زمان نهایی اجرایی شدن رتبه‌بندی معلمان / اصلاحیه جدید آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان

5 دیدگاه

به گزارش ساناپرس؛ عضو کمیسیون آموزش ، تحقیقات و فناوری در مجلس گفت: هر زمان که دولت رتبه‌بندی معلمان را اجرا کند، باید بداند که تاریخ شروع رتبه‌بندی معلمان از شهریور سال ۱۴۰۱ است و از آن زمان باید اعمال شود‌.

حسین حق وردی، درباره آخرین وضعیت قانون رتبه‌بندی معلمان ، اظهار داشت: چندی پیش آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان در هیئت دولت تدوین شد، اما در کمیته تطبیق قوانین مجلس رد شد.

وی بیان کرد: کمیته تطبیق قوانین مجلس شورای اسلامی حدود ۱۶ مورد ایراد از آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان گرفت و آیین‌نامه دولت مطابقت لازم را با قانون مصوب مجلس شورای اسلامی نداشت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت در حال اصلاح آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان است و هنوز آیین‌نامه اصلاح شده رتبه‌بندی معلمان به مجلس شورای اسلامی ابلاغ نشده است.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: دولت ۶ ماه فرصت داشت که آیین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان را تدوین و ابلاغ کند. دولت هم این آیین‌نامه را ابلاغ کرد، اما چون این آیین‌نامه ایراداتی داشت، دولت باید این موارد را هم اصلاح کند و آیین‌نامه جدید را ابلاغ کند.

حق وردی گفت: هر زمان که دولت رتبه‌بندی معلمان را اجرا کند، باید بداند که تاریخ شروع رتبه‌بندی معلمان از شهریور سال ۱۴۰۰ است و از آن زمان باید اعمال شود‌.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره میزان افزایش حقوق معلمان پس از اجرای رتبه بندی گفت: ابتدا باید رتبه هر همکار فرهنگی مشخص شود و بر اساس رتبه و سابقه حکم می خورد و بر اساس آن حقوق مشخص می‌شود و نمی‌توان عددی را عنوان کرد.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رتبه فرهنگیان با یکدیگر فرق می‌کند و بر اساس سه بند از بندهای حکم کارگزینی، رتبه آنان مشخص می‌شود.

اخبارجامعه
پربازدیدرتبه بندی معلمان
 

5 دیدگاه.

  • فرهنگی
    2022-08-04 09:37

    اینها همه دروغ است ده ساله دروغ میشنویم

  • حسین
    2022-08-04 10:44

    خدانابودتون کنه فقط همین .آه دل ما وخانواده هایمان دامن آنهایی که باحیقیت معلمان بازی میکنندکی می خواهدبگیره!!!!!؟؟؟

  • ناشناس
    2022-08-04 12:16

    تا کی منتظر باشیم

  • عبدالله
    2022-08-04 15:21

    لعنت به این همه مسؤل دروغگو ، فقط حرف حرف حرف
    عمل صفر

  • ناشناس
    2022-08-04 15:49

    فقط لعنت لعنت لعنت

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی