نیز قصد دارد تا تمامی مشتریان خود را، از خدماتی که مجموعه امدادخودرویی ارائه می‌کند، آگاه سازد. تمام تلاش بخش خدماتی امداد خودرو شاهرود این است که با بهترین کیفیت، خدمات امدادی را در اختیار هم‌‌میهنان عزیز قرار دهد. و درهرلحظه برای اعزام امدادگر به هر مختصات جغرافیایی آماده است. باتوجه به شرایط آب‌وهوایی مختلف کشورمان، ممکن است بین راه، جاده و… مشکلات فنی برای ماشین رخ بدهد و شما تخصص لازم در این زمینه را نداشته‌باشید؛ در‌این‌میان امداد خودرو شاهرود با متخصصان خود به کمک شما خواهدشتافت.

آشنایی با انواع خدمات امداد خودرو شاهرود

اگر می‌خواهید با انواع خدمات خودرویی که در مجموعه امداد خودرو شاهرود در حال ارائه هستند آشنا شوید، پیشنهاد می‌شود مطالعه این بخش را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید.

خدمات مجموعه امداد خودرو شاهرود شامل موارد زیر است:

  • یدک‌کش شاهرود

وقتی خودرو به دلایل مختلف مثل تمام شدن سوخت یا مشکلات فنی قادر به حرکت نباشد، خودروی شما به کمک امدادگران یدک‌کش به‌راحتی حمل می‌شود و به نزدیک ترین تعمیرگاه ممکن رسانده‌شده و درنهایت مشکلات خودرو برطرف خواهدشد.

  • خودروبر شاهرود

خودروبر بدون نیاز به زنجیر و کشیدن‌ماشین و… می‌تواند به‌راحتی خودرو را سوار ماشین‌بر کرده و به هر مکانی که می‌‌خواهید حمل کند.

  • مکانیک سیار و امداد پنچری امداد خودرو شاهرود

این مقوله نیز از دیگر خدماتی است که امدادگران انجام می‌دهند. پنچرشدن تیوب ماشین از آن دسته معضلاتی است که هیچ راننده‌ای دوست ندارد این اتفاق برایش رخ دهد، اما حادثه یک‌باره اتفاق می‌افتد؛ ازاین‌رو امدادگران خودرو شاهرود در هرلحظه آماده ارائه خدمات هستند.

تمام خدمات این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته و در هر ۷ روز هفته در هر زمانی برای تمامی افرادی که دچار مشکلات فنی در خودرو شده‌اند، آماده ارائه هستند. همچنین امداد خودروی شاهرود برای رونق و گسترش کسب‌وکار مجموعه‌های خود با مناسب‌ترین تعرفه‌ها و بهترین کیفیت ممکن تمامی خدمات خود را در اختیار شما قرار خواهد‌داد. این مجموعه در هرلحظه آماده ارائه خدمات خود در محورهای شهری ذکرشده در زیر است:

  • محور شاهرود -دامغان
  • محور شاهرود – میامی
  • محور شاهرود -طرود- معلمان
  • محور شاهرود -آذرشهر
  • محور شاهرود -گرگان

لازم‌به‌ذکر است که وجود جاذبه‌های گردشگری و تاریخی همچون جنگل ابر، جنگل اولنگ، قلعه نو فرقان و بسیاری دیگر، باعث شده‌است تا شاهرود به‌عنوان یک هدف گردشگری معرفی شود که پذیرای زائران حرم رضوی و گردشگران نیز به شمار می‌رود.

خدمات امداد خودرو شاهرود

امداد خودروی شاهرود به دامغان

این محور دامغان دارای جاده دو طرفه و نسبتا خوبی بوده و شاهرود را به دامغان و در ادامه به تهران وصل می‌کند. امدادگران در امداد خودرو دامغان در این مسیر ۷۰ کیلومتری نیز یاری‌دهنده شما و هم‌قدم با شما خواهندبود. در این محور هم مثل سایر محورها(بسته به مختصات نقطه توقف شما و درنهایت مقصد درخواستی‌تان، مشکلی که به‌وجودآمده و… ) از امداد خودرو، امدادگر برای کمک به شما اعزام خواهد شد.

امداد خودرو شاهرود به میامی

محور شاهرود به میامی که این محور نیز جاده‌ای دو طرفه است و مسیر ۶۰ کیلومتری این دو شهرستان را به هم متصل می‌کند. امدادگران در امداد خودرو شاهرود و همچنین امدادگران در امداد خودروی میامی در این مسیر همراه شما و آماده ارائه هرگونه خدمات در سراسر مسیر هستند. کافیست با شماره‌های مربوطه تماس برقرار کرده و محل جدید توقف خودرو را به همکاران ما اطلاع دهید.

امداد خودرو شاهرود به طرود و معلمان

این محور مسیر کویری با جاده دو طرفه و باریک است که احتمال توقف‌ها در این جاده ناشی از خرابی ماشین و تصادفاتی که نیاز به حمل و نقل داشته‌باشند و… بیشتر است. همچنین امکانات رفاهی امدادی در این محور به ندرت وجود دارد. زیرا جاده در مسیر کویر احداث‌شده و چشم‌اندازی خسته‌کننده دارد، که موجب خواب‌آلودگی رانندگان حین رانندگی طولانی و در نهایت اتفاقات ناگوار می‌شود. در عبور از این نوع جاده‌ها حتما از سلامت خودروی خود و تکمیل‌بودن وسایل امدادی و ضروری اطمینان حاصل کنید و هم‌چنین از کافی‌بودن سوخت داخل باک خود مطمئن شوید و درصورت بروز هرگونه مشکل با امدادگران تماس حاصل کنید.

امدادخودروی شاهرود به آزادشهر

جاده شاهرود به آزادشهر تنها راه مواصلاتی شهرستان شاهرود به شمال کشور نیست، این مسیر تقریبا دو طرفه، کوهستانی و یک گردنه کلیدی و خوش آب‌و‌هواست که در فصل سرما رانندگی در این مسیر فقط به وسیله زنجیر چرخ باید صورت پذیرد. در این شرایط حتما از داشتن سوخت کافی و جیره غذایی خشک و قابل مصرف در خودرو اطمینان حاصل کنید تا مبادا گرفتار مشکل شوید. توجه داشته‌باشید که در این مسیرها گاهی اوقات سیگنال اینترنت همراه و حتی آنتن نیز در دسترس نیست؛ لذا قبل از ورود به این مناطق شماره‌های اضطراری و امداد خودرو شاهرود را از سایت‌های خوب یادداشت کرده یا از افراد مطمئن به‌دست‌آورید تا در مواقع ضروری مشکلی رخ ندهد.

امداد خودرو شاهرود به گرگان

این جاده فوق‌العاده صعب‌العبور بوده و دارای محیط کوهستانی پیچیده و خشنی است. مسیر توسکستان و چهارباغ مسیری باریک و دو طرفه با پیچ‌های پیاپی و سربالایی و سراشیبی‌های تند و خطرناک است. امداد گران در این مسیر اماده امداد رسانی از شاهرود به گرگان توسط امداد خودرو گرگان هستند.

امداد خودرو در شاهرود

سخن آخر

امداد خودرو شاهرود www.mersadcar.com یک همراه مطمئن برای رانندگان محترم است. باوجود امداد خودرو شاهرود نگرانی و استرس ناشی از ماندن در راه و مسیرها را نخواهیدداشت. همان‌طورکه گفته‌‌شد؛ باید شماره تماس امداد خودرو شاهرود را در دفترچه تلفن همراه‌تان داشته‌باشید تا در مواقع ضروری در دسترس‌تان باشد و بدون اتلاف وقت، رسیدگی به خودروتان انجام شود. بهتر است قبل از این که سفر بروید، به سرویس‌کردن خودروی خود اقدام کنید تا مشکلی پیش‌نیاید.

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی