زهرچشم استقلال از حریفان / ترکیب هجومی آبی ها تکمیل شد

به گزارش ساناپرس، کاوه رضایی مهاجم تازه وارد تیم استقلال در روزهای پایانی اردوی این تیم نظر مثبت سرمربی تیم را به خودش جلب کرد.

کاوه رضایی که طی چهار ماه گذشته به دلیل مصدومیت قادر به حضور در میادین فوتبال نبود در شروع اردوی ترکیه تیم استقلال همراه با این تیم عازم ترکیه نشد. رضایی پس از چند روز (با تاخیر) همراه با مرادمند به اردوی استقلال پیوست و بعد از دو روز تمرین اختصاصی از روز سه‌شنبه هفته جاری تمریناتش را کنار دیگر بازیکنان استقلال از سرگرفت.

آمادگی و توان فیزیکی کاوه رضایی در همین چند روز باعث تعجب ساپینتو شد. این بازیکن کرمانشاهی در طول روزهای پایانی اردوی استقلال همراه با دیگر بازیکنان این تیم شرایط خیلی خوبی را پشت سر گذاشت تا ساپینتو در صحبتی که با رضایی داشت به وی بگوید در فصل جدید حساب ویژه ای روی او باز کرده است.

کاوه رضایی که در هفته های پایانی لیگ برتر گذشته به گزینه تیم پرسپولیس هم تبدیل شده بود به یکی از دو بمب نقل و انتقالاتی فصل بیست و دوم لیگ برتر تبدیل شد تا در نهایت بعد از سعید صادقی که به پرسپولیس پیوست با حضور در جمع استقلالی‌ها از این نظر یکی از نقل و انتقالات های پرسروصدا به شمار برود.

ناگفته نماند؛ هم‌تیمی‌های رضایی در روزهای اخیر نیز از آمادگی این بازیکن در تمرینات ابراز تعجب کرده و معتقدند رضایی خیلی زود می تواند خودش را به شرایط مطلوب برساند.

شایان ذکر است؛ پیش از این عنوان شده بود کاوه رضایی در هفته های ابتدایی لیگ برتر قادر به همراهی استقلال نیست اما با توجه به شرایط خوب فیزیکی این بازیکن به نظر می رسد که با پشت سر گذاشتن دوران بدنسازی فشرده اش، شاید بتواند به عنوان بازیکن جانشین از همان ابتدای لیگ استقلال را در دیدار روبروی سپاهان همراهی کند.

اخبارورزش
استقلال
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی