اعترافات آدمکش خونسرد / گانکستر مشهدی در انتظار اجرای حکم

به گزارش ساناپرس؛ تمام مشهد و شهرهای اطرافش از دست او عاصی بودند، به‌راحتی قتل انجام می‌داد و به هر کی که می‌خواست تیراندازی می‌کرد، اما شروع دستگیری و ماجرای قتل به میدان تلویزیون مشهد برمی‌گشت.

با تیراندازی به مرد جوانی در میدان تلویزیون مشهد، کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را دراین‌باره آغاز کردند. بررسی‌های پلیس نشان می‌داد که مقتول این حادثه در جریان یک قتل نقش داشته‌ و احتمال این‌که قربانی آن قتل شده باشد زیاد است.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات به فردی به نام شهاب رسیدند که برادرش در قتل قبلی کشته‌ شده بود و خودش نیز جزو افراد شرور بود، به‌همین خاطر احتمال دادند او برای انتقام، افرادی که در قتل برادرش نقش داشتند را شناسایی و به آن‌ها تیراندازی می‌کند و احتمال قتل‌های بیشتر وجود دارد.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه شهاب دستگیر شد، اما در بازجویی‌ها مدعی شد هیچ ارتباطی با قتل انجام‌ شده در میدان تلویزیون ندارد.

بررسی‌های پلیس نیز نشان می‌داد در آن زمان شهاب در محل قتل نبوده و در جای دیگری حضور داشته‌ است، با مشخص شدن این‌ موضوع تحقیقات برای دستگیری عامل اصلی قتل آغاز شد.

مأموران  در ادامه به متهم حرفه‌ای و خطرناکی به نام مهدی سیاه برخورد کردند. تحقیقات تخصصی نشان می‌داد این قتل احتمالا از سوی مهدی سیاه رخ داده‌ است.

بررسی‌های پلیس نشان می‌داد قتل میدان تلویزیون به‌صورت رگباری بوده‌ است. با بررسی قتل‌های سال‌های گذشته مشخص شد که این قتل بسیار به قتل سال ۹۲ شبیه است و به‌همین خاطر بررسی‌ها ادامه یافت تا اینکه نوع دو قتل نشان می‌داد مهدی سیاه هر دو قتل را انجام داده است، اما هیچ ردی از او به دست نیامد.

گویی این مجرم حرفه‌ای که قتل برایش مثل آب خوردن است، مانند قطره‌ای به زمین فرورفته و گم شده‌ است. سرانجام دو ماه بعد رد آدم‌کش معروف مشهد در اطراف قوچان به دست آمد. با اعزام یک تیم از پلیس آگاهی مشخص شد او در یک سوله‌ چوب‌بری مخفی شده‌ است.

کارآگاهان که احتمال می‌دادند مهدی هر لحظه دست به اسلحه ببرد و باز هم جنایتی دیگر را مرتکب شود در پوشش خریدار سوله اقدام کردند.

یکی از مأموران به‌عنوان خریدار سوله به آنجا رفت و در بزرگ را به صدا درآورد، اما وقتی مهدی سیاه از بالای در به بیرون نگاه کرد و متوجه شد که در محاصره پلیس قرار دارد، اعلام کرد خود را تسلیم می‌کند. به‌همین دلیل ماموران خیلی سریع وارد سوله شدند و او را دستگیر کردند.

مهدی سیاه ، گانگستر و آدمکش مشهد

اعترافات آدمکش خونسرد

با انتقال متهم به پلیس آگاهی مشهد، او به دو قتل اعتراف کرد و گفت: من رابین‌هود بودم و آه مظلومان را تبدیل به واقعیت می‌کردم. هروقت هرکس به من مراجعه می‌کرد و می‌گفت کسی به او زور می‌گوید من با اسلحه کلاشینکف به سراغ آن زورگو می‌رفتم و حسابش را کف دستش می‌گذاشتم. در دو قتلی هم که انجام دادم دوستانم به من مراجعه کردند و از ظلمی که به آن‌ها شده شکایت کردند، من هم به همراه خودشان به محل حادثه رفتم و افراد را به رگبار بستم.

قاتل حرفه‌ای افزود: من اگر دستگیر نمی‌شدم یک لیست چندنفره‌ دیگر داشتم که بر اساس آن لیست می‌خواستم باز هم دست به قتل بزنم. من هیچ ترسی از کشتن آدم‌ها ندارم و کشتن آدم‌ها شغل من است.

مهدی سیاه ، گانگستر و آدمکش مشهد

او در مورد این‌که در ازای چقدر پول دست به آدم‌کشی می‌زند؟ گفت: همه آن‌هایی که برایشان قتل انجام دادم رفقای من بودند. من رفاقتی قتل انجام دادم و هیچ پولی دریافت نکرده‌ام. البته بگویم که خودم آدم‌کشی را دوست دارم و همین الان هم اگر کسی را جلوی من بگذارند که ظلم کرده باشد، سرش را به‌راحتی آب خوردن می‌برم. من از قتل هیچ ترسی ندارم، حتی چندباری تیراندازی‌هایی برای  قتل داشتم، اما طعمه‌هایم زنده ماندند.

گانگستر مشهد بعد از این اعترافات و محکوم شدن به قصاص، در انتظار اجرای حکمش است.

اخبارحوادث
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی