چراغ سبز فوق ستاره به استقلال / لژیونر آمده ثبت قرارداد شد

به گزارش ساناپرس، مذاکرات استقلال و باشگاه پرتغالی برای انتقال «محمد محبی» به لیگ فوتبال ایران از سر گرفته شده و احتمال بازگشت لژیونر فوتبال کشورمان وجود دارد.

 هواداران استقلال تهران از خریدهای این تیم در فصل نقل و انتقالات رضایت کامل نداشته و حتی ریکاردو ساپینتو نسبت به عملکرد مهاجمان تیم انتقاد شدید دارد انتقادی که موجب شده تا یکی از مهاجمان شناخته شده تیم ساز جدایی را کوک کند و به دنبال تیم جدید باشد.

ناکارآمدی پنج مهاجم استقلال و اعتراض هواداران موجب شده تا مسوولان نقل و انتقالات باشگاه به دنبال جذب یکی از لژیونرهای فوتبال ایران باشند. محبی بازیکن ایرانی تیم سانتاکلارا پرتغال یکی از مهمترین اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه است هدفی که مصطفی آجورلو و سایر مدیران باشگاه تا کنون نتوانستند آن را محقق کنند.

استقلال برای جذب این وینگر با «نه» بزرگ ماریو سیلوا سرمربی تیم سانتاکلارا مواجه شده‌اند و حتی قید حضور این بازیکن در استقلال را زد. اما اکنون خبر می‌رسد که ۲ باشگاه در حال مذاکره برای انتقال قرضی محبی به لیگ فوتبال ایران هستند.

در مذاکرات استقلال با سانتاکلارا محبی ماموریت دارد تا مسوولان باشگاه به ویژه سرمربی تیم را راضی به صدور رضایتنامه کند. اما مشکلی که پیش روی این انتقال وجود دارد عملکرد خوب محبی در تمرینات پیش فصل است و حتی وی در نقش مهاجم نوک نیز برای تیم پرتغالی بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشته است.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی