شبیخون استقلال برای فوق ستاره پرسپولیس / ساپینتو لیست جدید داد

4 دیدگاه

به گزارش ساناپرس؛ باشگاه استقلال در حال حاضر تمایلی به جذب محمد نادری ندارد. البته این مسئله بنابر درخواست ساپینتو انجام شده و از این رو استقلالی ها اخیرا با این بازیکن مذاکره جدی نداشته اند.

داستان از این قرار است که یکی از اولین بازیکنانی که استقلال در فصل نقل و انتقالات با او وارد مذاکره شد، محمد نادری بود اما این بازیکن در مذاکرات خود اعلام کرده بود اولویتش بازی در اروپا است و در صورتی که با باشگاه اروپایی به توافق نرسد به استقلال خواهد آمد.

با همه این شرایط استقلال توانست ابوالفضل جلالی و عارف غلامی را حفظ کند و در کنار این دو بازیکن جعفر سلمانی را هم در چپ خود داشته باشد. ترافیک استقلال در این خط سبب شده تا ساپینتو دیگر علاقه ای به جذب مدافع نداشته باشد و تنها درخواست جذب یک وینگر خوب را داشته باشد.

از این رو استقلالی ها به دلیل این که چپ خود را پر می بینند دیگر مذاکره جدیدی با نادری نداشته اند و ترجیح می دهند طبق نظر سرمربی تیم شان فقط به دنبال جذب یک وینگر باشند. گزینه ای که گفته می شود همچنان محمد محبی است.

در صورتی که به هر دلیل محبی استقلالی نشود آبی ها گزینه خارجی را جایگزین خواهند کرد.

اخبارورزش
پربازدید
 

4 دیدگاه.

  • کریم پور
    2022-07-31 08:42

    بعنوان یک مدرس دانشگاه وطرفدار استقلال می‌گویم کادر فنی ومدیریت باشگاه باهمدلی وتلاش مضاعف دربستن تیم اقدام کنند که مدعیان امسال قدرتمند ظاهر می شوندتا دیر نشده اقدام نمایید هواداران نگرانند

  • کریم پور
    2022-07-31 09:16

    بعنوان یک مدرس دانشگاه وطرفدار باشگاه استقلال توصیه می کنم کادر فنی ومدیریت باشگاه با همدلی وتلاش مضاعف دربستن تیم با بازیکنان درجه یک اقدام کنند که مدعيان امسال قدرتمندتر از هميشه ظاهر می شوندتادیر نشده اقدام نمایید که هواداران نگرانند

  • کریم پور
    2022-07-31 09:19

    جذب محبی ویک بازیسازبرای استقلال ضروری است و نادری راهم جذب کنید اگر چه نیمکت نشین باشد

  • کریم پور
    2022-07-31 09:41

    نادری را جذب کنید اگر چه نیمکت نشین باشد تادر دست رقیب نیفتد

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی