وینگر آبی ها در راه تیم جدید

به گزارش ساناپرس، مدیران میلان مذاکره برای جذب حکیم زیاش، وینگر مراکشی چلسی، را بار دیگر از سر گرفتند.

زیاش دیگر علاقه‌ای به ادامه حضور در استمفوردبریج ندارد و میلان امیدوار است که بتواند از شرایط این بازیکن استفاده کند و او را در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد.

توماس توخل هم دیگر روی استفاده از این بازیکن29 ساله حساب نمی‌کند و حتی برخی از منابع انگلیسی مدعی شده‌اند که علنا به او گفته که جایی در برنامه‌هایش برای فصل آینده ندارد و همین باعث شده است که او به صورت جدی به دنبال ترک لندن پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در تاریخ اول سپتامبر باشد.

زیاش که پیش از این درخشش تماشایی او در آژاکس باعث شده بود بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به دنبال به خدمت گرفتنش باشند، تصمیم گرفت به چلسی ملحق شود اما نتوانست این درخشش را در ترکیب این تیم در استمفوردبریج تکرار کند.

قرارداد او با این باشگاه تا سال 2025 ادامه دارد اما در صورتی که پیشنهاد خوبی برای جذب این بازیکن ارائه شود، مدیران چلسی آماده هستند تا با فروش او موافقت کنند.

روزنامه انگلیسی تلگراف خبر داده که مدیران میلان دور جدیدی از مذاکرات برای جذب این وینگر مراکشی را آغاز کرده‌اند. استفانو پیولی معتقد است که این بازیکن سازگاری زیادی با ترکیب او دارد و از مدیران این باشگاه ایتالیایی خواسته است تا نهایت تلاش خود را برای جذب او به کار بگیرند.

گفته می‌شود زیاش هم علاقه زیادی به حضور در فوتبال ایتالیا و جمع بازیکنان میلان دارد و حاضر است حتی با قراردادی قرضی به این باشگاه ملحق شود.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی