فوق ستاره در راه آبی اناری ها / سرمربی گل کاشت

به گزارش ساناپرس؛ جرارد رومرو روزنامه‌نگار، بمب بزرگی به پا کرد و مدعی شد که بارسلونا و منچسترسیتی قبلاً بر سر مبلغ انتقال برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی به توافق رسیده‌اند که مبلغ آن کمتر از 80 میلیون یورو است.

سیلوا مدت زیادی است که در دستور کار بارسا قرار دارد و باشگاه تلاش‌های زیادی برای جذب او انجام می‌دهد. با این حال، با توجه به شرایط مربوط به ثبت‌نام بازیکنان جدید و همچنین عدم تمایل فرنکی دی‌یانگ به ترک، پروسه این مساله سخت به نظر می‌رسید.

اما به نظر می‌رسد که بلوگرانا در تعقیب هافبک 27 ساله پیشرفت بزرگی داشته است. اعتقاد بر این است که سیلوا به نوبه خود، احتمال پیوستن به غول کاتالان را در سر می‌پروراند و پیش از این هم مسئولان بارسلونا با ایجنت او، خورخه مندس، بر سر انتقال به نیوکمپ به توافقات خوبی دست یافته بودند.

حالا جرارد رومرو مدعی است که بارسلونا و منچسترسیتی نیز بر سر انتقال بازیکن سابق آ اس موناکو و بنفیکا به توافق رسیده‌اند که این رقم کمتر از 80 میلیون یورو است. با توجه به اینکه گزارش‌های قبلی نشان می‌داد که قهرمانان لیگ برتر برای هافبک خود چیزی حدود 100 میلیون یورو می‌خواهد، اما به نظر می‌رسد که اکنون به مبلغ خیلی کمتر از این رضایت داده‌اند.

این روزنامه‌نگار روز دوشنبه ادعا کرده بود که سیلوا قبلاً به دنبال خانه‌ای در بارسلونا بوده است و این نشان می‌دهد که این انتقال ممکن است نزدیک به اتمام باشد.

در حالی که در ابتدا تصور می‌شد که خروج دی‌یانگ برای خرید سیلوا بارسلونا بسیار مهم است، اما به نظر می‌رسد که دیگر اینطور نیست. حتی اگر آبی‌اناری‌ها موفق به جذب هافبک من سیتی شوند، ثبت‌نام او می‌تواند به یک مشکل بزرگ برای آن‌ها تبدیل شود.

اخبارورزش
بارسلونا
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی