استقلال از پیله خارج شد / تیم ساپینتو شکل گرفت

به گزارش ساناپرس، شاهین بیانی در، در مورد شرایط تیم استقلال پیش از شروع لیگ بیست و دوم اظهار داشت: از نظر یارگیری، سرمربی که شناختی روی نفرات نداشته که بخواهد روی جذب بازیکن نظری داشته باشد.

شاهین بیانی در، در مورد شرایط تیم استقلال پیش از شروع لیگ بیست و دوم اظهار داشت: از نظر یارگیری، سرمربی که شناختی روی نفرات نداشته که بخواهد روی جذب بازیکن نظری داشته باشد. باید لیگ شروع شود و چند هفته بگذرد تا ببینیم چه تغییر و تحولاتی در تیم انجام شده و کارایی مربی چگونه است.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: از نظر یارگیری جزو تیم‌های موفق بودیم. همیشه در کنار جوان‌هایی که قرار است معرفی شوند باید بازیکنان با تجربه هم حضور داشته باشند تا به تیم شکل بدهند. امسال از این نظر بازیکنان با تجربه خوبی در استقلال هستند. حسین زاده سال قبل جزو جوان‌های تیم بود اما کار کرد، خودش را نشان داد و یکی از بازیکنان موفق لیگ شد. استقلال در کنار این یارگیری‌ها اگر به بازیکنان امید و پایه خودش هم توجه داشته باشد می‌تواند موفقیت بیشتری داشته باشد. بازیکنان با استعداد زیادی مثل حسین زاده در تیم‌های پایه استقلال داریم که می‌توانند در ترکیب قرار بگیرند و همان مسیر را طی کنند. امیدوارم این اتفاق همچنان برای استقلال بیفتد.

وی با اشاره به حضور سرمربی پرتغالی روی نیمکت استقلال درفصل جدید، عنوان کرد: ساپینتو رزومه خوبی دارد و در این شکی نیست ولی باید ببینیم چقدر زمان می‌برد تا با فرهنگ، فوتبال و فوتبالیست‌های ما آشنا شود. او به زمان نیاز دارد تا با حریفان آشنا شود. به همین خاطر تحمل و صبر هواداران باید بیشتر باشد. امیدوارم بازیکنانی که جذب شدند بتوانند به تیم کمک کنند. مهره‌هایی که قبلا در استقلال بازی می‌کردند و حالا دوباره برگشته‌اند، چون تجربه این فضا را دارند راحت تر خودشان را با شرایط وفق می‌دهند.

پیشکسوت استقلال در خصوص شور و هیجانی که ساپینتو به استقلال منتقل کرده و ارتباطی که با بازیکنان گرفته، گفت: یک مربی حرفه‌ای و با رزومه از نظر روانی هم باید روی تیم کار کند. فکر می کنم ساپینتو از این نظر در استقلال موفق بوده و این مساله بر اساس شنیده‌ها و دیده‌ها مشخص است. امیدوارم همانطور که از نظر روحی-روانی کار کرده، بتواند مسائل تاکتیکی و مواردی که در ذهنش دارد به تیم انتقال بدهد.

بیانی در خصوص اینکه با توجه به بازی‌های دوستانه به نظر می‌رسد سیستم پایه استقلال 3-4-3 باشد، اظهار داشت: این‌ها به تفکرات خود مربی بر می‌گردد. او بر اساس ابزار و نفراتی که دارد باید سیستم مورد نظرش را در تیم پیاده کند. قطعا او با این سیستم در تیم‌هایی که قبلا داشته کار کرده است. امیدوارم تفکراتش جواب بدهد و زمان داشته باشد تا با فوتبال و بازیکنان ما آشنا شود. این مساله خیلی مهم است. امیدوارم تیم آنالیز او هم قوی باشد چون شناخت از تیم‌های حریف مساله تاثیر گذاری است.

وی افزود: استقلال الان به این خود باوری رسیده؛ تیمی است که سخت می‌بازد. این مساله برگ برنده ساپینتو است. امیدوارم در لیگ امسال هم این را دوباره در استقلال ببینیم. فرهاد مجیدی طوری روی تیم کار کرده بود که سخت تسلیم می‌شد. اتمام یک لیگ بدون شکست و با بهترین خط دفاعی، آمار کمی نمی‌تواند باشد. فکر نمی‌کنم سال‌ها تیمی پیدا شود که بتواند این رکورد فرهاد مجیدی را بزند. این موضوع به تفکرات تیمی استقلال بر می‌گردد. فکر می‌کنم امسال هم استقلال تیمی است که اصلا به باخت فکر نمی‌‌کند و فقط به دنبال پیروزی است.

بیانی در مورد بازی افتتاحیه لیگ با تقابل استقلال و سپاهان، گفت: در شروع لیگ، همیشه کار سخت است. با سپاهانی بازی داریم که نفرات خیلی خوبی دارد. ساختار تیمی موفقی دارد که سال‌ها در لیگ شاهد آن بودیم. به عنوان یک استقلالی دوست دارم نتیجه به نفع ما رقم بخورد. امیدوارم بازی قابل قبولی برای هواداران باشد و همان چیزی که از تفکرات دو سرمربی در ذهن هواداران است را در شکل تیم‌ها ببینیم. خیلی مهم است که ببینیم تفکراتشان در زمین پیاده و فوتبال جذابی ارائه می‌شود. این همه هزینه کردیم و مربی حرفه‌ای آوردیم، امیدوارم تغییر و تحولات تیم‌ها را شاهد باشیم.در کل امسال برخلاف سال های قبل تیم‌های زیادی شانس قهرمانی دارند و امیدوارم لیگ ما جذاب تر باشد.

اخبارورزش
استقلال
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی