نحوه دریافت اینترنت رایگان خبرنگاری + جزئیات

به گزارش ساناپرس؛ خبرنگاران برای دریافت بسته اینترنت ۲۰۰ گیگابایتی می‌توانند به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه کنند.

به رسم سال‌های گذشته، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد امسال نیز به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار، یک بسته رایگان اینترنتی به خبرنگاران هدیه می دهد.

بدین ترتیب عیسی زارع‌پور -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- امروز، اعلام کرد خبرنگارانی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان خبرنگار می‌شناسد، می‌توانند از امروز تا فردا صبح، به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir مراجعه کرده و شماره تلفن همراه خود ثبت کنند.

بدین ترتیب خبرنگاران پس از ورود به سامانه و با کلیک برروی مشاهده وضعیت مشمول بودن دریافت اینترنت رایگان خبرنگاران، از اینکه مشمول دریافت خبر هدیه اینترنت خبرنگاری هستند یا خیر، مطلع خواهند شد.

بر این اساس طبق اعلام مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، فهرست اسامی خبرنگاران که از سوی وزیر ارتباطات مطرح شده، باید مورد تایید معاونت مطبوعاتی یا صداوسیما باشد و این فهرست روز گذشته فرستاده شده است.

اسامی کلیه اعضای رسانه اعم از خبرنگاران، فعالان رسانه و حتی مدیران مسئول که عضو سامانه جامع رسانه های کشور با آدرس https://e-rasaneh.ir/ بوده‌ و اطلاعاتشان تکمیل و ثبت شده باشد، برای فعال شدن اینترنت به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ارسال شده‌ است.

اخبارجامعه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی