دوئل خطرناک سرمربی پرسپولیس با اسکوچیچ / ماجرا چیست؟

به گزارش ساناپرس؛ در شرایطی که برانکو ایوانکوویچ در طی چند وقت اخیر، جز حمایت از هموطنش کاری نکرده است اما گویا یکسری سوتفاهم‌ها باعث شده تا دراگان اسکوچیچ دل خوشی از سرمربی اسبق تیم ملی و سرمربی فعلی عمان نداشته باشد.

آنطور که برانکو در مصاحبه با یکی از رسانه‌های کشورش گفته، داستان از جایی کلید خورد که به صورت غیررسمی، برای سرمربیگری ایران با او تماس گرفته شد:” هیچکس به صورت رسمی از ایران با من تماس نگرفت بلکه خبرنگاران و کسانی که نزدیک به فدراسیون هستند تماس گرفتند. آنجا درباره کارلوس کی‌روش و من به عنوان افرادی که احتمالا بتوانیم جایگزین سرمربی ایران شویم صحبت شد اما من در پاسخ به این مسئله گفتم قرارداد دارم و به هیچ وجه نمی‌خواهم قراردادم دچار تزلزل بشود و تا زمانی که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران است، دوست ندارم به هیچ وجه صحبتی درباره این تیم بکنم.”

اگر چه برانکو پیشنهاد غیررسمی هدایت تیم ملی ایران را رد کرد اما اسکوچیچ، برداشت دیگری از این اتفاق داشته است. ادامه صحبتهای برانکو را بخوانید:” من همان زمان خواستم با اسکوچیچ تماس بگیرم و به او توضیح بدهم این خلاف واقعیت است و من هیچگونه اقدامی در این خصوص علیه او نکردم اما متاسفانه اسکوچیچ با این تصور که من علیه او کار می‌کنم، به هیچ وجه نخواست به هیچکدام از تماس های من پاسخ بدهد.”

اخبارورزش
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی