بازیکن جدید یحیی پیدا شد / فوق ستاره در حال جذب / واکنش یحیی چیست ؟

به گزارش ساناپرس؛ یکی از بازیکنانی که باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب او بود گادوین منشا مهاجم تیم مس رفسنجان بود که البته این بازیکن سابقه حضور در پرسپولیس را هم در کارنامه دارد. او البته در زمان حضور در پرسپولیس نتوانست عملکرد خوبی که در تیم پیکان داشت را تکرار کند و به همین خاطر خیلی زود برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق پرسپولیس او را از تیمش کنار گذاشت. منشا در ادامه راهی استقلال شد که در این تیم هم با حواشی دیگر روبه‌رو شد تا این مسائل باعث شود تا عمر فعالیت او در پرهوادارترین باشگاه‌های ایرانی طولانی نباشد.

منشا البته فصل گذشته در مس رفسنجان دوباره خود را احیا کرد و با عملکرد خوبی که داشت موفق شد با ۱۴ گل آقای گل لیگ برتر شود. این عملکرد مناسب باعث شد تا یحیی گل‌محمدی درخواست جذب این بازیکن را به باشگاه اعلام کند تا دوباره منشا بتواند شانس پوشیدن پیراهن پرسپولیس را به دست بیاورد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. منشا با تمدید قرارداد با مس در این تیم باقی ماند و پرسپولیس همچنان به دنبال جذب یک مهاجم است.

بحث تمدید قرارداد منشا با مس باعث به وجود آمدن حواشی دیگری هم شد چرا که مسی‌ها اعلام کردند با رقمی کمتر از پیشنهاد پرسپولیس با این بازیکن تمدید کرده‌اند که البته این موضوع سر و صدای زیادی به راه انداخت. حالا در اینباره مشخص شده که رقم پیشنهادی باشگاه پرسپولیس به منشا و رقم درخواستی این بازیکن چقدر بوده است.

باشگاه پرسپولیس برای جذب گادوین منشا تمایل نشان داد اما این بازیکن نیجریه‌ای مبلغ ۳۶۰ هزار دلار به همراه ۴۰ هزار دلار آپشن به پرسپولیسی‌ها پیشنهاد داد که این موضوع با مخالفت مسؤولان پرسپولیس قرار گرفت. از طرف دیگر گفته می‌شد که قرارداد فصل گذشته منشا با مس رفسنجان ۱۴۰ هزار دلار بوده که البته آپشن‌هایی هم در این قرارداد گنجانده شده بود. در نهایت و پس از مذاکرات مختلف، باشگاه پرسپولیس ۳۲۰ هزار دلار به همراه ۴۰ هزار دلار آپشن به این بازیکن پیشنهاد داد؛ هر چند که منشا در نهایت با مبلغی که بنابر ادعای علی علیزاده معاون باشگاه مس کمتر از پیشنهاد پرسپولیس بوده در این تیم رفسنجانی ماندنی شد.

اخبارورزش
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی