وضعیت راه های کشور / ترافیک معابر بزرگراهی تهران 19 مرداد

به گزارش ساناپرس؛ سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت صورت پذیرفت، شاهد خلوتی در اکثر معابر شهر تهران بودیم.
وی گفت: در برخی محدوده‌های بزرگراه نواب، همت، حکیم، شیخ فضل الله شاهد ترافیک مقطعی، ولی در حال حرکت هستیم که به نسبت روز‌های گذشته از حجم کمتری از ترافیک برخوردار هستند.
 رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت ادامه داد: امروز از ابتدای صبح در دیگر معابر شهر تهران بار ترافیکی خاصی مشاهده نگردید و تردد خودرو‌ها به سهولت انجام و ترافیک روانی را شاهد هستیم.
سرهنگ شریفی بیان داشت: ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران برخی رانندگان فکر سرعت و سبقت را در این معابر به ذهن خطور دهند و از خلوتی سطح شهر جهت زودتر رسیدن استفاده کنند و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی را داشته باشند، که به این دسته از رانندگان توصیه میگردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبجگاهی شهر تهران تردد نمایید.
 رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت افزود: با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند به همین منظور، تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت و سبقت‌ها حضور دارند و با تخلفات سرعت و سبقت برخورد می‌نمایند.

اخبارجامعه
وضعیت ترافیکی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی