موج جدید قیمت خودرو / افزایش قیمت خودرو در راه است

به گزارش ساناپرس؛ موج جدید افزایش قیمت خودرو از ابتدای پاییز! یک کارشناس صنعت خودرو درباره افزایش قیمت خودرو گفت: مجموعه عوامل نشان می دهد این رکود در قیمت ها، یک پایداری در کنترل تورم نیست و از طرفی آمار نگران کننده کسری بودجه در کنار افزایش شدید قیمت خودرو و نقدینگی در کشور و البته بی انضباطی مالی شدید دولت و عدم نظارت بر شبکه بانکی، به نظر می رسد دستیابی به تورم هدف ۳۵ درصد ناممکن باشد. احتمالا تورم در کشور تا انتهای سال به کمتر از ۴۰ درصد نرسد.

زاوه یادآور شد: این روند تورمی به معنی افزایش دوباره قیمت ها در بازار است که نهایتا به افزایش محدود عرضه تنها دوره ای به تعویض می افتد یا سرعت آن کمتر می شود ولی در روند کلی افزایش خللی ایجاد نمی کند.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد ثبات قیمت ها از انتهای تابستان و یا ابتدای پاییز دوباره از بین بروند و موج بعدی افزایش قیمتها در نیمه پاییز و ابتدای زمستان به بازار بازگردد، حال اگر دوباره اصرار بر سرکوب قیم.تها و تکذیب تورم در دولت کمافی السابق صورت بگیرد، حتما شدت آن افزایش میباید و اگر دولت به شناوری قیمت ها در مبدا تولید رسمیت بدهد، می توان به شدت پایینتر آن امید داشت ولی به هر صورت از این موضوع نمی توان فرار کرد.

اخبارخودرو
قیمت خودرو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی