مبلغ قراردادهای بازیکنان پرسپولیس لو رفت / گران ترین بازیکن پرسپولیس مشخص شد

به گزارش ساناپرس، از میان بازیکنان تازه وارد باشگاه پرسپولیس قرارداد کدامیک سنگین تر است و کدامیک ارزان تر؟

پس از خریدهای زودهنگام و تابستانی رضا درویش و باشگاه پرسپولیس، برخی رقیبان و هواداران آنها شروع به حمله به این تیم کرده و مدعی شدند ستاره های بزرگ با ارقام نجومی خریداری شده اند.

این در حالی است که یک منبع موثق و نزدیک به باشگاه پرسپولیس به ما گفت: «اتفاقا اغلب رقیبان ما با ارقام نجومی با بازیکنان جدید و تمدیدی خود قرارداد بسته اند که به مراتب بالاتر از پرسپولیس است. باشگاه پرسپولیس در بازار آشفته نقل و انتقالات اتفاقا کمتر از این تیم های مدعی ریخت و پاش کرده است. ما بازیکنانی گرفتیم که از باشگاه های دیگر پیشنهادات ۲۰، ۲۵ و حتی ۳۰ میلیارد تومانی داشتند اما به عشق پرسپولیس، پیراهن این تیم را برتن کردند.»

این فرد مطلع همچنین رقم دقیق خریدهای جدید پرسپولیس را به اطلاع خبرورزشی رساند که می توانید آن را در قالب گزارش و به ترتیب گران ترین تا ارزان ترین بخوانید.

۱- سعید صادقی؛ ۱۴ میلیارد تومان!

شاه ماهی نقل و انتقالات تابستانی در حالی با پرسپولیس قرارداد امضا کرد که تقریبا تمام تیم های مدعی را خواهان خود می دید. سعید صادقی با ۱۴ پاس گل و۷ پاس گل، ستاره فصل گذشته لیگ برتر بود که با پیشنهادات ۲۳ تا ۲۵ میلیارد تومانی هم مواجه شد اما به خاطر پرسپولیسی بودن خودش و خانواده اش به این تیم پیوست. صادقی در حال حاضر با ۱۴ میلیارد تومان گران ترین بازیکن تیم پرسپولیس محسوب می شود.

۲- گئورگی گولسیانی: ۴۰۰ هزار دلار

مدافع گرجستانی فصل گذشته سپاهان اصفهان هم به دلیل توانایی بازیسازی از خط دفاع و قدرت سرزنی اش از جمله مدافعان مورد علاقه یحیی گل محمدی است.

گئورگی گولسیانی هم با ۴۰۰ هزار دلار دومین بازیکن گران تیم پرسپولیس در حال حاضر است.

۳- علیرضا بیرانوند و دانیال اسماعیلی فر؛ ۱۲ میلیارد تومان

عنوان سومین بازیکن گران تیم پرسپولیس به صورت مشترک به علیرضا بیرانوند و دانیال اسماعیلی فر تعلق می گیرد.

بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس است که سابقه ۴ قهرمانی متوالی در لیگ برتر با این تیم را دارد و دانیال اسماعیلی فر بر اساس آمار بهترین مدافع راست فصل گذشته لیگ برتر بوده است. قرارداد این دو بازیکن مطرح در لیگ بیست و دوم ۱۲ میلیارد تومان ارزش مالی دارد.

۴- سروش رفیعی؛ ۱۱ میلیارد تومان

شماره ۷ پرسپولیس با قرارداد ۱۱ میلیارد تومانی، رتبه چهارم گران ترین بازیکنان تازه وارد این تیم را به خود اختصاص داده است. سروش رفیعی چند سالی می شود که پس از ماجرای گابریل کالدرون و قرار گرفتن در لیست مازاد پرسپولیس در اردوی ترکیه دوست دارد قرمزپوش شود و بالاخره هم به این هدف خود رسید. برخی ها مدعی هستند سروش رفیعی زمینه پرسپولیسی شدن دوستاره لیگ برتری در فصل نقل و انتقالات را فراهم کرده است.

۵- مرتضی پورعلی گنجی؛ ۱۰ میلیارد تومان!

شاید باورش سخت باشد که در میان خریدهای سرشناس پرسپولیس، مرتضی پورعلی گنجی با ۱۰ میلیارد تومان ارزان ترین باشد اما این خبر درست است.

مدافع سرشناس تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه یک سالی به دلیل مصدومیت و عمل جراحی رباط صلیبی از میادین فوتبال دور بود و بر همین اساس با این مبلغ به پرسپولیس پیوست تا دومین جام جهانی خود را در قطر تجربه کند.

نکته اول؛ پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی، محمد مهدی احمدی و سینا اسدبیگی را نیز خریداری کرده که ارقام آنها پایین و به اندازه بازیکنان متوسط این تیم است.

نکته دوم؛ در میان قدیمی های پرسپولیس، مهدی ترابی با ۱۲ میلیارد تومان گران ترین بازیکن به شمار می رود. پشت سر ترابی بازیکنانی مثل؛ وحید امیری ( ۱۰ میلیارد تومان)، امید عالیشاه ( ۹ میلیارد تومان)، کمال کامیابی نیا ( ۸ میلیارد تومان) و … قرار می گیرند.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی