چطور به راحتی در کرج سفارش غذا بدیم ؟

امروزه زندگی ما به یمن وجود موبایل‌های هوشمند و اینترنت از همیشه آسان‌تر شده است. این مسئله برای سفارش غذا هم صدق می‌کند. کافی است موبایل‌تان را بردارید و با استفاده از اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا این کار را انجام بدهید. دیگر مهم نیست در تاکسی یا اتوبوس در ترافیک گرفتار شده باشید یا جای دیگر؛ در هر زمان و مکانی قادر به انجام دادن این کار خواهید بود. لازم نیست صبر کنید تا به خانه برسید و تلفنی سفارش غذای‌تان را انجام بدهید.

سفارش آنلاین غذا که به وسیله بستر اینترنت امکان پذیر شده است به شما این قابلیت را می دهد تا از خانه، محل کار و یا هر فضای دیگری بتوانید غذای خود را به صورت اینترنتی خریداری نموده و در کمترین زمان ممکن درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

سفارش اینترنتی غذا در شهرهای بزرگ به دلیل مشغله و ترافیک زیاد از استقبال بیشتری برخوردار است برای مثال سفارش آنلاین غذا در کرج از کترینگ هایی که خدمات و سرویس غذای بیرون بر در کرج را دارند مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفته و همچنین به دلیل استفاده بسیار زیاده اکثریت افراد از سیستم سفارش اینترنتی غذا در کرج می‌توان گفت که کیفیت بسیار مناسبی در خدمات این گونه کسب و کارها مشاهده می شود.

علاوه بر امکان تشخیص کیفیت غذا بر این اساس، می‌توانید از لحاظ قیمت هم غذاهای مختلف را با یکدیگر بررسی کنید و با توجه به صلاحدید و ترجیح خودتان انتخاب مقرون‌به‌صرفه‌تری داشته باشید. با خرید آنلاین از رستوران ها و کترینگ های کرج امکان دریافت کد تخفیف هم خواهید داشت که برای خریدهای بعدی به کارتان خواهد آمد.

بهترین جوجه کباب در کرج چه ویژگی دارد؟

یکی از جذاب‌ترین غذاها پر مخاطب در کرج ، کباب‌های مختلف است. بهترین جوجه کباب در کرج هم که گل سرسبد غذاهای ساکنین شهرستان کرج است. البته که جوجه کباب خیلی وقت است که به یک غذای بین‌المللی تبدیل شده و کشورهای مختلف، آن را در انواع متفاوت درست می‌کنند. بدون شک تکه‌های مرغ زعفرانی در کنار سبزیجات، زمانی که روی ذغال می‌پزند، حسابی دلبر و جذاب هستند. از طرفی دیگر، اگر جوجه کباب را با بدون برنج میل کنید، به‌خاطر عدم استفاده از روغن، یک غذای سالم و رژیمی حساب می‌شود.

دو نکته که بهترین جوجه کباب در کرج را متمایز می کند نکته اول استفاده از موادی است که به اصلاح جوجه را در آن خوابانده و مزه دار می‌کنند. این ماده فرمول مخصوص هر سر آشپزی را دارد و در سایر رستوران‌ ها دیده نمی‌شود. دلیل دوم هم نوع برش جوجه‌ها اندازه آن است. که این باعث می‌شود هم پخت خوبی داشته باشد و هم همه قسمت‌های جوجه کباب به یک اندازه طعم دار شده باشد.

اگه طرفدار جوجه با استخوان هستید، خوراک جوجه کباب با استخوان تهیه غذای پارسی را از دست ندهید که شامل 700 گرم جوجه ذغالی با استخوان، گوجه و فلفل کبابی، ریحان تازه، لیمو ترش، سس انار و نان تازه داغ خوش طعم است.

پر طرفدار ترین غذای سفارشی کباب کوبیده در کرج

یکی از معروف ترین غذاهای مورد علاقه ی مردم در کرج ، بهترین کباب کوبیده در کرج است؛ در تهیه این غذا بیشتر از گوشت قرمز بره یا گوساله به همراه پیاز و ادویه جات استفاده می شود. برا پخت این غذا گوشت را به سیخ فلزی یا چوبی می کشند و در برابر آتش مستقیم قرار می دهند تا کاملا پخته شود. لازم به ذکر است که هر چه قطر کباب بیشتر باشد مدت زمان بیشتری لازم دارد تا کاملا طبخ شود. معروفترین انواع کباب‌ ها را می ‌توان کباب چنجه، کباب ترش، کباب کوبیده، کباب برگ، کباب سلطانی، کباب دوش، جوجه کباب، کباب شیشلیک، کباب بختیاری و… نامید.

اگر به هر کوچه و محله کرج سری بزنیم، حداقل یک کبابی خواهیم دید. اهالی شهرستان کرج علاقه زیادی به این غذای سنتی و مقوی دارند. به همین دلیل است که در هر محله حداقل یک کبابی بزرگ وجود دارد. بیشتر ما ترجیح می‌دهیم تا بدون فوت وقت غذای خود را سفارش دهیم و مسافت‌های طولانی را برای صرف غذا طی نکنیم.

کباب‌ معمولا به همراه نان یا برنج  و در کنار مخلفاتی چون گوجه‌ کبابی،  فلفل کبابی، سبزی تازه، پیاز خام و … سرو می‌شود.  کیفیت کباب‌ بستگی به کیفیت و تازگی گوشت مورد استفاده آن دارد. برای این‌که از کیفیت کباب خود مطمئن باشید و طعم اصیل و بی‌نظیر کباب ایرانی را بچشید، باید یک رستوران مطمئن و  مورد اعتماد را برای تهیه غذا انتخاب کنید.

تهیه غذای پارسی یک کترینگ به تمام معنا است. شما می‌توانید انواع مختلف کباب را در اینجا سفارش دهید. از کباب کوبیده گرفته تا برگ، سلطانی، شیشلیک و هر نوع غذای دیگری که به سیخ کشیده شود، در این مطبخ وجود دارد! کباب کوبیده تهیه غذای پارسی را به جرات می‌توان جزء یکی از بهترین کباب های کرج دانست. در دو وعده غذایی ناهار و شام نیز کباب‌های خوشمزه با گوشت‌ تازه و باکیفیت آماده شده و سرو می‌شود. همچنین شما می‌توانید به صورت تلفنی غذای خود را سفارش دهید و در محل تحویل بگیرید.

آشپزی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی