مرد شیطان صفت به دام افتاد / غافلگیری طعمه ها پشت شمشادها!

1 دیدگاه

به گزارش ساناپرس؛ یک جوان تبعه خارجی که در اطراف بزرگراه شهید کلانتری مشهد، زنان و دختران جوان را هدف آزار و اذیت وحشیانه قرار می داد، پس از یک سال تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در حالی دستگیر شد که بسیاری از طعمه های وی به خاطر ترس از آبروریزی به پلیس مراجعه نکرده بودند!

دهم مهر سال گذشته، دختر ۲۷ ساله ای سراسیمه و اشک ریزان به پلیس مراجعه کرد و از هوسرانی های «سوسمار کثیفی» پرده برداشت که با لباس ورزشی در اطراف دانشگاه فردوسی مشهد پرسه می زند! او به کارآگاهان گفت: ساعت ۱۸ برای پیاده روی در اطراف میدان آزادی به سمت مسیر دوچرخه سواری بزرگراه شهید کلانتری در حرکت بودم و پسر جوانی را در لباس ورزشی دیدم که او نیز مشغول قدم زدن در همان مسیر بود اما اهمیتی ندادم و بدون توجه به پیاده روی ادامه دادم. در همین هنگام ناگهان فردی از پشت سر یکی از دستانش را دور گردنم حلقه زد و با دست دیگرش جلوی دهانم را گرفت و به زور مرا به پشت شمشادهای ضلع شرقی دانشگاه برد. در حالی که از وحشت لرزه بر اندامم افتاده بود و از ترس اشک می ریختم او تهدیدم کرد که اگر عکس العملی انجام بدهی «تو را می کشم!». خیلی ترسیده بودم و کاری از دستم ساخته نبود. هیچ کس از آن جا عبور نمی کرد و صدایم نیز درنمی آمد! در این وضعیت وحشتناک آن «سوسمار کثیف» مرا آزار داد و از محل گریخت. گزارش خراسان حاکی است، در پی اعلام این گزارش و با توجه به اهمیت و حساسیت ماجرا، گروه ورزیده ای از کارآگاهان دایره جرایم مهمه با راهنمایی و نظارت مستقیم سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) ماموریت یافتند تا عملیات تخصصی و رصدهای اطلاعاتی را زیر نظر سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس اداره جنایی آگاهی) برای یافتن این جوان متجاوز آغاز کنند. این درحالی بود که دختر جوان به خاطر شدت ترس و وحشتی که گریبانگیرش شده بود، فقط توانست مشخصات ظاهری اندکی از این جوان در لباس ورزشی ارائه دهد. بنابراین گروه کارآگاهان زبده آگاهی شیوه شناسایی را با بررسی دوربین های مدار بسته ادامه دادند تا این که در فاصله ای نه چندان دور از محل آزار و اذیت دختر جوان، خودروی پراید مشکی رنگی را مشاهده کردند که فقط چند شماره از پلاک انتظامی آن نمایان بود. با توجه به این که توقف خودروی مذکور در آن محل بسیار مشکوک به نظر می رسید فرضیه های پلیسی در این باره متمرکز شد و این احتمال قوت گرفت که «سوسمار کثیف» احتمالا با همین خودرو از محل گریخته است.

بنابر گزارش خراسان، از سوی دیگر پرونده حساس این ماجرا با دستور مقامات قضایی و برای رسیدگی ویژه به شعبه ۲۱۶ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ارسال شد و توسط قاضی «جواد آسیان یزد» زیر ذره بین کنکاش های قضایی قرار گرفت. طولی نکشید که با دستورات خاص و محرمانه مقام قضایی، کارآگاهان جرایم مهمه به ردزنی دیگر شماره های انتظامی خودروی مذکور پرداختند و پس از مدتی فعالیت های پلیسی و با کمک نیروهای راهنمایی و رانندگی مشهد بالاخره موفق شدند مالک پراید را شناسایی کنند اما بررسی های مقدماتی و غیرمحسوس بیانگر آن بود که مالک پراید مردی میان سال است و با مشخصاتی که دختر جوان به پلیس داده بود، مطابقت ندارد! به همین دلیل تحقیقات از مسیر دیگری ادامه یافت و هر بار شاخه های تحقیق به پراید مشکی می رسید. براساس گزارش خراسان، این گونه بود که با دستور قاضی «آسیان یزد» کارآگاهان از مالک پراید مشکی بازجویی کردند که او سرنخ مهمی را به پلیس ارائه کرد. این مرد گفت: خودروی من دست برادرزنم بود و من هیچ گاه در اطراف بزرگراه شهید کلانتری حضور نداشتم! با این اظهارات، بی درنگ کارآگاهان با کسب مجوزهای قضایی، عازم بولوار خیبر در منطقه معروف به «گاراژدارها» شدند و جوان تبعه خارجی را در حالی درون یک تعمیرگاه دستگیر کردند که مشغول نقاشی خودروهای تصادفی بود. با انتقال این متهم به اتاق بازجویی در پلیس آگاهی خراسان رضوی، بررسی های ویژه نیز شروع شد ولی او سعی می کرد حضور خود در محل یاد شده را به کلی انکار کند.

در همین حال کارآگاهان از شاکی جوان خواستند به پلیس آگاهی مراجعه کند. او بلافاصله و در اولین نگاه «سوسمار کثیف» را شناخت و گریه کنان فریاد زد این همان فرد کثیفی است که مرا هدف آزار و اذیت قرار داد. با افشای این ماجرا و با دستورات محرمانه قاضی شعبه ۲۱۶ دادسرای مشهد، کارآگاهان نامه ای به مقامات مسئول نوشتند و از آنان برای شناسایی دیگر دخترانی که احتمالا طعمه «سوسمار کثیف» شده اند، یاری خواستند. در همین حال سه دختر جوان دیگر نیز با مراجعه به پلیس آگاهی خراسان رضوی مدعی شدند که پشت نرده های دانشگاه هدف تعرض همین متهم قرار گرفته اند. آن ها «سوسمار کثیف» را در میان حدود هشت جوان با لباس ها و چهره های متفاوت شناسایی کردند و بدین ترتیب تحقیقات کارآگاهان با دستورات سرهنگ شفیع زاده وارد مرحله جدیدی شد چرا که احتمال می رفت او به زنان و دختران دیگری نیز تعرض کرده باشد. گزارش خراسان حاکی است، با پیگیری های گسترده کارآگاهان و راهنمایی های تخصصی مقام قضایی چهار تن دیگر از طعمه هایی که در همان منطقه هدف آزار و اذیت قرار گرفته اما به پلیس مراجعه نکرده اند هم شناسایی شدند که مقرر شد برای شناسایی «سوسمار کثیف» به پلیس آگاهی بروند. در همین حال یک مقام آگاه از زنان و دختران دیگری که احتمالا طعمه هوسرانی های این جوان شده اند، خواست برای پیگیری موضوع به اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی واقع در ابتدای رضاشهر مشهد مراجعه کنند و یقین بدانند که هویت آن ها به صورت محرمانه در پرونده باقی می ماند و حتی نزدیک ترین افراد به آنان نیز از این موضوع مطلع نخواهند شد.

شایان ذکر است، این تبعه خارجی که نقاش خودرو است و در زمینه «کیک بوکسینگ» فعالیت ورزشی دارد، از پشت سر به طعمه های خود حمله ور می شد و با بیان این که «من کارم زود تمام می شود اما اگر کاری انجام بدهی، کشته خواهی شد!» دختران جوان را پشت شمشادها هدف آزار و اذیت قرار می داد.

اخبارحوادث
پربازدیدتجاوز
 

1 دیدگاه.

  • hossein ezzati
    2022-08-14 08:56

    باید به عنوان متجاوز به عنف و محاربه اعدام گردد

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی