بهترین سایت دانلود از اینستاگرام و یوتیوب

 بیت با آدرس bitket.net به عنوان اولین سرویس ایرانی سوشال دانلودر با قابلیت دانلود از یوتیوب ، اینستاگرام، توییتر و … برای شما عزیزان ساخته شده است.

دانلود ویدیو و عکس از یوتیوب، اینستاگرام و تلگرام با سایت Bitket.net

دانلود عکس و ویدیو از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و یوتیوب به صورت پیشفرض امکان پذیر نمیباشد و شما جهت دانلود رسانه از این شبکه های اجتماعی باید از سرویس های جانبی مانند سایت بیت کت استفاده کنید.

بیت با آدرس bitket.net به عنوان اولین سرویس ایرانی سوشال دانلودر با قابلیت دانلود از یوتیوب ، اینستاگرام، توییتر و … برای شما عزیزان ساخته شده است.

بیت کت یک ابزار بسیار مفید جهت دانلود فیلم از یوتیوب و دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام میباشد، شما داخل سایت بیت کت میتونید هر نوع فیلم یا عکسی را با کپی کردن آدرس اون محتوا از شبکه اجتماعی و Paste کردن آن داخل سرچ باکس بیت کت دانلود نمایید،  یکی از مزایای استفاده از بیت کت تضمین ایمن بودن و دوری از هر گونه تبلیغات آزار دهنده میباشد، شما میتونید به صورت کاملا رایگان از سرویس دانلود از یوتیوب بیت کت استفاده کنید و فیلم های خود را با کیفیت های مختلف از 240p تا Full HD (1080p) دانلود کنید و لذت ببرید.

همانطور که پیش تر گفته شد بیت کت بابت استفاده از سرویس خود هیچ گونه هزینه ای را درنظر نگرفته و استفاده از اون به صورت کاملا رایگان میباشد، این سرویس در مقایسه با سرویس های خارجی خود توانسته تمام امکانات را در خود جای دهد و اکنون با پشتیبانی از 42 شبکه اجتماعی محبوب دنیا مانند اینستاگرام، یوتیوب، توییتر، IMDB، soundcloud, ردیت، تیک تاک، ویمئو و …. مفتخر است تا از شما کاربران عزیز میزبانی کند تا شما بتوانید تمام محتوای مد نظر خود را از بیت کت دانلود کنید و آن را در هر جایی استفاده کنید.

یوتیوب به عنوان بزرگترین پلتفرم میزبانی ویدیو در دنیا توانسته به بیش از 4 میلیارد کاربر در سراسر دنیا دست پیدا کند و روزانه بیش از 100 میلیون ساعت ویدیو در یوتیوب منتشر میشود، قانون یوتیوب در رابطه با دانلود محتوا های خود این است که هیچکس حق دانلود ویدیو را ندارد مگر اینکه اشتراک Premium یوتیوب را تهیه کند، اما بیت کت به عنوان اولین سرویس دانلودر ایرانی این مشکل را برای هموطنان عزیز حل کرده و شما میتونید هر ویدیویی از یوتیوب را به راحتی و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای از Bitket دانلود کنید و لذت ببرید

bitket علاوه بر سرویس دهی در حوزه یوتیوب از 42 شبکه اجتماعی دیگر نیز پشتیبانی میکند و یکی از شبکه های اجتماعی محبوب دیگر اینستاگرام میباشد، اینستاگرام که اکنون محبوبترین و پراستفاده ترین شبکه اجتماعی در ایران میباشد با بیش از 40 میلیون کاربر ایرانی فعال توانسته محتوای بسیار زیاد را به زبان فارسی در خود جای دهد و شما میتونید برای دانلود این محتوا ها ، مانند عکس، فیلم یا استوری از سرویس bitket استفاده کنید تا به صورت کاملا ایمن و با سرعت بالا محتوای خود را دانلود نمایید.

آموزش دانلود از تلگرام با Bitket :

 قطعا تا حالا براتون پیش اومده که قصد داشته باشید فایل، ویدیو، موزیک یا عکسی را از تلگرام دانلود کنید اما با مشکل سرعت دانلود آهسته تلگرام برخورده باشید، بیت کت اولین سرویس دانلودر ایرانی این مشکل را برای شما عزیزان رفع کرده و شما میتونید تمام محتوا های تلگرام با سرعت بسیار بالا دانلود کنید ، برای استفاده از سرویس تلگرام دانلودر بیت کت شما باید در ابتدا آدرس محتوای مد نظر خود را از داخل کانال یا گروه تلگرام کپی کنید ، برای اینکار باید روی پیام مد نظر روی تلگرام ضربه زده و از گزینه های باز شده گزینه Copy Link را انتخاب کنید ، و بعد وارد سایت bitket.net شوید و آدرس کپی شده را در باکس جستجو paste کنید و بعد از آن میتونید فیلم خود را با کیفیت های مختلف از طریق بیت کت و با سرعت بالا ( همچنین میتونید برای دانلود از دانلود منیجر هایی مانند idm) استفاده کنید.

آموزش دانلود از یوتیوب را از طریق سایت Bitket :

در قدم اول برای دانلود ویدیو از یوتیوب ، شما باید آدرس ویدیو مد نظر خود را از یوتیوب کپی کنید

اگر از سایت یوتیوب برای مشاهده ویدیو استفاده میکنید با از داخل مرورگر خود آدرس را کپی کنید (مانند عکس زیر):

آدرس ویدیو را با فلش و باکس قرمز در عکس بالا مشخص کردم و شما میتونید با کپی کردن آن و Paste کردن در سایت بیت کت مطابق با عکس زیر ویدیو مد نظر را دانلود کنید

همانطور که میبینید میتونید ویدیو مد نظر خود را در کیفیت های مختلف با بیت کت دانلود کنید.

youtube downloader

اگر قصد دارید آدرس ویدیو را از داخل اپلیکیشن یوتیوب کپی کنید باید از داخل اپلیکیشن ویدیو مد نظر که قصد دانلودش را دارین باز کنید و بعد بر روی دکمه Share زده و گزینه Copy link را بزنید و مانند مراحل بالا با باز کردن سایت بیت کت به آدرس bitket.net لینک ویدیو را paste کرده و بعد آن را دانلود کنید.

آموزش دانلود از اینستاگرام با استفاده از Bitket :

دانلود ویدیو و عکس از اینستاگرام مانند یوتیوب به صورت پیشفرض امکان پذیر نیست و شما برای انجام اینکار باید از سایت bitket.net استفاده کنید، در ادامه آموزش دانلود ویدیو و عکس از اینستاگرام را خواهیم دید :

در قدم اول برای دانلود ویدیو و عکس از اینستاگرام باید آدرس پست مد نظر خود را مانند عکس زیر کپی کنید :

instagram downloader

همانطور که در عکس بالا میبینید در ابتدا باید 3 نقطه را بزنید و بعد گزینه Link را انتخاب کنید، در این صورت آدرس پست شما کپی میشود و با پیست کردن آن داخل سایت bitket میتونید محتوای مد نظر خود (عکس با فیلم) دانلود نمایید.

ما داخل بیت کت به جز اینستاکرام و یوتیوب از 40 شبکه اجتماعی دیگر مانند vimeo , blogger , 9gag , pinterest , tiktok , facebook , dailymotion , espn , soundcloud , imdb , flickr , linkedin , telegram , twitter , vk و …. پشتیبانی میکنیم و میتونید تمام محتوا های سایت های پشتیبانی شده را فقط با یک کلیک دانلود کنید.

دیگه برای دانلود ویدیو از تلگرام با سرعت پایین دانلود و مشکل بزرگ سرعت ویدیو های تلگرام خودتون رو اذیت نکنید، آدرس ویدیو خودتون رو از تلگرام کپی کنید برید سایت bitket.net و با paste کردن آدرس داخل بیت کت تمام ویدیو های تلگرام را با هر حجمی، با سرعت بالا و بدون محدودیت دانلود کنید.

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی